ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

NIECH CIĘ WIDZĄ W SIECI! BLOG LUB SERWIS BRANŻOWY OD PODSTAW


MIŁKOWSKI G.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2020, wydanie I

cena netto: 40.60 Twoja cena  38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Niech Cię widzą w sieci!

Blog lub serwis branżowy od podstaw

Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą - regularne publikowanie informacji atrakcyjnych dla odbiorcy. Przy czym mianem odbiorcy w przypadku content marketingu określa się potencjalnego klienta z założeniem, że skoro chętnie i regularnie korzysta z udostępnianych przez firmę informacji, to w pewnym momencie skorzysta także z jej oferty. Content marketing pozwala również zbudować prestiż marki eksperta w danym obszarze oraz sprzyja wyszukiwaniu jej w sieci, a to za przyczyną wyszukiwarek, które "kochają" słowa klucze pojawiające się na firmowych blogach i stronach.

Tu przechodzimy od "co" do "jak". Jak zatem realizować skuteczne działania z zakresu marketingu treści? Jedną z ciekawszych propozycji jest prowadzenie firmowego bloga lub tematycznego portalu, gromadzącego wokół siebie ludzi zainteresowanych danym zagadnieniem albo konkretną branżą. Takie medium online może założyć właściciel każdego, nawet bardzo niewielkiego biznesu, pod warunkiem że lubi pisać i dysponuje wiedzą niezbędną do tego, by na polu marketingu treści działać skutecznie. Wiedzę, jak powszechnie wiadomo, pozyskuje się z odpowiednich książek. Ta została podzielona na trzy zasadnicze części:

Z pierwszej, teoretycznej, dowiesz się, jakimi regułami rządzi się komunikacja contentmarketingowa bazująca na mediach własnych
Część druga przeprowadzi Cię przez najważniejsze techniczne aspekty uruchamiania bloga lub portalu internetowego
Na koniec nauczysz się budować strukturę efektywnego serwisu takiego, który ludzie będą chętnie odwiedzać i polecać innym

Od autora 9

CZĘŚĆ I. POLITYKA REDAKCYJNA TWOJEJ FIRMY 11

Rozdział 1. Content marketing nie jest o Tobie, tylko o Twoich odbiorcach 13

Mój klient, czyli kto? 14
Zacznij od zdefiniowania celów 15
Rozpoznaj potrzeby swoich odbiorców 15
Komunikaty adekwatne do odbiorców 16
Jak poznawać się z odbiorcą? 17
Media własne 17
Google Analytics 18
Monitoring internetu 18
Kampanie CPC 19
Remarketing 19
Jak zbudować personę z twarzą? 20

Rozdział 2. Jak budować komunikację contentmarketingową wspierającą sprzedaż? 23

Wiadomości klucze, które zapełnią Twój koszyk 24
Narzędzia contentmarketingowe wspierające sprzedaż 25
ROI, czyli zwrot z inwestycji w content marketing 28
Biznes pełen treści 29

CZĘŚĆ II. BUDOWA SERWISU BRANDEDCONTENTOWEGO - PIERWSZE KROKI 31

Rozdział 3. Typ domeny internetowej ma znaczenie 33

Serwis w domenie firmowej 33
Serwis we własnej domenie, czyli niezależny blog lub portal firmowy 34
Jak skonstruować niezależną domenę dla bloga lub portalu? 36

Rozdział 4. O technikaliach dla humanistów, czyli co technicznego każdy redaktor wiedzieć powinien 39

Dobry dom dla treści, czyli wybór hostingu 39
Wybór silnika dla Twojego serwisu 43

Rozdział 5. Jak powinna wyglądać treść, żeby była wiarygodna? 45

Wygląd serwisu - pierwsze wrażenie ma znaczenie 45
Czy projektowanie graficzne serwisu od zera jest konieczne? 46
Wygląd serwisu dostosowany do liczby publikacji 48
Logo przystosowane do wysokich rozdzielczości 51

Rozdział 6. Mobile first, mobile only... 53

Rozdział 7. Bezpieczeństwo Twojego serwisu 61

Zabezpieczenie WordPressa 61
Zadbaj o kłódkę przy adresie WWW, czyli bezpieczne przesyłanie danych 63
Konta użytkowników i uprawnienia 64

CZĘŚĆ III. STRUKTURA TREŚCI W SERWISIE BRANDEDCONTENTOWYM 67

Rozdział 8. Kategoryzacja w serwisie, czyli tzw. menu marketing 69

Rozdział 9. Jak budować serwis w zgodzie z SEO? 73

Adresy URL 74
Linki 75
Polityka treści 78
Konstrukcja treści w Twoim serwisie brandedcontentowym 79
Poprawność kodu Twojego serwisu 81
Mikroformaty 83
Zdobywanie linków 83

Rozdział 10. Struktura artykułu 85

Umiejscowienie tytułu artykułu 86
Grafika główna - co się klika? 88
Podpisy pod ilustracjami 89
Szerokość kolumny 93
Interlinia i wielkość fontów 93
Śródtytuły 94
Stopka autora pod artykułem 96

Rozdział 11. Zbuduj mosty między swoimi treściami 99

Crosslinkowanie treści 99
Doładowywanie artykułów 102

Rozdział 12. Generowanie leadów za pomocą bloga lub portalu firmowego 107

Numer telefonu vs adres e-mail 107
Ogranicz liczbę pól w formularzu 111
Pop-up - denerwuje czy konwertuje? 112
Exit pop-up 117
MailWall 118
Chatbot 122

Rozdział 13. Co na to prawo? 127

Polityka prywatności 128
Obowiązek informacyjny 129
Zgody marketingowe 131
Treść biznesu 137

Podziękowania 139

Polecam lekturę serwisów, które wzbogacą Twoją wiedzę o marketingu 141

144 strony, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022