ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 42.80 40,66   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

INTRYGUJ PRZYCIĄGNIJ UWAGĘ I ZDOBYWAJ KLIENTÓW


HORN S.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2020, wydanie I

cena netto: 42.80 Twoja cena  40,66 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Intryguj

Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów


Jak dotrzeć do ludzi, na których ci zależy?

Żyjemy w czasach nadmiaru informacji i ludzie nie poświęcają im już głębszej uwagi. Jeżeli chcesz dotrzeć do kogoś ze swoim przekazem, musisz przygotować interesującą treść, która ZAINTRYGUJE twojego rozmówcę – nieważne, czy chodzi o bliską ci osobę, czy też o potencjalnego partnera biznesowego.

Ludzie nie chcą dziś kolejnych informacji – chcą być zaintrygowani. Problem w tym, że trzeba to zrobić szybko. Najlepiej w ciągu pierwszych ośmiu sekund rozmowy.
Dlaczego? Bo tak krótki jest nasz zakres uwagi. Dłuższy mają złote rybki.

Jak to zrobić? Odpowiedź zna Sam Horn, specjalistka z zakresu komunikacji i autorka wielu bestsellerowych książek.

Jej ośmioetapowy proces INTRIGUE uczy, w jaki sposób przekształcić nudne i przeładowane treścią wystąpienia w spójną, przekonującą i skuteczną komunikacją dwustronną.
Dla kogo? Dla każdego, kto się komunikuje i chce nawiązywać relacje z innymi: dla przedsiębiorców, specjalistów sprzedaży i marketingu, ludzi wolnych zawodów, liderów i zwykłych ludzi.

Ale jeszcze raz, dlaczego? Jeżeli nie przykujesz uwagi swojego rozmówcy, to nigdy nie nawiążesz z nim głębszej relacji, a to oznacza, że nie otworzy przed tobą swojego serca… ani portfela.

Innowacyjne techniki opracowane przez Sam dowiodły swojej skuteczności, pomagając jej klientom zdobywać kontrakty i zarobić miliony dolarów. Teraz to może być także i twoja „tajemna metoda” zdobywania pieniędzy, pracy i awansu.


Wprowadzenie: Czym jest INTRIGUE i dlaczego jest to takie ważne?

Część 1. I = INTRO (wprowadzenie)
Zacznij od WSTĘPU, który przykuwa uwagę od samego początku
Rozdział 1. Zadawaj pytania: "Czy wiedzieliście?"
Rozdział 2. Pokaż im rybę
Rozdział 3. Podziel się tym, co rzadkie
Rozdział 4. Zamień "nie" w "tak"
Rozdział 5. Nakręć się pozytywnie

Część II. N = NEW (nowe)
Nie wystarczy, by była to prawda - chodzi o coś NOWEGO
Rozdział 6. Stwórz następną nową rzecz
Rozdział 7. Zadbaj o aktualność informacji
Rozdział 8. Spójrz na świat świe"źym okiem
Rozdział 9. "Aha!" jest wynikiem "ha, ha"!

Część III. T = TIME-EFFICIENT (właściwe wykorzystanie czasu) Zdobądź zaufanie dzięki EFEKTYWNEMU WYKORZYSTANIU CZASU
Rozdział 10. Zwięzłość, głupcze!

Część IV. R= REPEATABLE (łatwe do powtórzenia)
Jeśli ludzie nie mogą czegoś powtórzyć, to znaczy, że tego nie zrozumieli
Rozdział 11. Utwórz hasło zapadające w pamięć

Część V. I = INTERACT (interakcja)
Nie ograniczaj się do informowania, wchodź w INTERAKCJĘ
Rozdział 12. Już nigdy więcej nie wygłosisz wykładu ex cathedm
Rozdział 13. Prowadź rozmowy korzystne dla obu stron
Rozdział 14. Interaktywność spotkań i programów

Część VI. G = GIVE (dawanie)
Najpierw OBDARZ rozmówców swoją uwagą
Rozdział 15. Wsłuchaj się w potrzeby odbiorcy
Rozdział 16. Słuchaj tak, jak chcesz, aby ciebie słuchano

Część VII. U = USEFUL (przydatne)
Jeśli z czegoś nie da się skorzystać, nie jest to PRZYDATNE
Rozdział 17. Pokaż realne korzyści
Rozdział 18. Dawaj możliwości, nie rozkazy

Część VIII. E = EXAMPLES (przykłady)
Nie opowiadaj historii, dzieLsię przykładami z życia
Rozdział 19. Ilustruj swoje myśli jednostkowymi przykładami
Rozdział 20. Postaw ludzi na scenie

Podsumowanie i plan działania: co dalej?
Rozdział 21. Poszerz swoje wpływy

Manifest INTRIGUE
Quiz INTRIGUE
Podziękowania
O autorce


238 stron, Format: 14.1x21.8cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022