ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

INSTRUMENTALNE INSTYTUCJONALNE I ORGANIZACYJNE PROBLEMY FUNKCJONOWANIA


PRZYBYLSKA-KAPUŚCIŃSKA W. RED. / GOSPODARKI RYNKOWEJ

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 32.00 Twoja cena  30,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

INSTRUMENTALNE INSTYTUCJONALNE I ORGANIZACYJNE PROBLEMY FUNKCJONOWANIA GOSPODARKI RYNKOWEJ


Zagadnienia podjęte w opracowaniu są bardzo zróżnicowane z racji odmienności tematyki i specjalizacji wiodącej każdego ze studenckich kół naukowych.

Systematyzując ich kwestie badawcze można wskazać na zainteresowania problematyką bezrobocia w gospodarkach Europy Środkowej oraz wśród kobiet w środowiskach wielkomiejskich.

Drugi nurt badań dotyczył rynku finansowego, gdzie analizowano dłużne instrumenty pozyskiwania kapitału w gospodarce amerykańskiej, leasing nieruchomości i jego perspektywy oraz prawne podstawy funkcjonowania spółki europejskiej w Polsce.

Kolejne rozważania poświęcono efektywności komunikacji elektronicznej w podejmowaniu decyzji, usługom sieciowym - nowości wśród usług na rynku elektronicznym - oraz roli zespołu projektowego w organizacji studenckiego Internetowego Biura Karier.

Następny nurt badawczy dotyczył problematyki żywnościowej. Uwzględniono w nim kwestie rynku produktów drobiarskich w Polsce, dostosowań instytucjonalnych na rynku wołowiny i cielęciny w Polsce do rozwiązań unijnych oraz projektowania i weryfikacji systemu bezpieczeństwa zdrowotnego żywności (HACCP).

Ponadto w książce poruszono zagadnienia poświęcone układowi urbanistycznemu w kształtowaniu ładu przestrzennego, determinant skuteczności reklamy społecznej i pomiaru satysfakcji klientów MPK w Poznaniu na podstawie badań ankietowych.


Wstęp
Agata GODLEWSKA, Julia GWIZDAŁA, Grzegorz WLEKŁY
Płaca realna a bezrobocie w gospodarkach Europy Środkowej
Joanna CHOJNOWSKA, Elżbieta FLORCZAK
Analiza zmian w wielkości i strukturze bezrobocia kobiet w środowiskach wielkomiejskich na przykładzie Warszawy i Poznania
Leszek GRABOWSKI
Dłużne instrumenty pozyskiwania kapitału w amerykańskim sektorze bankowym
Agata RUBRYCKA-DETTLAFF
Leasing nieruchomości w Polsce i perspektywy jego rozwoju
Małgorzata ADAMSKA, Joanna SIWKOWSKA
Podstawy prawne funkcjonowania organów spółki europejskiej z siedzibą w Polsce
Łukasz BANDOSZ, Julia PAWŁOWSKA, Anna TOMCZAK
Pierwotny układ urbanistyczny w kształtowaniu ładu przestrzennego
Monika CHARYDCZAK, Dominik FLEJTER, Wojciech RUTKOWSKI
Badanie efektywności komunikacji elektronicznej w podejmowaniu decyzji
Agata GODLEWSKA, Julia GWIZDAŁA, Monika KACZMAREK
Usługi sieciowe jako nowy rodzaj usług komercyjnych świadczonych na rynku elektronicznym
Justyna TUGA
Znaczenie zespołu projektowego w organizacji studenckiej na przykładzie Internetowego Biura Karier (IBK)
Iwona JANOWSKA
Rynek produktów przemysłu drobiarskiego w Polsce
Magdalena SUSZEK, Grzegorz SZLEJTER
Dostosowania instytucjonalne na rynku wołowiny i cielęciny w Polsce w procesie integracji z UE
Marcjanna BROMBEREK, Joanna GAWĘCKA, Anna JACEWICZ, Szymon KANTECKI, Mariusz TICHONIUK
Projektowanie i weryfikacja systemu zapewnienia bezpieczeństwa zdrowotnego żywności HACCP na przykładzie produkcji herbaty
Sylwia OSIŃSKA, Krzysztof SZAJKOWSKI
Determinanty skuteczności reklamy społecznej w ocenie jej odbiorców
Monika KRAKOWSKA, Michalina MERTA
Pomiar satysfakcji klientów korzystających z usług świadczonych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu


194 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022