|
PROJEKTOWANIE PRZYSZŁOŚCI JAK TOYOTA FORD I INNI WPROWADZAJĄ INNOWACJE PRZEZ LEAN PRODUCT DEVELOPMENT
LIKER J.K. MORGAN J.M. wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2020, wydanie Icena netto: 84.90 Twoja cena 80,66 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Projektowanie przyszłości
Jak Toyota, Ford i inni
wprowadzają innowacje przez Lean Product Development
Ważne
lekcje, które każdy lider może wykorzystać, by wprowadzić
innowacje w swojej firmie.
Najlepsze firmy na świecie wiedzą, że obecnie jedynym prawdziwym
źródłem przewagi konkurencyjnej jest posiadanie najlepszych
produktów i usług. Organizacje te rozumieją, że działania
podejmowane na etapie rozwoju produktów
będą miały wpływ na firmę przez wiele kolejnych lat.
Na
kartach tej książki ekspert z zakresu szczupłego rozwoju produktu,
James Morgan, wraz z cieszącym się światowym uznaniem guru Lean,
Jeffreyem K. Likerem, krok po kroku przedstawiają proponowany przez
siebie model szczupłego rozwoju produktów i usług.
Autorzy
uczą, jak zaprojektować dynamiczny, skoncentrowany na człowieku i
ciągle doskonalący się system, który pozwoli dokonać
transformacji całej organizacji poprzez oferowanie najwyższej jakości
produktów i usług, które znajdą uznanie w oczach
klientów.
Dzięki
lekturze tej książki dowiesz się, jak:
• określić rzeczywiste potrzeby klienta i zapewnić mu to, co
dla niego najcenniejsze,
• utworzyć przepływ i zapewnić transparentność procesu rozwoju
produktu,
• budować skuteczne i efektywne zespoły,
• rozwijać głównych architektów procesu,
dysponujących pełną odpowiedzialnością za produkt i przedsiębiorstwo,
• akumulować wiedzę, która będzie siłą napędową dla
ciągłego doskonalenia,
• rozwijać nową wartość produktów i usług.
Uczyń swoją organizację liderem w swojej branży, zapewniając jej nową
przyszłość dzięki wprowadzeniu szczupłego rozwoju produktów.
Leanowe innowacje to
oksymoron. Leanowy rozwój produktów i
procesów brzmi równie sprzecznie…
Nieprawda! Kluczem do sukcesu na tym polu jest człowiek, ze swoimi
wszystkimi talentami i pasjami oraz nieustannym kwestionowaniem status
quo. A zespół takich ludzi może projektować przyszłość
zamiast próbować ją przewidzieć. Kto nie wierzy, niech
przeczyta!
- Krzysztof Dobrowolski, autor bloga „Lean jest dla
ludzi”
Od
czasu napisania The Toyota Product Development System (2006) J. Morgan
i J. Liker doświadczyli wielu wdrożeń koncepcji „lean product
and process development” nie tylko w Toyocie, ale też w
innych firmach z różnych branż. Efektem ich obserwacji jest
ta książka, która odkrywa więcej
szczegółów dotyczących samego procesu, jak
również konkretnych przykładów wdrożeń.
- Marcin Hołda, Stowarzyszenie Lean Management Polska
Rady
i wskazówki zawarte w tej książce, które
sprawdziły się w praktyce wiodących firm, pomogą czytelnikom
przeprowadzić transformację swoich organizacji w zakresie doskonalenia
procesów opracowywania nowych produktów
i
budowy trwałej kultury innowacyjności.
- prof. Tomasz Koch, prezes Lean Enterprise Institute Polska
To przewodnik dla
każdego, kto jest zainteresowany procesem rozwoju produktu. Morgan i
Liker przedstawiają zarówno sprawdzone fundamenty, jak i
najnowsze praktyki, tworząc tym samym pierwsze na rynku tak bogate
źródło informacji na ten temat.
- Kevin Nolan, dyrektor generalny G.E. Appliances
Zdolność
do ciągłego tworzenia produktów i usług, które są
entuzjastycznie przyjmowane przez klientów, jest
źródłem ostatecznej przewagi konkurencyjnej. W tej
przełomowej książce Morgan i Liker przedstawiają bogaty katalog
właściwych praktyk, popartych licznymi przykładami ze świata
rzeczywistego, które pozwolą każdemu liderowi skokowo
zwiększyć możliwości jego zespołu w zakresie rozwoju produktu.
- Joe Hinrichs, wiceprezes ds. globalnych operacji, Ford Motor Company
JAMES M. MORGAN
był jednym z pomysłodawców inicjatywy Lean Product &
Process Development (LPPD – szczupły rozwój
produktów i usług) w Lean Enterprise Institute i obecnie
pracuje w tej organizacji na stanowisku starszego doradcy. Dr Morgan
jest wielokrotnym laureatem Shingo Prize, autorem, badaczem i cieszącym
się światowym uznaniem ekspertem w zakresie rozwoju produktu i procesu.
Zanim dołączył do ekipy LEI, przez ponad 30 lat był liderem rozwoju
produktu, pracując między innymi na stanowisku globalnego dyrektora ds.
technologii w Ford Motor Company w czasach, gdy dyrektor generalny,
Alan Mulally, przeprowadzał rewitalizację tej firmy, napędzaną zmianami
w procesie rozwoju produktu.
JEFFREY
K. LIKER jest profesorem
inżynierii przemysłowej (prof. em.) na Uniwersytecie Michigan i
prezesem firmy doradczej Liker Lean Advisors. Na jego książkach
sławiących system zarządzania w Toyocie, z których pierwszą
była Droga Toyoty: 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej
świata, wychowało się już całe pokolenie liderów,
praktyków Lean oraz innych specjalistów z zakresu
usprawniania operacji biznesowych. Prace Likera przyniosły mu
w sumie 13 prestiżowych nagród Shingo, a także zapewniły
członkostwo w Shingo Academy oraz miejsce w Galerii Sław organizacji
Association for Manufacturing Excellence.
Od
autora
Przedmowa
Podziękowania
Wprowadzenie. Proces rozwoju produktu jako droga do zapewnienia
konkurencyjności i sukcesu firmy
Historyczna transformacja koncernu Ford Motor Company.
Opowieść o tym, jak Ford wdrożył odważną strategię, która
pozwoliła mu wkroczyć na drogę ku doskonałości produktowej i procesowej
Rozdział 1
PROJEKTOWANIE
WŁAŚCIWYCH PRODUKTÓW
Rozdział 2
SZYBKIE
I PRECYZYJNE TWORZENIE NOWEGO PRODUKTU
Rozdział 3
STABILNOŚĆ
I ELASTYCZNOŚĆ.
Yin i yang szczupłego rozwoju produktów
Rozdział 4
FORMOWANIE
WYDAJNYCH ZESPOtÓW I PRACOWNIKÓW
Rozdział 5
PRZYWÓDZTWO
W PROCESIE ROZWOJU PRODUKTU
Rozdział 6
TWORZENIE
I STOSOWANIE WIEDZY W RAMACH ORGANIZACJI UCZĄCEJ SIĘ
Rozdział 7
DĄŻENIE
DO PERFEKCYJNYCH PRODUKTÓW
Rozdział 8
PROJEKTOWANIE
PRZYSZŁOŚCI POPRZEZ POŁĄCZENIE STRATEGII Z WYKONANIEM.
Porównanie Toyoty i Tesli
Rozdział 9
PROJEKTOWANIE
PRZYSZŁOŚCI.
Transformacja procesu rozwoju produktu i procesu
O autorach
493
stron, Format: 15.8x23.3cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|