ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZMIANA WARUNKIEM SUKCESU PRZEŁAMYWANIE BARIER ROZWOJU I WZROSTU


SKALIK J. RED. / PRZEDSIĘBIORSTW PN 219

wydawnictwo: WYD UE WROCŁAW , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 60.00 Twoja cena  57,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zmiana warunkiem sukcesu.

Przełamywanie barier rozwoju i wzrostu przedsiębiorstw

PN 219


Wstęp

Robert Banasiak: Bariery przedsiębiorczości jako hamulce rozwoju i wzrostu przedsiębiorstw
Grzegorz Bełz: Potencjał dostosowawczy w przełamywaniu barier wzrostu przedsiębiorstw
Mariusz Bratnicki, Monika Kulikowska-Pawlak: Orientacja przedsiębiorcza i efektywność organizacji w kontekście strategicznych problemów rozwoju
Wojciech B. Cieśliński: Zarządzanie procesami w cyberprzestrzeni – problemy barier wzrostu
Szymon Cyfert: Przełamywanie barier w zarządzaniu granicami polskich przedsiębiorstw
Maciej Czarnecki: Bariery rozwoju i wzrostu przedsiębiorstw: przegląd poruszanych w literaturze zagadnień w kontekście kierunków dalszych badań
Krzysztof Ćwik: Grupa kapitałowa sposobem na dalszy wzrost przedsiębiorstwa
Aldona Frączkiewicz-Wronka: Efektywność sieci jako czynnik krytyczny rozwoju organizacji realizujących usługi społeczne
Marta Gancarczyk: Czynniki wzrostu przedsiębiorstwa w ujęciu zasobowym
Katarzyna Grzesik: Wpływ przywództwa strategicznego na trwałość i rozwój przedsiębiorstwa
Monika Kłos: Wpływ talentów na potencjał rozwojowy przedsiębiorstwa
Ewelina Kołaczyk, Łukasz Wawrzynek: Zachowania przedsiębiorcze jako stymulatory wzrostu organizacji
Agnieszka Kołodziejczyk: Wykorzystanie wirtualno-sieciowej koncepcji do przełamywania barier rozwoju przedsiębiorstw sektora MMŚP – studium
przypadku

Kazimierz Krzakiewicz: Pułapka aktywnej inercji i zmiana zarządczych stereotypów
Krystyna Kubik: Menedżer wobec barier rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw
Anna Kwiecień: Zaangażowanie pracowników jako sposób na rozwój przedsiębiorstw
Anna Kwiotkowska: Przełamywanie barier rozwoju firm odpryskowych w kontekście przedsiębiorczości akademickiej
Janusz Marek Lichtarski: Wzrost i rozwój przedsiębiorstwa przez projekty
Joanna Mróz: Kulturowe czynniki wzrostu i rozwoju przedsiębiorstw
Jerzy Niemczyk: Mechanizmy rozwoju i wzrostu z perspektywy ujęcia zasobowego
Bogdan Nogalski, Jarosław Karpacz: Wykorzystanie innowacji jako szansy rozwoju przedsiębiorstwa. Studium przypadku
Katarzyna Olejczyk-Kita: Redundancja zasobów jako narządzie rozwoju przedsiębiorstwa
Jacek Pasieczny: Nauki z kryzysu – ewolucja strategii restrukturyzacyjnych
Magdalena Pichlak: Przywództwo czynnikiem rozwoju i wzrostu innowacyjnej organizacji
Anna Pietruszka-Ortyl: Rola pracowników wiedzy w kształtowaniu potencjału rozwojowego organizacji
Agnieszka Połomska-Jasienowska: Współdziałanie gospodarcze jako strategia wzrostu małych przedsiębiorstw
Jan Skalik: Oddziaływanie zorganizowanych sił społecznych przedsiębiorstwa na jego wzrost i rozwój
Anna Sławik: Asymetria instytucjonalna barierą wzrostu i rozwoju przedsiębiorstw sektora przetwórstwa stalowego w Polsce
Sylwia Stańczyk: Kobiecość poszukiwana – kulturowe uwarunkowania rozwoju firm
Ewa Stańczyk-Hugiet: Relacyjne modele wzrostu przedsiębiorstwa
Aleksandra Sus: Wybrane aspekty strategii w ujęciu dynamicznym. Kontekst rozwoju i wzrostu współczesnych przedsiębiorstw
Witold Szumowski: Bariery wzrostu przedsiębiorstwa a realizacja funkcji personalnej
Łukasz Wawrzynek, Grzegorz Bełz: Koncepcja potencjału implementacji systemów zarządzania w przełamywaniu barier wzrostu przedsiębiorstw
Arkadiusz Wierzbic: System zarządzania oparty na wymaganiach ISO 9001 w firmach w fazie wzrostu przez kreatywność – czynnik wspomagający
czy hamujący wzrost?

Kazimierz Witkowski, Wojciech B. Cieśliński, Tadeusz Stefaniak: Kierunki rozwoju przedsiębiorstw sportowych – bariery wzrostu
Martyna Wronka, Sabina Ostrowska: Wzrost i rozwój w kontekście Mission Oriented Scorecard w publicznej organizacji ochrony zdrowia
Agnieszka Zakrzewska-Bielawska: Strategie wzrostu przedsiębiorstw sektora wysokich technologii w ujęciu empirycznym
Magdalena Zalewska-Turzyńska: Społeczna odpowiedzialność biznesu szansą na wzrost i rozwój przedsiębiorstwa

Summaries


325 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022