ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MENEDŻER DO ZADAŃ SPECJALNYCH CZASOWE ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM


BUCHAJSKA-WRÓBEL M. WENDT R. RYTKA E. GASPARSKI J. GAJDA K.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 49.35 Twoja cena  46,88 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

  • Dlaczego warto wynająć interim managera?
  • Dlaczego warto być interim managerem?
  • Jak to się robi w Polsce?

Interim management, czyli "zarządzanie czasowe", bo tak w tłumaczeniu brzmi ten termin, to rozwiązanie, które polega na zatrudnieniu wysoko wykwalifikowanego managera do rozwiązania złożonego problemu w firmie. Taki manager do zadań specjalnych posiada wieloletnie, udokumentowane doświadczenie w swojej branży i dziedzinie aktywności zawodowej. Wynajmuje się go do realizacji konkretnego projektu w określonym czasie, a wynagradza odpowiednio do efektów. W zachodnim podejściu do zarządzania takie działanie jest bardzo popularne ze względu na swoją niezwykłą wydajność.

W naszym kraju instytucja interim managera dopiero zdobywa sobie uznanie, zarówno wśród właścicieli firm, jak i potencjalnych managerów do zadań specjalnych. Książka Manager do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem powstała w oparciu o doświadczenia interim managerów aktywnych na polskim rynku i we współpracy z nimi. Przybliża temat od strony teoretycznej, ale przede wszystkim stawia na studia przypadków z konkretnych, przeprowadzonych i zakończonych sukcesem projektów. Dzięki temu, że autorzy dzielą się przykładami z rodzimego rynku, czytelnik ma okazję przekonać się, że warto rozważyć interim management jako opcję zarządzania swoją firmą lub ścieżkę kariery zawodowej!

    Zarządzanie czasowe rozszyfrowane:

  • Czym jest interim management?
  • W jakich sytuacjach można go wykorzystać?
  • Co trzeba wiedzieć, zanim wynajmie się managera?
  • Jak zostać "managerem do wynajęcia"?

Spis treści:

Wprowadzenie (9)

Część I. Interim management - nowoczesne podejście do zarządzania (15)

Rozdział 1. Zrozumieć interim management (17)

  • Definicja interim managementu (18)
  • Geneza interim managementu (21)
  • Czas i zakres (22)
  • Rezultaty biznesowe (23)
  • Działanie wewnątrz organizacji (27)
  • Interim manager - osoba fizyczna (32)
  • Interim management jako stan umysłu (32)
  • Polska specyfika interim managementu (39)

 

Rozdział 2. Nowość w zarządzaniu (45)

  • Projekt wewnętrzny czy interim manager? (45)
  • Cel uświęca środki (48)
  • Zarządzanie projektami (49)
  • Szerokie kompetencje (51)
  • Dlaczego mamy słuchać tego człowieka? (51)
  • Forma prawna współpracy (53)
  • Człowiek od "brudnej roboty" (53)
  • Coach, trener, mentor (54)

 

Rozdział 3. Interim management - nowoczesna odpowiedź na potrzeby rynku (57)

  • Trochę historii (59)
  • Rozwój rynku i wzrost jego wymagań (63)
  • Kiedy interim manager staje się niezbędnym narzędziem w przedsiębiorstwie (65)
  • Korzyści, które przemawiają za wyborem interim managera (67)
  • Interim manager - model współczesnego pracownika (70)
  • Pozyskiwanie interim managerów (72)

 

Rozdział 4. Dlaczego interim manager, a nie pracownik? (75)

  • Kiedy najczęściej firmy na polskim rynku sięgają po interim management? (75)
  • Przewaga rozwiązania projektowego (81)
  • Ile właściwie kosztuje zatrudnienie interim managera? (83)
  • Kto najchętniej sięga po interim management? (87)
  • Najczęstsze obawy przed zatrudnieniem interim managera (92)
  • Jak znaleźć odpowiedniego interim managera? (94)

 

Część II. Interim management - sposób na życie i karierę zawodową (97)

Rozdział 5. Jestem z zawodu interimem (wywiad) (99)
Rozdział 6. Interim manager jako marka (115)

  • Czym jest marka? (115)
  • Na czym polega budowanie własnej marki? (115)
  • Skuteczne zarządzanie własną marką (116)

 

Rozdział 7. Etyka interim managera (125)

  • Miejsce i rola etyki w interim managemencie (125)
  • Dwa obszary etyki interim managera (125)
  • Potrzeba istnienia deontologii zawodu interim managera (127)
  • Deontologia zawodu interim managera (131)
  • Zasady etyki biznesowej (132)
  • Zasady dobrych stosunków z klientami (134)
  • Zasady dobrych stosunków w środowisku interim managerów (138)
  • Korzyści deontologii (139)

 

Rozdział 8. Satysfakcja to nie wszystko - aspekty finansowe pracy interim managera (143)

  • Okresy projektowe i bezprojektowe (143)
  • Wynagrodzenie interim managera (146)
  • Za co płaci klient? (147)
  • Dlaczego akurat interim manager, a nie pracownik? (147)
  • Premia za sukces (148)
  • Korzystasz, dopóki płacisz (151)
  • Zabezpieczenie płatności (152)
  • Ubezpieczenie interim managera (152)

 

Rozdział 9. Wszędzie czasowo (157)

  • Zmiana miejsca zamieszkania (157)
  • Mobilność międzynarodowa (158)
  • Wyzwanie dla rodziny (159)
  • Zmiana pracodawcy co pół roku (160)
  • Przeczekajmy (161)

 

O autorach (163)
Bibliografia (173)


176 stron, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022