ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 97.90 93,01   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

JAKOŚĆ A OUTSOURCING PROCESÓW W PRZEDSIĘBIORSTWIE


PREUS A.

wydawnictwo: WIEDZA I PRAKTYKA , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 97.90 Twoja cena  93,01 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jakość a outsourcing procesów w przedsiębiorstwie

Zarządzanie jakością procesów przekazanych do realizacji na zewnątrz przedsiębiorstwa (tzw. outsourcing).
Brzmi jak coś bardzo skomplikowanego. Jak to zrobić?

Po lekturze tej książki będziesz dokładnie wiedział, czym jest outsourcing, jak wydzielać na zewnątrz procesy biznesowe, jak zapewnić przy tym jakość realizowanych na zewnątrz procesów oraz na jakie pułapki zwracać uwagę.

Jeżeli więc myślisz o skorzystaniu z outsourcingu i zastanawiasz się, jak to zrobić - ta książka jest dla Ciebie.


Monitorowanie jakości w procesie sprzedaży zleconym pośrednikom
Monitorowanie jakości zleconego na zewnątrz procesu obsługi klienta
Nadzór nad jakością procesów biznesowych - realizacja procesów logistyki i magazynowania przez firmy zewnętrzne
Nadzór nad jakością procesów biznesowych - elementy procesu wydzielone (outsourcowane) do producentów półproduktów!
Zlecanie na zewnątrz procesów marketingowych przedsiębiorstwa
Zarządzanie komunikacją w przedsiębiorstwie zlecone do firmy zewnętrznej
Nadzór nad jakością procesów biznesowych - outsourcing procesu księgowego
Nadzór nad jakością procesu zarządzania zasobami ludzkimi, realizowanym przez firmę zewnętrzną
Outsourcing usług informatycznych
Rzeczywiste koszty outsourcingu


164 strony, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022