Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych
opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej…
upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają
się wszyscy — szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego.
Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij po rzetelną i
praktyczną dawkę informacji.
Schematy, według których działają osoby otwierające firmy, często są do
siebie podobne. Tak samo jak pytania, które sobie zadają, i mity, w które wierzą. W
tej książce prawdziwe odpowiedzi na realne pytania przedsiębiorców zostały zebrane w
formie krótkich, konkretnych porad. Wykorzystaj je. Po co masz powielać te same błędy,
które popełniło przed Tobą już wiele osób?
Nie zakładaj firmy, opierając się na "dobrych radach" wszechwiedzących
życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy
oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z
prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie jak Twoja - w ich codziennej
działalności. Przytoczone w tej książce sytuacje są z życia wzięte i mają oparcie
w uznanych regułach, którym podlegają firmy działające w gospodarce wolnorynkowej.
Dowiedz się:
- Czy na genialnych pomysłach da się zarobić?
- Na czym można zaoszczędzić, uruchamiając firmę?
- Jak nie marnować pieniędzy na reklamę i efektywnie wykorzystać internet?
- Kiedy kryzys może być szansą na rozwój?
- Jak sprawić, aby klient polecał nas swoim znajomym?
MSP
Spis treści:
Wstęp. Dlaczego zakładając firmę, nie warto słuchać rad znajomych
(5)
Od pomysłu do planu biznesowego (9)
Niezbędne przygotowania (47)
Niech Cię zobaczą (79)
Trudne początki (107)
Z klientem za pan brat (151)
Podziękowania (187)
Bibliografia (189)
192 strony, oprawa miękka