ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KRYTERIA OCENY JAKOŚCI OPAKOWAŃ AEROZOLOWYCH STOSOWANYCH W BRANŻY KOSMETYCZNEJ


LISIŃSKA-KUŚNIERZ M. CHOLEWA-WÓJCIK A. FITRZYK A.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2020, wydanie I

cena netto: 60.00 Twoja cena  57,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kryteria oceny jakości opakowań aerozolowych stosowanych w branży kosmetycznej

Monografia prezentuje informacje teoretyczne dotyczące wyrobów aerozolowych i stosowanych do nich opakowań wraz z wymaganiami dotyczącymi badań i oceny jakości.

W części empirycznej dokonano implementacji macierzy Lockharta oraz metody QFD do określenia kryteriów oraz oceny jakości opakowań występujących w ofercie handlowej. Wyznaczono kryteria jakości opakowań aerozolowych w branży kosmetycznej, wynikające z oczekiwań konsumentów oraz podmiotów gospodarczych tworzących łańcuch dostaw. Przedstawiono też wyniki benchmarkingu opakowań aerozolowych z punktu widzenia konsumentów. Wskazano możliwość wdrożenia działań doskonalących dla konkretnych podmiotów gospodarczych w branży wyrobów aerozolowych.

Książka ma charakter poznawczy, metodyczny oraz aplikacyjny, dlatego jest skierowana zarówno do pracowników naukowych zajmujących się problematyką  opakowalnictwa oraz zarządzania jakością produktu, jak i do praktyków z obszaru kontroli jakości wyrobów aerozolowych w branży kosmetycznej.

Wprowadzenie

Rozdział 1. Wyroby aerozolowe i opakowania aerozolowe w branży kosmetycznej

1.1. Charakterystyka wyrobów i opakowań aerozolowych
1.2. Analiza rynku wyrobów i opakowań aerozolowych w branży kosmetycznej w Polsce i na świecie

Rozdział 2. Wymagania dotyczące badań i oceny jakości opakowań aerozolowych

2.1. Regulacje prawne oraz zalecenia dotyczące oceny opakowań aerozolowych
2.2. Metody badań i oceny opakowań aerozolowych
2.3. Stan badań w zakresie oceny jakości opakowań aerozolowych oraz propozycja badań dotyczących wyznaczenia kryteriów jakości tych opakowań w branży kosmetycznej

Rozdział 3. Analiza zakresu prowadzonych badań i oceny jakości opakowań aerozolowych w branży kosmetycznej

3.1. Założenia badawcze
3.2. Analiza wymagań jakościowych dotyczących elementów opakowań oraz gotowego opakowania aerozolowego
3.3. Analiza oceny jakości elementów i uformowanych opakowań aerozolowych prowadzonej w wybranym przedsiębiorstwie

Rozdział 4. Określenie kryteriów oceny jakości opakowań aerozolowych z wykorzystaniem metody QFD

4.1. Założenia badawcze
4.2. Określenie profilu użytkownika opakowań aerozolowych występujących w wyrobach aerozolowych w branży kosmetycznej
4.3. Określenie i grupowanie potrzeb konsumentów dotyczących opakowań aerozolowych
4.4. Określenie potrzeb krytycznych z punktu widzenia konsumenta oraz regulacji prawnych i zaleceń branżowych
4.5. Określenie technicznych atrybutów opakowań aerozolowych z punktu widzenia podmiotów gospodarczych tworzących łańcuch dostaw
4.6. Wyznaczenie relacji pomiędzy potrzebami konsumentów a atrybutami technicznymi

Rozdział 5. Ocena jakości opakowań występujących w ofercie rynkowej z wykorzystaniem wyznaczonych kryteriów

5.1. Założenia badawcze
5.2. Benchmarking opakowań aerozolowych z punktu widzenia potrzeb konsumentów
5.3. Badanie i ocena jakości opakowań aerozolowych na podstawie wyznaczonych atrybutów technicznych określających kryteria jakości oraz benchmarking pod względem atrybutów
5.4. Analiza porównawcza atrybutów technicznych aktualnie stosowanych do oceny jakości opakowań z wyznaczonymi atrybutami w wyniku badań uwzględniających wszystkie podmioty łańcucha dostaw

Podsumowanie
Bibliografia
Załącznik
Spis tabel
Spis rysunków

198 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022