ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 82.20 78,09   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM SZANSE I ZAGROŻENIA OTWIERANIA


CZEMIEL-GRZYBOWSKA W. / DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 82.20 Twoja cena  78,09 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Monografia jest efektem badań naukowych i składa się z trzech części: merytorycznej, ujmującej zagadnienia z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, empiryczno-analitycznej, zawierającej wyniki badań oraz części praktycznej, obejmującej wskazówki dla rozpoczynających i prowadzących działalność gospodarczą, stanowiącej kompendium wiedzy z tego zakresu.

Zróżnicowana zawartość merytoryczno-empiryczna stanowi o zunifikowanym charakterze publikacji i dywersyfikuje tym samym grupę odbiorców. Oprócz studentów, wiele rozwiązań i podpowiedzi znajdą tu osoby zainteresowane otwieraniem działalności gospodarczej i przygotowywaniem biznes planów, ale także organizacje z otoczenia biznesu, doradcze i eksperckie.


Spis treści:

Wstęp

Część I. Zarządzanie przedsiębiorstwem we współczesnej gospodarce

ROZDZIAŁ 1. Ewaluacja pojęcia przedsiębiorczość

1.1. Przedsiębiorstwo, przedsiębiorca, przedsiębiorczość

1.2. Rola przedsiębiorcy w sukcesie firmy

1.3. Identyfikacja przedsiębiorczości

ROZDZIAŁ 2. Zarządzanie przedsiębiorstwem

2.1. Ewolucja metod organizacji i zarządzania

2.2. Efektywnościowe modele organizacji i zarządzania

2.3. Nowy model gospodarki oparty na wiedzy, identyfikacja modeli zarządzania wiedzą
2.4. Modele zarządzania wiedzą

2.5. Modele zarządzania kadrami


ROZDZIAŁ 3. Pojęcie teoretyczne innowacji

3.1. Definicyjne ujęcie innowacji

3.2. Rodzaje innowacji ze względu na kryterium przedmiotowe

3.3. Źródła innowacji w przedsiębiorstwie

3.4. Zasady wdrażania innowacji na podstawie procesu innowacyjnego

Część II. Szanse i zagrożenia otwierania działalności gospodarczej

ROZDZIAŁ 4. Raport z badań

Część III. Działalność gospodarcza w małych przedsiębiorstwach

ROZDZIAŁ 5. Procedura rozpoczynania działalności gospodarczej

5.1. Uruchamianie działalności gospodarczej przez małe przedsiębiorstwa

5.2. Krajowy Rejestr Sądowy

5.3. Nadanie numeru REGON – Urząd Statystyczny

5.4. Wybór formy opodatkowania i nadanie numeru NIP – urząd skarbowy

5.5. Zgłoszenie obowiązku ubezpieczenia – ZUS

5.6. Pieczątka i konto firmowe

5.7. Państwowa Inspekcja Pracy – PIP

5.8. Jedno okienko

ROZDZIAŁ 6. Podstawowe obciążenia podatkowe przedsiębiorstw

6.1. Opodatkowanie małych przedsiębiorstw

6.2. Podatek dochodowy od osób fizycznych w skali progresywnej

6.3. Podatek dochodowy od osób fizycznych w skali liniowej

6.4. Zryczałtowany podatek dochodowy od osób fizycznych

6.5. Karta podatkowa

ROZDZIAŁ 7. Pozostałe obciążenia publicznoprawne działalności gospodarczej małych przedsiębiorstw

7.1. Podatek od towarów i usług

7.2. Kasy rejestrujące

7.3. Podatek akcyzowy

7.4. Pozostałe podatki i opłaty lokalne

7.5. Ubezpieczenia społeczne

ROZDZIAŁ 8. Kontrola w małym przedsiębiorstwie

8.1. Kontrola u przedsiębiorcy

8.2. Narzędzia kontroli podatkowej

8.3. Kontrola sanitarna

8.4. Kontrola Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych

8.5. Kontrola Państwowej Inspekcji Pracy


Biznes plan firmy cateringowej (studium przypadku)

Biznes plan agencji reklamowej (studium przypadku)

Spis rysunków i tabel

Bibliografia


362 strony, B5, oprawa miękka

msp

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022