ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MOC POZYTYWNEGO MYŚLENIA W BIZNESIE AUDIOBOOK


VENTRELLA S.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 38.38 Twoja cena  36,46 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Moc pozytywnego myślenia w biznesie AUDIO (Audiobook)

Zasady klasyków psychologii przeniesione na grunt binzesu


Jedną z najpotężniejszych sił w dzisiejszym biznesie jest ruch pozytywnej psychologii – pokonywanie postaw prowadzących do porażek na własne życzenie oraz rozwijanie naszych talentów i cech pozytywnych. Wiele z zasad tego nowego myślenia wywodzi się bezpośrednio z koncepcji zawartych w klasycznym bestsellerze Normana Vincenta Peale’a Moc pozytywnego myślenia, który przetłumaczono na czterdzieści dwa języki i sprzedano w ponad 22 milionach egzemplarzy.

Dziś, po latach intensywnych badań teoretycznych i terenowych, we współpracy z Peale Center i najważniejszymi korporacjami USA, Scott Ventrella zaadaptował większość tych koncepcji, tworząc uporządkowany program dla ludzi biznesu, pozwalający im osiągnąć wyższe poziomy wyników w życiu osobistym i zawodowym. Moc pozytywnego myślenia w biznesie dostarcza każdemu z nas praktycznych sposobów rozwinięcia i faktycznego wzmocnienia dziesięciu cech osoby myślącej pozytywnie. Nasze wyniki niechybnie osiągną nowe poziomy, kiedy dowiemy się, w jaki sposób pokonać negatywne bariery związane z naszymi postawami, takie jak strach, brak pewności siebie i niska samoocena, a w zamian rozwijać cechy, które charakteryzują osobę myślącą pozytywnie: optymizm, entuzjazm, wiarę, prawość, odwagę, pewność siebie, determinację, cierpliwość, spokój i skupienie.

Moc pozytywnego myślenia w biznesie zachęca nas do skoncentrowania się na obiektywnym, racjonalnym myśleniu. W rezultacie zwiększa się zdolność skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i trudnymi ludźmi, zarówno w środowisku biznesowym, jak i w życiu osobistym.


SCOTT VENTRELLA współpracuje z Peale Center, jest także dyrektorem Positive Dynamics, firmy zajmującej się opracowaniem i wdrażaniem programów poprawy wyników pracy poprzez wykorzystanie wrodzonego potencjału czynnika ludzkiego. Scott Ventrella jest wykładowcą w Graduate School of Business na Uniwersytecie Fordhama, wykładał także na uniwersytetach w Columbia, Darthmouth, Nowym Jorku oraz na Uniwersytecie Connecticut.


Spis treści:

Przedmowa: Spuścizna

Część I. Pozytywne myślenie - za i przeciw.
Rozdział 1. Program zwycięstwa
Rozdział 2. Co to znaczy myśleć pozytywnie

Część II. Od destruktywnych myśli do pozytywnych celów
Rozdział 3. Jak działa umysł
Rozdział 4. Źródło negatywnych myśli
Rozdział 5. Wyznaczanie pozytywnych celów biznesowych, afirmacje i wizualizacja

Część III. Siła pobudzająca
Rozdział 6. Dziesięć cech osoby myślącej pozytywnie
Rozdział 7. Siła środkująca
Rozdział 8. Siła podnosząca
Rozdział 9. Siła napędowa
Rozdział 10.Siła przytrzymująca

Pomoce: Arkusz roboczy "Wyzwania w życiu zawodowym"

Podziękowania


Wersja drukowana: MOC POZYTYWNEGO MYŚLENIA W BIZNESIE


Książka audio CD MP3

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022