ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE ORGANIZACJAMI USŁUGOWYMI


PANASIUK A. ROGOZIŃSKI K. RED.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 69.30 Twoja cena  65,84 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Niniejszy tom  jest kolejna publikacją dokumentującą, podjętą przed laty, współpracę Katedry Usług Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu z Wydziałem Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego [Panasiuk i Rogoziński 2008]. Zakres poruszanej w tamtej obszernej publikacji zagadnień, uświadomił nam konieczność wyodrębnienia problematyki dotyczącej zarządzania organizacjami usługowymi i zamknięcie jej w ramach zwartej publikacji


Wstęp

AKTUALNA PRAKTYKA WYKONAWCZA I MENEDŻERSKA

Mirosława Pluta-Olearnik, Jolanta Góra
Korzyści wynikające ze współpracy instytucji edukacyjnych z przedsiębiorstwami
Bogdan Nogalski, Wojciech Machel
Kluczowe czynniki sukcesu a stosowanie koncepcji CRM przez autoryzowanych dealerów samochodów osobowych
Małgorzata Januszewska, Elżbieta Nawrocka
Innowacyjne przedsiębiorstwo turystyczne oparte na wiedzy
Hanna Mackiewicz
Zagrożenia w fazie przedsprzedażowej w cyklu aktywności nabywcy-pacjenta w Internecie
Marek Gnusowski
Usługodawca między pracodawcą a klientem

ORGANIZACJE USŁUGOWE WOBEC NOWYCH TRENDÓW

Aleksander Panasiuk
Organizacja multiusługowa
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
Zarządzanie marketingowe w instytucjach kultury w dobie wirtualizacji życia społecznego
Maciej Czaplewski
Zastosowanie sprzedaży przez Internet w firmach ubezpieczeniowych
Stanisław Flejterski
W poszukiwaniu nowego paradygmatu zarządzania przedsiębiorstwami bankowymi
Grażyna Wolska
Ingracjacja jako źródło nieetycznych postaw pracowników organizacji usługowych (próba zarysowania obszaru badawczego na przykładzie
marketingu relacyjnego
Monika Boguszewicz-Kreft
Doświadczenie - nowy paradygmat marketingu
Paweł Dobski
Zarządzanie przez jakość jako podstawa procesu usługowienia przedsiębiorstwa handlu detalicznego
Magdalena Majchrzak
Offshorine jako nowoczesna forma świadczenia usług w skali międzynarodowej
Anna Tokarz
Zasoby ludzkie jako jeden z czynników determinujących innowacyjność przedsiębiorstw usługowych
Marzena Wanagos, Agnieszka Dąbrowska
Neofobia i jej wpływ na działalność przedsiębiorstw gastronomicznych

REFLEKSJA KRYTYCZNA I ZAPOWIEDŹ ZMIAN

Richard Nicholls
Service management - some insights from sociology
Grażyna Bartkowiak
Koncepcje człowieka i organizacji. W kierunku organizacji usługowej
Elżbieta Skąpska
Ekonomiczny wymiar wieloaspektowego podejścia do przedsiębiorczości usługowej
Paweł Zeller
Identyfikacja funkcjonalnych obszarów zarządzania przedsiębiorstwem usługowym na podstawie analizy dorobku marketingu usług
Dariusz Oczachowski
Aspekt poznawczy nowego paradygmatu zarządzania organizacjami usługowymi i procesu jego formułowania
Kazimierz Rogoziński
Zarys "pozytywnej" teorii usług (z jej odniesieniem do organizacji usługowej)
Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
Pozytywna atrybucja usług zdrowotnych
Monika Dobska
Tożsamość organizacji świadczącej usługi medyczne
Jan Fazlagić
Szkoła jako organizacja usługowa

ORGANIZACJE SEKTORA NON PROFIT

Barbara lwankiewicz-Rak
Motywowanie pracowników etatowych i wolontariuszy w organizacjach pozarządowych
Ireneusz Drabik
Znaczenie współdziałania z podmiotami komercyjnymi w strategii marketingowej organizacji non profit
Agnieszka Smalec
Rola komunikacji i informacji w administracji samorządowej
Agnieszka Tomaszewicz
Elektroniczna platforma usługowa (e-PUAP) w doskonaleniu obsługi społeczności lokalnej przez administrację publiczną


344 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022