ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 92.40 87,78   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WYBORY STRATEGICZNE W PRZEDSIĘBIORSTWIE UJĘCIE SEKTOROWE


URBANOWSKA-SOJKIN E. RED.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 92.40 Twoja cena  87,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

WYBORY STRATEGICZNE W PRZEDSIĘBIORSTWIE

UJĘCIE SEKTOROWE


Podejmowana w opracowaniach autorów problematyka w bardziej szczegółowym zapisie obejmuje:

- współczesne strategie rozwoju przedsiębiorstw, ze szczególną koncentracją na strategiach rozwoju kontraktowego,
- uwarunkowania wyznaczające rodzaje aplikowanych w praktyce strategii roz woju kontraktowego i osiąganych rezultatów,
- źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i rezultaty sposobów ich wykorzystania,
- niematerialne wyznaczniki budowania przewagi konkurencyjnej, w szczególności kompetencji pracowniczych i kapitału intelektualnego,
- niematerialne źródła przewagi konkurencyjnej wynikające z kultury organizacyjnej i jej charakterystycznych cech,
- uwarunkowania i rezultaty zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie.

Problemy rozważane przez autorów poszczególnych artykułów powstały jako: syntetyczne opracowanie wyników badań empirycznych, rezultat analiz literaturowych oraz rezultat analiz przypadków krytycznych przedsiębiorstw. Treści poszczególnych artykułów, poprzez zawarte w nich analizy empiryczne i formułowane wnioski, stanowią uzupełnienie literatury przedmiotu zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem. Mogą być inspiracją do kolejnych badań naukowych, a także dla menedżerów przedsiębiorstw wdrażających nowe rozwiązania do praktyki gospodarczej.


Wprowadzenie (Elżbieta Urbanowska-Sojkin)

Robert Blażlak, Konstanty Owczarek
Zarządzanie technologią- czynnik przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa

Joanna Cewińska
Wybory strategiczne w organizacjach sportowych

Justyna Danielewicz
Wybory strategiczne w jednostkach samorządu terytorialnego na przykładzie gminy Nowosolna

Magdalena Dołhasz
Rola wizerunku palcówki usług medycznych w ocenie pacjentów

Jarosław Domański
Wybory strategiczne polskich organizacji non profit

Tomasz Dryl
Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem mediów społecznościowych jako źródło sukcesu organizacji

Paweł Filipowicz
Innowacyjność sieciowa a proces tworzenia wartości na przykładzie przedsiębiorstw sektora nowych technologii

Łukasz Fojutowski
Strategie kooperacyjne polskich przedsiębiorstw wobec korporacji międzynarodowych w przemyśle motoryzacyjnym

Grażyna Golik-Górecka
Platforma interfejsu marketingowo-finansowego a wybór strategii rozwoju

Marcin Gołembski
Zarządzanie rozwojem pracowników jako element budowania przewagi rynkowej przedsiębiorstwa

Piotr Grudowski
Uwarunkowania aplikacyjne wybranych strategii projakościowych w szkolnictwie wyższym

Piotr Horosz
Spółki komandytowe jako narzędzie budowania sieci handlowych

Jarosław Ignacy
Uwarunkowania i rezultaty wyboru celów strategicznych w jednostkach samorządu terytorialnego z perspektywy badań empirycznych

Mirosław Jarosiński
Strategiczne dylematy polskich przedsiębiorstw w zakresie wyboru geograficznego rynku działania

Piotr Jedynak
System zarządzania jakością w jednostce edukacyjnej

Ewa Jerzyk, Renata Nestorowicz, Anna Wielicka-Regulska
Decyzje strategiczne w zakresie designu a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa

Jarosław Kaczmarek
Analiza pozycji strategicznej w kształtowaniu strategii rozwoju - studium przypadku TVN S.A. Grupa ITI

Anna Kieszkowska-Grudny
Outsourcing w nowoczesnym zarządzaniu firmą medyczną- czy warto?

Małgorzata Kieżel
Dystrybucja wielokanałowa produktów systemowych jako źródło przewagi konkurencyjnej banków detalicznych

Regina Klimkowska
Zmiany gospodarcze i społeczne wywołane globalizacją a strategie dostosowawcze koncernów samochodowych

Anna Kłopotek
Podejmowanie decyzji w zakresie zarządzania ryzykiem w sektorze publicznym

Sebastian Kopera
Wpływ nowoczesnych systemów informatycznych na konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw turystycznych

Robert Kozielski
Źródła sukcesu firm we współczesnej gospodarce - nowy paradygmat biznesu (ujęcie modelowe i analiza retrospektywna)

Karol Krajewski, Romuald Zabrocki
Uwarunkowania strategii przedsiębiorstw i decyzji konsumentów na rynku usług żywieniowych w Polsce

Marzena Kramarz
Strategie integratorów sieci dystrybucji

Edyta Malicka
Uwarunkowania projektowania strategii w kontekście tworzenia wartości organizacji na przykładzie wyższej uczelni

Marek Matejun
Strategiczna orientacja firm sektora MSP w procesie wykorzystania zewnętrznych instrumentów wspierania rozwoju

Sandra Misiak
Nieetyczna reklama a sukces firmy

Bogdan Nogalski, Anna Wójcik-Karpacz
Istota i pomiar innowacyjności organizacji. Case research

Paweł Nowodziński
Misja wybranych spółek indeksu NewConnect Lead w kontekście ich wyborów strategicznych

Wojciech Pająk
Sformułowanie modelu strategii zintegrowanych dla małych i średnich przedsiębiorstw w sektorze globalnym

Krzysztof Safin
Wybory strategiczne przedsiębiorstw rodzinnych - aspekt teoretyczny

Włodzimierz Sitko
Współpraca środowiska akademickiego i biznesowego w kreowaniu strategii rozwoju miasta Lublina

Beata Skowron-Mielnik
Strategiczne konsekwencje zmian w modelach pracy

Letycja Sołoducho-Pełc
Wybory strategiczne małych i średnich przedsiębiorstw

Michał Świtłyk, Zbigniew Mongiało
Zastosowanie metody Data Envelopment Analysis do pomiaru efektywności na uczelniach publicznych w latach 2004-2008

Stefan Tokarski, Albin Skwarek
Ocena efektywności systemów motywacyjnych urzędów administracji samorządowej

Katarzyna Tubielewicz
Koncepcja zarządzania kryzysowego w tworzeniu strategii współczesnego przedsiębiorstwa

Artur Wilczyński
Ekosystem biznesowy - model powiązania przedsiębiorstwa z otoczeniem


417 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022