ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PERSPEKTYWY I KIERUNKI ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW MIĘDZYNARODOWYCH


SCHROEDER J. RED.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 43.20 Twoja cena  41,04 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Biznes międzynarodowy nie tylko w praktyce, ale również jako przedmiot badań nabiera coraz większego znaczenie. Stały rozwój procesów globalizacji wymaga od menedżerów coraz większej znajomości międzynarodowego otoczenia, w którym przyszło im działać. Umiejętność poruszania się na międzynarodowej i międzykulturowej płaszczyźnie aktywności posiada decydujące znaczenie nie tylko dla kierownictwa międzynarodowych korporacji, ale również dla zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami.


Autorzy mają nadzieję, zaprezentowane opracowanie będzie przydatne nie tylko w procesie nauczania studentów zarządzania i biznesu międzynarodowego, ale również dla praktyki gospodarczej, ułatwiając zrozumienie procesów i zmian zachodzących w sferze biznesu międzynarodowego oraz ich tendencji rozwojowych.


Wprowadzenie (Jerzy Schroeder)

Krzysztof Fonfara, Robert Szczepański, Źródła przewagi konkurencyjnej w świetle teorii zasobowej firmy - międzynarodowa analiza porównawcza
Beata Stępień,Monika Sulimowska-Formowicz,Konkurencyjność przedsiębiorstw międzynarodowych -poszukiwanie źródeł przewagi
Radosław Owczarzak, Zarządzanie produkcją i logistyką w obliczu globalizacji
Beata Stępień, Przedsiębiorstwo międzynarodowe - trudności analityczne
Barbara Jankowska, Branża a procesy internacjonalizacji i globalizacji
Paweł Śliwiński, Strategia zarządzania długiem zagranicznym w przedsiębiorstwu międzynarodowym
Konrad Sobański, Różnice w kosztach finansowania a skłonność przedsiębiorstw do zadłużania się w walutach obcych
Rafał Śliwiński, Słabości polityki internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce w okresie transformacji
Małgorzata Bartosik-Purgat, Szok kulturowy oraz jego przezwyciężanie w aspekcie międzynarodowych strategii personalnych
Aleksandra Hauke, Czynniki kultury polskiej, francuskiej i duńskiej wpływające na budowanie zaufania oraz transfer wiedzy wśród przedsiębiorstw sieciowych


160 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022