ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 58.60 55,67   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WPŁYW ZAUFANIA NA ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM


SANKOWSKA A. / PERSPEKTYWA WEWNĄTRZORGANIZACYJNA

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 58.60 Twoja cena  55,67 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Monografia jest pierwszym tego typu kompleksowym opracowaniem naukowym podejmującym eksplorację wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem w perspektywie wewnątrzorganizacyjnej w realiach gospodarki opartej na wiedzy.

W sposób systematyczny dokonano tu przeglądu wycinkowej i rozproszonej literatury w przyjętym obszarze badawczym.

W wyniku identyfikacji istniejącej luki poznawczej zaproponowano autorski model wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem, który następnie poddano empirycznej weryfikacji.

Zawarte w pracy wywód teoretyczny oraz empiria rzucają nowe światło na miejsce i rolę zaufania w zarządzaniu współczesnym innowacyjnym przedsiębiorstwem.


Spis treści:

Rozdział 1. Wprowadzenie

1.1. Tło badań i uzasadnienie podjęcia tematu
1.2. Sformułowanie problemu badawczego
1.3. Cele badań
1.4. Założenia i ograniczenia badawcze
1.5. Struktura pracy
1.6. Ogólny zarys badań

Rozdział 2. Aspekty teoretyczne zaufania organizacyjnego w obszarze nauk o zarządzaniu

2.1. Pojęcie zaufania
2.2. Istota zaufania organizacyjnego
2.3. Konceptualizacje zaufania organizacyjnego – wielość perspektyw
2.4. Pomiar zaufania organizacyjnego

Rozdział 3. Aspekty teoretyczne wpływu zaufania organizacyjnego na zarządzanie przedsiębiorstwem

3.1. Wpływ zaufania organizacyjnego na zarządzanie przedsiębiorstwem w świetle literatury – problemy i konteksty
3.2. Zaufanie a zarządzanie wiedzą
3.3. Zaufanie a innowacyjność przedsiębiorstwa
3.4. Propozycja koncepcji modelu teoretycznego wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem
3.5. Operacjonalizacja zmiennych

Rozdział 4. Wpływ zaufania organizacyjnego na zarządzanie przedsiębiorstwem w świetle badań empirycznych

4.1. Projekt badania
4.2. Metodyka analizy danych empirycznych
4.3. Omówienie badań empirycznych

Rozdział 5. Zakończenie

5.1. Konkluzje końcowe
5.2. Wkład do teorii i praktyki zarządzania przedsiębiorstwem
5.3. Kierunki przyszłych badań

Załączniki

Literatura


223 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022