ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PROJEKTOWANIE PRZYSZŁOŚCI JAK TOYOTA FORD I INNI WPROWADZAJĄ INNOWACJE PRZEZ LEAN PRODUCT DEVELOPMENT


LIKER J.K. MORGAN J.M.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2020, wydanie I

cena netto: 84.90 Twoja cena  80,66 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Projektowanie przyszłości

Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development

Ważne lekcje, które każdy lider może wykorzystać, by wprowadzić innowacje w swojej firmie.

Najlepsze firmy na świecie wiedzą, że obecnie jedynym prawdziwym źródłem przewagi konkurencyjnej jest posiadanie najlepszych produktów i usług. Organizacje te rozumieją, że działania podejmowane na etapie rozwoju produktów będą miały wpływ na firmę przez wiele kolejnych lat.

Na kartach tej książki ekspert z zakresu szczupłego rozwoju produktu, James Morgan, wraz z cieszącym się światowym uznaniem guru Lean, Jeffreyem K. Likerem, krok po kroku przedstawiają proponowany przez siebie model szczupłego rozwoju produktów i usług.

Autorzy uczą, jak zaprojektować dynamiczny, skoncentrowany na człowieku i ciągle doskonalący się system, który pozwoli dokonać transformacji całej organizacji poprzez oferowanie najwyższej jakości produktów i usług, które znajdą uznanie w oczach klientów.

Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, jak:

  • określić rzeczywiste potrzeby klienta i zapewnić mu to, co dla niego najcenniejsze,
  • utworzyć przepływ i zapewnić transparentność procesu rozwoju produktu,
  • budować skuteczne i efektywne zespoły,
  • rozwijać głównych architektów procesu, dysponujących pełną odpowiedzialnością za produkt i przedsiębiorstwo,
  • akumulować wiedzę, która będzie siłą napędową dla ciągłego doskonalenia,
  • rozwijać nową wartość produktów i usług.

Uczyń swoją organizację liderem w swojej branży, zapewniając jej nową przyszłość dzięki wprowadzeniu szczupłego rozwoju produktów.

  Leanowe innowacje to oksymoron. Leanowy rozwój produktów i procesów brzmi równie sprzecznie… Nieprawda! Kluczem do sukcesu na tym polu jest człowiek, ze swoimi wszystkimi talentami i pasjami oraz nieustannym kwestionowaniem status quo. A zespół takich ludzi może projektować przyszłość zamiast próbować ją przewidzieć. Kto nie wierzy, niech przeczyta!
           - Krzysztof Dobrowolski, autor bloga „Lean jest dla ludzi”

  Od czasu napisania The Toyota Product Development System (2006) J. Morgan i J. Liker doświadczyli wielu wdrożeń koncepcji „lean product and process development” nie tylko w Toyocie, ale też w innych firmach z różnych branż. Efektem ich obserwacji jest ta książka, która odkrywa więcej szczegółów dotyczących samego procesu, jak również konkretnych przykładów wdrożeń.
           - Marcin Hołda, Stowarzyszenie Lean Management Polska

  Rady i wskazówki zawarte w tej książce, które sprawdziły się w praktyce wiodących firm, pomogą czytelnikom przeprowadzić transformację swoich organizacji w zakresie doskonalenia procesów opracowywania nowych produktów
i budowy trwałej kultury innowacyjności.
           - prof. Tomasz Koch, prezes Lean Enterprise Institute Polska

  To przewodnik dla każdego, kto jest zainteresowany procesem rozwoju produktu. Morgan i Liker przedstawiają zarówno sprawdzone fundamenty, jak i najnowsze praktyki, tworząc tym samym pierwsze na rynku tak bogate źródło informacji na ten temat.
           - Kevin Nolan, dyrektor generalny G.E. Appliances

  Zdolność do ciągłego tworzenia produktów i usług, które są entuzjastycznie przyjmowane przez klientów, jest źródłem ostatecznej przewagi konkurencyjnej. W tej przełomowej książce Morgan i Liker przedstawiają bogaty katalog właściwych praktyk, popartych licznymi przykładami ze świata rzeczywistego, które pozwolą każdemu liderowi skokowo zwiększyć możliwości jego zespołu w zakresie rozwoju produktu.
           - Joe Hinrichs, wiceprezes ds. globalnych operacji, Ford Motor Company

JAMES M. MORGAN był jednym z pomysłodawców inicjatywy Lean Product & Process Development (LPPD – szczupły rozwój produktów i usług) w Lean Enterprise Institute i obecnie pracuje w tej organizacji na stanowisku starszego doradcy. Dr Morgan jest wielokrotnym laureatem Shingo Prize, autorem, badaczem i cieszącym się światowym uznaniem ekspertem w zakresie rozwoju produktu i procesu. Zanim dołączył do ekipy LEI, przez ponad 30 lat był liderem rozwoju produktu, pracując między innymi na stanowisku globalnego dyrektora ds. technologii w Ford Motor Company w czasach, gdy dyrektor generalny, Alan Mulally, przeprowadzał rewitalizację tej firmy, napędzaną zmianami w procesie rozwoju produktu.

JEFFREY K. LIKER jest profesorem inżynierii przemysłowej (prof. em.) na Uniwersytecie Michigan i prezesem firmy doradczej Liker Lean Advisors. Na jego książkach sławiących system zarządzania w Toyocie, z których pierwszą była Droga Toyoty: 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata, wychowało się już całe pokolenie liderów, praktyków Lean oraz innych specjalistów z zakresu usprawniania operacji biznesowych. Prace Likera przyniosły mu
w sumie 13 prestiżowych nagród Shingo, a także zapewniły członkostwo w Shingo Academy oraz miejsce w Galerii Sław organizacji Association for Manufacturing Excellence.

Od autora
Przedmowa
Podziękowania

Wprowadzenie. Proces rozwoju produktu jako droga do zapewnienia konkurencyjności i sukcesu firmy

Historyczna transformacja koncernu Ford Motor Company.
Opowieść o tym, jak Ford wdrożył odważną strategię, która pozwoliła mu wkroczyć na drogę ku doskonałości produktowej i procesowej

Rozdział 1
PROJEKTOWANIE WŁAŚCIWYCH PRODUKTÓW

Rozdział 2
SZYBKIE I PRECYZYJNE TWORZENIE NOWEGO PRODUKTU

Rozdział 3
STABILNOŚĆ I ELASTYCZNOŚĆ.
Yin i yang szczupłego rozwoju produktów

Rozdział 4
FORMOWANIE WYDAJNYCH ZESPOtÓW I PRACOWNIKÓW

Rozdział 5
PRZYWÓDZTWO W PROCESIE ROZWOJU PRODUKTU

Rozdział 6
TWORZENIE I STOSOWANIE WIEDZY W RAMACH ORGANIZACJI UCZĄCEJ SIĘ

Rozdział 7
DĄŻENIE DO PERFEKCYJNYCH PRODUKTÓW

Rozdział 8
PROJEKTOWANIE PRZYSZŁOŚCI POPRZEZ POŁĄCZENIE STRATEGII Z WYKONANIEM.
Porównanie Toyoty i Tesli

Rozdział 9
PROJEKTOWANIE PRZYSZŁOŚCI.
Transformacja procesu rozwoju produktu i procesu

O autorach

493 stron, Format: 15.8x23.3cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022