Moc pozytywnego myślenia w biznesie AUDIO (Audiobook)
Zasady klasyków psychologii przeniesione na grunt binzesu
Jedną z najpotężniejszych sił w dzisiejszym biznesie jest ruch pozytywnej
psychologii – pokonywanie postaw prowadzących do porażek na własne życzenie oraz
rozwijanie naszych talentów i cech pozytywnych. Wiele z zasad tego nowego myślenia
wywodzi się bezpośrednio z koncepcji zawartych w klasycznym bestsellerze Normana
Vincenta Peale’a Moc pozytywnego myślenia, który przetłumaczono na czterdzieści dwa
języki i sprzedano w ponad 22 milionach egzemplarzy.
Dziś, po latach intensywnych badań teoretycznych i terenowych, we współpracy
z Peale Center i najważniejszymi korporacjami USA, Scott Ventrella zaadaptował
większość tych koncepcji, tworząc uporządkowany program dla ludzi biznesu,
pozwalający im osiągnąć wyższe poziomy wyników w życiu osobistym i zawodowym. Moc
pozytywnego myślenia w biznesie dostarcza każdemu z nas praktycznych sposobów
rozwinięcia i faktycznego wzmocnienia dziesięciu cech osoby myślącej pozytywnie. Nasze
wyniki niechybnie osiągną nowe poziomy, kiedy dowiemy się, w jaki sposób pokonać
negatywne bariery związane z naszymi postawami, takie jak strach, brak pewności siebie i
niska samoocena, a w zamian rozwijać cechy, które charakteryzują osobę myślącą
pozytywnie: optymizm, entuzjazm, wiarę, prawość, odwagę, pewność siebie,
determinację, cierpliwość, spokój i skupienie.
Moc pozytywnego myślenia w biznesie zachęca nas do skoncentrowania się na
obiektywnym, racjonalnym myśleniu. W rezultacie zwiększa się zdolność skutecznego
radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i trudnymi ludźmi, zarówno w środowisku
biznesowym, jak i w życiu osobistym.
SCOTT VENTRELLA współpracuje z Peale Center, jest także dyrektorem
Positive Dynamics, firmy zajmującej się opracowaniem i wdrażaniem programów poprawy
wyników pracy poprzez wykorzystanie wrodzonego potencjału czynnika ludzkiego. Scott
Ventrella jest wykładowcą w Graduate School of Business na Uniwersytecie Fordhama,
wykładał także na uniwersytetach w Columbia, Darthmouth, Nowym Jorku oraz na
Uniwersytecie Connecticut.
Spis treści:
Przedmowa: Spuścizna
Część I. Pozytywne myślenie - za i przeciw.
Rozdział 1. Program zwycięstwa
Rozdział 2. Co to znaczy myśleć pozytywnie
Część II. Od destruktywnych myśli do pozytywnych celów
Rozdział 3. Jak działa umysł
Rozdział 4. Źródło negatywnych myśli
Rozdział 5. Wyznaczanie pozytywnych celów biznesowych, afirmacje i wizualizacja
Część III. Siła pobudzająca
Rozdział 6. Dziesięć cech osoby myślącej pozytywnie
Rozdział 7. Siła środkująca
Rozdział 8. Siła podnosząca
Rozdział 9. Siła napędowa
Rozdział 10.Siła przytrzymująca
Pomoce: Arkusz roboczy "Wyzwania w życiu zawodowym"
Podziękowania
Wersja drukowana: MOC
POZYTYWNEGO MYŚLENIA W BIZNESIE
Książka audio CD MP3