Korporacyjni Herosi
Daj pracownikom wolną rękę, zdynamizuj klientów, przekształć swoją firmę
Czy twoja firma jest władna odnieść sukces?
Wiesz, że to się dzieje w twoim przedsiębiorstwie – twoi ludzie, dzięki
taniej, powszechnie dostępnej technologii, swobodnie porozumiewają się z klientami i
opracowują nowe, innowacyjne rozwiązania. Tylko kim są ci pomysłowi twórcy
rozwiązujący problemy? Jak można nimi pokierować? Jak ty możesz stać się jednym z
nich?
Nazywamy takich ludzi herosami: przedsiębiorczymi pracownikami z szerokimi uprawnieniami
(Highly Empowered and Resourceful Operatives). Potrzebujesz herosów, ponieważ w erze
Twittera, iPhone’a, Facebooka, YouTube’a i nieustannie rosnącej fali informacji w
sieci klienci przychodzą do ciebie uzbrojeni w większą ilość danych i mają większy
do nich dostęp niż kiedykolwiek i pod tym względem często prześcigają niektórych
pracowników.
W sercu przedsiębiorstwa wspomaganego przez herosów zostaje zawarta nowa umowa
między pracownikami, menedżerami spółki i działem IT: herosi tworzą nowe
rozwiązania, aby zaspokoić potrzeby klientów, zarząd określa jasne zasady przy
jednoczesnym zachęcaniu do eksperymentów, a informatycy wspierają i zabezpieczają nowe
rozwiązania biznesowe.
CZĘŚĆ PIERWSZA. Herosi
1.Dlaczego firmy potrzebują herosów?
CZĘŚĆ DRUGA. Co robią herosi?
2.Pracownicy-herosi i ich projekty
3.Analiza wpływu znajomych
4.Obsługa klienta we wzbierającym nurcie
5.Wyposażanie klientów w aplikacje na komórki
6.Nagłaśnianie opinii fanów
CZĘŚĆ TRZECIA. Firma wspomagana przez herosów
7.Technologie "zrób-to-sam" umacniają Porozumienie Herosów
8.Czy twoja firma jest gotowa na herosów?
9.Kierowanie i zarządzanie herosami
10.Jak pomóc herosom we wprowadzaniu innowacji
11.Jak pomóc herosom współdziałać z innymi
12.Jak chronić herosów
13.Jak wspierać herosów za pomocą technologicznych nowinek
14.Pozwól, by herosi tworzyli firmę
Podziękowania
O autorach
256 stron, Format: 16.0x23.5cm, oprawa miękka