ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 109.89 104,40   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MAPY STRATEGII W BIZNESIE JAK PRZEŁOŻYĆ WARTOŚCI NA MIERZALNE WYNIKI


KAPLAN R.S. NORTON D.P. / STRATEGY MAPS

wydawnictwo: GWP , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 109.89 Twoja cena  104,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W książce "Strategy Maps" autorzy za pomocą rzeczywistych przykładów z doświadczeń czołowych firm pokazują, w jaki sposób ułożyć mapy strategiczne, które pozwolą organizacjom:

  • uprościć ich strategie i uczynić je łatwiejszymi do zrozumienia przez wszystkich pracowników;
  • zidentyfikować, które strategie najbardziej przyczynią się do odniesienia sukcesu;
  • dopasować dostępną technologię, kapitał i kadrę w celu uzyskania lepszego wpływu na końcowy wynik;
  • znaleźć ewentualne luki i niedociągnięcia w zamierzeniach i odpowiednio wcześniej je skorygować.

 

Robert S. Kaplan – professor finansów w Harvard Business School, doctor honoris causa uniwersytetów w Stuttgarcie, Łodzi i Waterloo. Światowy autorytet w dziedzinie strategii, planowania i pomiaru efektywności działań w biznesie, konsultant największych firm amerykańskich i europejskich. Laureat wielu prestiżowych nagród w dziedzinie finansów, strategii biznesowych i doradztwa.

David P. Norton – prezes Balanced Scorecard Collaborative oraz Renaissance Worldwide, cenionych firm konsultingowych zajmujących się pomiarem efektywności i doskonaleniem organizacji. Prowadzi wykłady na temat zarządzania i strategii w różnych miejscach świata. Twórca (wraz z R. S. Kaplanem) nowatorskiej strategii zarządzania – strategicznej Katy wyników.


Spis treści:

Przedmowa
Podziękowania

część I
PRZEGLĄD
1.Wprowadzenie
2.Mapy strategii

część II
PROCESY TWORZENIA WARTOŚCI
3.Procesy zarządzania operacyjnego
4.Procesy zarządzania klientem
5.Procesy innowacyjne
6.Procesy regulacyjne i społeczne

część III
AKTYWA NIEMATERIALNE
7.Dopasowywanie aktywów niematerialnych do strategii przedsiębiorstwa
8.Gotowość kapitału ludzkiego
9.Gotowość kapitału informacyjnego
10.Gotowość kapitału organizacyjnego

część IV
BUDOWANIE STRATEGII I MAP STRATEGII
11.Dostosowywanie mapy strategii do indywidualnej strategii
12.Planowanie kampanii

część V
STUDIA PRZYPADKÓW
13.Organizacje sektora prywatnego
14.Organizacje sektora publicznego
15.Organizacje non profit

Bibliografia


488 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022