ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE USŁUGAMI STRATEGIA I PRZYWÓDZTWO W BIZNESIE


NORMANN R.

wydawnictwo: GWP , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 76.89 Twoja cena  73,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W świecie przemysłu i biznesu wdrażanie nowych idei i pomysłów stanowi wyjątkowe wyzwanie. Wytworzenie „produktu niematerialnego” oraz świadczenie usług nie jest łatwym zadaniem.

W swojej książce R. Normann w kompleksowy sposób omawia ważne kwestie związane z zarządzaniem organizacjami z sektora usług oraz użytku publicznego.

Autor zwraca uwagę na potrzebę stosowania sprawnego systemu zarządzania usługami, ilustruje i analizuje strategie rozwoju firmy i charakter innowacji – ale przede wszystkim podkreśla specjalną rolę dobrego przywództwa. Podkreśla fakt iż w dzisiejszych czasach główną wagę powinno przywiązywać się do procesu dotarcia do klienta, stworzenia sobie grupy odbiorców, nie zaś skupianiu się na samym tylko promowaniu produktu. Pisze o roli technologii informacyjnych w usługach, a także roli usług w społeczeństwie, wyróżnia unikalne cechy usług oraz warunki konieczne do osiągnięcia sukcesu w zarządzaniu organizacją usługową.

Przetłumaczony na osiem języków podręcznik jest cennym źródłem praktycznych informacji dla menedżerów i naukowców związanych z sektorem usług – pobudza do analizy i działania w konkretnych sytuacjach.


Richard Normann - założyciel i pierwszy prezes Service Management Group (SMG, aktualnie SIFO), a następnie grupy Normann Partners. Obronił Doktorat i MBA na uniwersytecie w Lund, gdzie w późniejszym okresie pracował jako profesor, będąc jednocześnie konsultantem. Był specjalistą do spraw strategii biznesowych i korporacyjnych w USA, Japonii, Australii, Bliskim Wschodzie i Europie, odbywał również staż naukowy w Harvard Business School. Dał się poznać jako autor innowacyjnych przemyśleń i strategii w swojej dziedzinie, dla którego charakterystyczne jest tworzenie rzetelnych i trwałych rozwiązań biznesowych. Od 2005 roku Tempelton College (przy University of Oxford) przyznaje nagrody imienia Richarda Normanna.


Spis treści:

Podziękowania do drugiego wydania
Przedmowa do drugiego wydania
Przedmowa do trzeciego wydania

Rozdział 1
MITY I PRAWDA 0 SPOŁECZEŃSTWIE USŁUGOWYM
Rozdział 2
NOWE RÓWNANIE EKONOMICZNE
Rozdział 3
SYSTEMY ZARZĄDZANIA USŁUGAMI
Rozdział 4
DIAGNOZA DYNAMICZNA: KOŁA SUKCESU I BŁĘDNE KOŁA
Rozdział 5
KONCEPCJA USŁUGI
Rozdział 6
DLACZEGO NALEŻY ROZWIJAĆ STRATEGICZNE ZASOBY LUDZKIE?
Rozdział 7
ZACHĘCANIE LUDZI DO ROZWOJU
Rozdział 8
KLIENT JAKO KLIENT I JAKO WSPÓŁPRODUCENT
Rozdział 9
TECHNOLOGIA, NARZĘDZIA I OTOCZENIE
Rozdział 10
WIZERUNEK
Rozdział 11
KSZTAŁTOWANIE CEN -TEORIA I PRAKTYKA
Rozdział 12
KREOWANIE, POWIELANIE I UDOSKONALANIE KONCEPCJI BIZNESOWYCH
Rozdział 13
DYWERSYFIKACJA I INTERNACJONALIZACJA
Rozdział 14
JAKOŚĆ
Rozdział 15
KULTURA I DOMINUJĄCE KONCEPCJE JAKO NARZĘDZIA ZARZĄDZANIA
Rozdział 16
ZMIANA I PRZYWÓDZTWO
Bibliografia


248 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022