ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 62.99 59,84   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ROLA INFORMACJI I KOMUNIKACJI W NOWOCZEŚNIE ZARZĄDZANEJ FIRMIE


SZPON J. RED.

wydawnictwo: ECONOMICUS , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 62.99 Twoja cena  59,84 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Opracowanie składa się z dziesięciu tekstów różnych autorów, które dotyczą wspólnego wątku tematycznego związanego z zarządzaniem. Są one w intencji i kolejności ustalonej przez wydawcę rozdziałami opracowania monograficznego.Wszystkie podejmują problematykę związaną z głównym tytułem monografii.


Wstęp

Rozdział I
mgr Agnieszka Kurdyś - Kujawska Sztuka negocjacji w biznesie
1.Istota negocjacji
2.Etapy procesu negocjacyjnego
3.Style negocjowania
4.Taktyki negocjacyjne
5.Komunikacja w negocjacjach

Rozdział II
dr inż. Marlena Prochorowicz Kreowanie wizerunku w biznesie
1.Istota i pojęcie wizerunku
2.Wymiana informacji i podejmowanie decyzji
3.Precedencja, czyli kto przed kim
4.Public relations czyli sprawne komunikowanie z otoczeniem.
5.Wygląd zewnętrzny a kreowanie wizerunku
6.System identyfikacji wizualnej

Rozdział III
mgr Agnieszka Okseniuk Pozyskiwanie funduszy zewnętrznych
1.Pojęcie funduszy strukturalnych oraz ich cele
2.Fundusze Europejskie
3.Dotacje na inkubacje firmy
4.Instrumenty Wspierania Działalności Gospodarczej
5.Zasady pisania dobrego wniosku o dofinansowanie

Rozdział IV
dr Karolina Zięba PR jako narzędzie promocji firmy
1.Istota public relations
2.Narzędzia public relations
3.Etyczny aspekt działań public relations
4.Komunikacja jako podstawa działań public relations

Rozdział V
dr Agnieszka Kowalczyk - Kassyk Sztuka autoprezentacji
1.Autoprezentacja - cel, funkcje oraz podstawowe wyznaczniki "zmuszające" człowieka do doskonalenia swojego wizerunku - efekt pierwszego wrażenia, teoria atrybucji
2.Wybrane komponenty warunkujące efektywność autoprezentacji w warunkach ekspozycji społecznej - symbolika kolorów, rodzaj ubioru i uczesania (wygląd)
3.Praktyczne wskazówki dla mężczyzn i kobiet dotyczące: wizerunku (wyglądu) oraz zachowania podnoszących efektywność autoprezentacji - kompozycja poprawnego (skutecznego) wystąpienia

Rozdział VI
dr inż. Beata Szczecińska Budowanie zespołu i współpraca w grupie
1.Grupy w organizacjach
2.Cechy grup
3.Współpraca w grupie
4.Zespoły robocze

Rozdział VII
dr inż. Jakub Szpon Logistyka zapasów w kontekście efektywnej obsługi klienta
1.Możliwości zarządzania logistycznego zapasami przedsiębiorstwa w kształtowaniu jakości obsługi klienta
2.Magazyn jako ogniwo łańcucha dostaw
3.Zarządzanie zapasami w magazynie na przykładzie metody ABC i XYZ
4.Model EOQ jako klasyczne ujęcie optymalizacji zarządzania zapasami

Rozdział VIII
dr Agnieszka Brelik Etyka w biznesie. Dobre obyczaje w relacjach biznesowych
1.Narodziny etyki biznesu
2.Etyka biznesu
3.Programy i kodeksy etyczne firm
4.Odpowiedzialny biznes
5.Dylemat etyczne - nieetyczne
6.Etykieta w biznesie

Rozdział IX
mgr Agnieszka Barczak Zarządzanie czasem
1.Znaczenie zarządzania czasem
2.Złodzieje czasu
3.Cele i planowanie czasu
4.Zarządzanie informacją i komunikacja
5.Delegowanie uprawnień
6.Wybrane zasady postępowania

Rozdział X
mgr Jacek Prochorowicz Efektywna obsługa klienta w kryzysie
1.Kryzys - zjawisko nie tylko negatywne
2.Strategia i analiza, czyli gdzie jesteśmy
3.Sprzedawca i klient
4.Zasady efektywnej obsługi klienta

Literatura
Spis tabel
Spis rysunków


228 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022