ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ USŁUG W INSTYTUCJACH FINANSOWYCH W POLSCE


GARCZARCZYK J. RED.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2005, wydanie I

cena netto: 35.50 Twoja cena  33,73 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ USŁUG W INSTYTUCJACH FINANSOWYCH W POLSCE


Celem pracy, będącej studium metodyczno-poznawczym, była zatem diagnoza funkcjonowania systemu zarządzania jakością w polskich instytucjach finansowych oraz ocena poziomu jakości świadczonych usług.

Diagnoza ta została uzupełniona teoretycznymi rozważaniami na temat istoty zarządzania jakością oraz metod pomiaru jakości.

Praca składa się z 12 artykułów o różnym charakterze i stopniu szczegółowości. Zasadniczą cześć stanowią opracowania prezentujące wyniki prac badawczych zrealizowanych przez pracowników i doktorantów Katedry Badań Marketingowych. Zostały one uzupełnione pracami przedstawicieli Uniwersytetu Warszawskiego oraz Rzecznika Ubezpieczonych, reprezentujących wiodące w Polsce placówki w zakresie badań nad jakością usług bankowych i ubezpieczeniowych.

Większość zawartych w zeszycie artykułów porusza zagadnienia związane z zarządzaniem jakością w bankach i zakładach ubezpieczeń, a ich dopełnieniem są analizy dotyczące jakości usług w funduszach emerytalnych i inwestycyjnych, a także w telekomunikacji.


Wstęp

KRZYSZTOF OPOLSKI, KONRAD POLKOWSKI: Kierunki doskonalenia jakości w bankach
JERZY ŁAŃCUCKI: Zarządzanie jakością w zakładzie ubezpieczeń
JÓZEF GARCZARCZYK: Przygotowalnie i realizacja systemu zarządzania jakością w bankach i zakładach ubezpieczeń
JANUSZ KUDŁA: Nieparametryczne metody mierzenia wpływu jakości usług na efektywność - doświadczenia światowe w sektorze bankowym
ROBERT SKIKIEWICZ: Zmiany poziomu jakości usług bankowych w Polsce w latach 1999-2003
MAREK MOCEK: Zmiany poziomu jakości usług ubezpieczeniowych w Polsce w latach 1999-2003 w opinii menedżerów i klientów zakładów ubezpieczeń
ROBERT PlECZYKOLAN: Informacja o kliencie - główny czynnik kształtowania jakości usług ubezpieczeniowych
STANISŁAW ROGOWSKI, BOŻENA WOLIŃSKA: Jakość usług ubezpieczeniowych w świetle skarg kierowanych do Rzecznika Ubezpieczonych
SŁAWOMIRA PochylskA: Ocena poziomu jakości usług w firmach ubezpieczeniowych na życie w Polsce
IWONA OLEJNIK: Zarządzanie jakością usług na rynku otwartych funduszy emerytalnych
SYLWESTER BlAŁOWĄS: Jakość usług funduszy inwestycyjnych w Polsce
AGNIESZKA SPRINGER: Wybrane metodyczne aspekty oceny jakości usług (na przykładzie usług telekomunikacyjnych)

Bibliografia


132 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022