Pakiet trzech audiobooków prezentujących innowacyjne podejścia do
zarządzania i strategii działania firm.
To przełomowe publikacje, dzięki którym twoja firma osiągnie jeszcze
wyższy poziom swojego rozwoju.
Strategia błękitnego oceanu
W. Chan Kim, Renee Mauborgne
Firmy od dawna angażują się w otwarte konkurowanie w pogoni za zyskownym wzrostem.
Jednak wynikiem tego jest jedynie „czerwony ocean” rywali walczących o kurczącą
się pulę zysków. Autorzy opierając się na licznych badaniach działań strategicznych
twierdzą, że firmy, które osiągną wiodącą pozycję, odniosą swój sukces nie
dzięki zwycięstwu na konkurentami, lecz przez stworzenie „błękitnych oceanów”
bezspornej przestrzeni rynkowej – doskonałego środowiska dla rozwoju. Takie
posunięcia strategiczne, określane mianem „innowacji wartości” – prowadzą do
wielkich skoków wartości zarówno dla firm, jak i ich klientów, pozostawiając rywali w
tyle i uwalniając nowy popyt.
Dawaj innym szczęście
Tony Hsieh
W tej książce dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami
różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy
robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, kierowanie Zappos i
jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne Dawaj innym szczęście
pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem
dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających
cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście.
Marketing 3.0
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą
potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy
zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze
technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego
muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować
konsumentów i odzwierciedlać ich wartości. Legendarny guru marketingu Philip Kotler
wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z
wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0.
3 płyty CD mp3