Efektywne zarządzanie czasem
Jak wykorzystać Microsoft Outlook do zorganizowania pracy i życia osobistego
Przejmij stery – stwórz prawdziwą równowagę pomiędzy swoją pracą
i życiem osobistym z pomocą Microsoft® Outlook®.
Praktyczny poradnik autorstwa dwóch prawdziwych ekspertów przedstawia sprawdzony
system zarządzania czasem pokazując, jak można gospodarować tym najcenniejszym
zasobem, dzięki dostosowanym modyfikacjom programu Outlook. Wyostrz swoją uwagę, zwalcz
przeszkody – i z pełnym przekonaniem kieruj swoim czasem.
Zdobądź umiejętności niezbędne do przejęcia kontroli nad swoim rozkładem dnia
• Zorganizuj pocztę elektroniczną w systematyczny sposób i utrzymuj
porządek w skrzynce odbiorczej
• Zaplanuj czas dla produktywności – i broń go przed przerywaniem
• Wykorzystaj filtry programu Outlook do zarządzania zadaniami i projektami
• Zapewnij czas dla swojej rodziny i rozrywek – wspólnie planuj swoje życie zawodowe
i prywatne
• Połącz siłę programu Outlook z Microsoft OneNote®, by rejestrować pomysły i
określać cele
• Opanuj skuteczne techniki zarządzania czasem dzięki przykładom praktycznym
Prof. dr Lothar Seiwert, CSP, jest wiodącym europejskim ekspertem w
dziedzinie gospodarowania czasem. Za swą pracę otrzymał liczne nagrody i wyróżnienia,
jest też autorem kilkunastu książek z tego zakresu i tematów pokrewnych.
Holger Woeltje jest specjalistą zajmującym się wykorzystaniem
techniki do zarządzania czasem. Uczy profesjonalnych strategii zwiększania
produktywności na podstawie przykładów z praktyki własnej i swoich klientów.
260 stron, Format: 17.0x23.0cm, oprawa miękka