|

ZMIANA WARUNKIEM SUKCESU PRZEŁAMYWANIE BARIER ROZWOJU I WZROSTU
SKALIK J. RED. / PRZEDSIĘBIORSTW PN 219 wydawnictwo: WYD UE WROCŁAW , rok wydania 2012, wydanie I cena netto: 60.00 Twoja cena 57,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Zmiana warunkiem sukcesu.
Przełamywanie barier rozwoju i wzrostu przedsiębiorstw
PN 219
Wstęp
Robert Banasiak: Bariery przedsiębiorczości jako hamulce rozwoju i wzrostu
przedsiębiorstw
Grzegorz Bełz: Potencjał dostosowawczy w przełamywaniu barier wzrostu
przedsiębiorstw
Mariusz Bratnicki, Monika Kulikowska-Pawlak: Orientacja przedsiębiorcza i
efektywność organizacji w kontekście strategicznych problemów rozwoju
Wojciech B. Cieśliński: Zarządzanie procesami w cyberprzestrzeni – problemy
barier wzrostu
Szymon Cyfert: Przełamywanie barier w zarządzaniu granicami polskich
przedsiębiorstw
Maciej Czarnecki: Bariery rozwoju i wzrostu przedsiębiorstw: przegląd
poruszanych w literaturze zagadnień w kontekście kierunków dalszych badań
Krzysztof Ćwik: Grupa kapitałowa sposobem na dalszy wzrost przedsiębiorstwa
Aldona Frączkiewicz-Wronka: Efektywność sieci jako czynnik krytyczny rozwoju
organizacji realizujących usługi społeczne
Marta Gancarczyk: Czynniki wzrostu przedsiębiorstwa w ujęciu zasobowym
Katarzyna Grzesik: Wpływ przywództwa strategicznego na trwałość i rozwój
przedsiębiorstwa
Monika Kłos: Wpływ talentów na potencjał rozwojowy przedsiębiorstwa
Ewelina Kołaczyk, Łukasz Wawrzynek: Zachowania przedsiębiorcze jako stymulatory
wzrostu organizacji
Agnieszka Kołodziejczyk: Wykorzystanie wirtualno-sieciowej koncepcji do
przełamywania barier rozwoju przedsiębiorstw sektora MMŚP – studium
przypadku
Kazimierz Krzakiewicz: Pułapka aktywnej inercji i zmiana zarządczych
stereotypów
Krystyna Kubik: Menedżer wobec barier rozwoju małych i średnich
przedsiębiorstw
Anna Kwiecień: Zaangażowanie pracowników jako sposób na rozwój
przedsiębiorstw
Anna Kwiotkowska: Przełamywanie barier rozwoju firm odpryskowych w kontekście
przedsiębiorczości akademickiej
Janusz Marek Lichtarski: Wzrost i rozwój przedsiębiorstwa przez projekty
Joanna Mróz: Kulturowe czynniki wzrostu i rozwoju przedsiębiorstw
Jerzy Niemczyk: Mechanizmy rozwoju i wzrostu z perspektywy ujęcia zasobowego
Bogdan Nogalski, Jarosław Karpacz: Wykorzystanie innowacji jako szansy rozwoju
przedsiębiorstwa. Studium przypadku
Katarzyna Olejczyk-Kita: Redundancja zasobów jako narządzie rozwoju
przedsiębiorstwa
Jacek Pasieczny: Nauki z kryzysu – ewolucja strategii restrukturyzacyjnych
Magdalena Pichlak: Przywództwo czynnikiem rozwoju i wzrostu innowacyjnej
organizacji
Anna Pietruszka-Ortyl: Rola pracowników wiedzy w kształtowaniu potencjału
rozwojowego organizacji
Agnieszka Połomska-Jasienowska: Współdziałanie gospodarcze jako strategia
wzrostu małych przedsiębiorstw
Jan Skalik: Oddziaływanie zorganizowanych sił społecznych przedsiębiorstwa na
jego wzrost i rozwój
Anna Sławik: Asymetria instytucjonalna barierą wzrostu i rozwoju
przedsiębiorstw sektora przetwórstwa stalowego w Polsce
Sylwia Stańczyk: Kobiecość poszukiwana – kulturowe uwarunkowania rozwoju firm
Ewa Stańczyk-Hugiet: Relacyjne modele wzrostu przedsiębiorstwa
Aleksandra Sus: Wybrane aspekty strategii w ujęciu dynamicznym. Kontekst rozwoju
i wzrostu współczesnych przedsiębiorstw
Witold Szumowski: Bariery wzrostu przedsiębiorstwa a realizacja funkcji
personalnej
Łukasz Wawrzynek, Grzegorz Bełz: Koncepcja potencjału implementacji systemów
zarządzania w przełamywaniu barier wzrostu przedsiębiorstw
Arkadiusz Wierzbic: System zarządzania oparty na wymaganiach ISO 9001 w firmach w
fazie wzrostu przez kreatywność – czynnik wspomagający
czy hamujący wzrost?
Kazimierz Witkowski, Wojciech B. Cieśliński, Tadeusz Stefaniak: Kierunki rozwoju
przedsiębiorstw sportowych – bariery wzrostu
Martyna Wronka, Sabina Ostrowska: Wzrost i rozwój w kontekście Mission Oriented
Scorecard w publicznej organizacji ochrony zdrowia
Agnieszka Zakrzewska-Bielawska: Strategie wzrostu przedsiębiorstw sektora
wysokich technologii w ujęciu empirycznym
Magdalena Zalewska-Turzyńska: Społeczna odpowiedzialność biznesu szansą na
wzrost i rozwój przedsiębiorstwa
Summaries
325 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|