Nie pozwól, by zraziła cię wymagająca gospodarka ani ostra
konkurencja. Nowatorskie i osiągające duże zyski firmy bujnie kwitną nawet
w skrajnie trudnych warunkach. Twoje przedsiębiorstwo może być jedną z nich
dzięki książce A teraz... stwórz wielką firmę!.
Znajdziesz w niej podstawową wiedzę o tym, jak osiągnąć sukces,
pochodzącą od dwóch biznesowych guru i uznanych publicystów – Marka Thompsona
i Briana Tracy. Autorzy zapoznają czytelnika z prostymi i skutecznymi
strategiami służącymi rozwojowi przedsiębiorstwa.
Książka pełna jest przemyśleń zaczerpniętych z bezpośrednich –
twarzą w twarz – wywiadów ze światowymi liderami biznesu (wśród
rozmówców znaleźli się: Tony Hsieh z Zappos, Richard Branson z Virgin
Brands, Ingvar Kamprad z IKEI, Charles Schwab i wielu innych). Autorzy
eksplorują bogactwo pomysłów i praktycznych rozwiązań, aby wyodrębnić
podstawowe elementy tworzące świetnie prosperujące organizacje. Poprzez wskazówki
„krok po kroku” oraz przekonujące przedstawienie omawianych zagadnień
z szerszej perspektywy wyjaśniają, jak:
- Zostać wielkim liderem – i sprawić, by każdy w twoim otoczeniu
osiągał nadzwyczajne rezultaty
- Opracować doskonały biznesplan – i nadać twojej firmie strukturę,
która zmaksymalizuje wszystkie zasoby
- Otaczać się wspaniałymi ludźmi, zmotywowanymi, by dawać z siebie to,
co najlepsze
- Proponować świetne produkty lub usługi – dzięki dokładnemu określeniu
potrzeb na rynku
- Obmyślić genialny plan marketingowy – i zapewnić firmie pozycję
wybitnego usługodawcy
- Osiągnąć jeszcze wiele innych sukcesów!
Nie znajdziesz w tej książce żadnej teorii, tylko praktyczne wskazówki, do
których możesz się natychmiast zastosować, oraz proste wyjaśnienia, jak oceniać
postępy na każdym etapie rozwoju. Jasne strategie, inspirujące przykłady, osobiste
wywiady i pouczające lekcje z rzeczywistych sytuacji składają się na jedną
z najważniejszych książek na temat biznesu, jaka kiedykolwiek mogła trafić
w twoje ręce.
Podczas gdy twoi konkurenci ratują skórę, tnąc koszty i redukując personel,
warto pamiętać, że wielu znakomitych liderów i wiele najlepiej prosperujących
firm działało w czasie spadku koniunktury i totalnego krachu. Nadeszła
idealna pora, by przekształcić twoje przedsiębiorstwo w kwitnącą, wielką
spółkę, z którą inni będą chcieli nieustannie współpracować.
MARK THOMPSON, współautor bestsellera Jak osiągnąć trwały sukces, to
przedsiębiorca seryjny, który sprzedał swoją ostatnią spółkę za 100 milionów
dolarów i dziś uczy kadry zarządzające, jak kierować rozwijającymi się
przedsiębiorstwami. Thompson jest inwestorem spekulacyjnym, nazwanym przez magazyn
„Forbes” współczesnym królem Midasem. Pełnił funkcję głównego menedżera ds.
doświadczenia klienta w firmie Schwab, podlegając bezpośrednio jej
założycielowi, Charlesowi Schwabowi, i był dyrektorem wielu przedsiębiorstw,
w tym Best Buy i Korn Ferry. Jest członkiem zarządu Instytutu „Leader to
Leader”, założonego przez Petera Druckera, i gościnnym stypendystą Uniwersytetu
Standforda. Mieszka na Manhattanie i w Dolinie Krzemowej.
BRIAN TRACY to jeden z wybitnych autorytetów w USA
w dziedzinie potencjału ludzkiego i osobistej wydajności. Poza tym, że odnosi
nadzwyczajne sukcesy jako przedsiębiorca, co roku prowadzi dynamiczne i porywające
prelekcje dla tysięcy ludzi w spółkach takich jak IBM, Ford, Federal Express,
Hewlett-Packard, Pepsi, Northwestern Mutual i setkach innych na całym świecie.
Napisał liczne książki, w tym bestseller Jak przewodzą najlepsi liderzy oraz
Zjedz tę żabę. Jest także autorem i narratorem wielu popularnych programów
audio. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.
216 strony, oprawa miękka