ksiazki24h.pl
wprowad¼ w³asne kryteria wyszukiwania ksi±¿ek: (jak szukaæ?)
Twój koszyk:   0 z³   zamówienie wysy³kowe >>>
Strona g³ówna > opis ksi±¿ki

DZIEWIÊÆ K£AMSTW O PRACY NIEKONWENCJONALNY PORADNIK DLA KRYTYCZNIE MY¦L¡CEGO LIDERA


GOODALL A. BUCKINGHAM M.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2020, wydanie I

cena netto: 59.90 Twoja cena  56,91 z³ + 5% vat - dodaj do koszyka

Dziewiêæ k³amstw o pracy

Niekonwencjonalny poradnik dla krytycznie my¶l±cego lidera

Nade wszystko pragniesz byæ oceniany. Kultura organizacji jest kluczem do jej sukcesu. Najwa¿niejsze jest planowanie strategiczne. Kompetencje nale¿y mierzyæ, a s³abo¶ci eliminowaæ. Przywództwo jest czym¶ namacalnym. Powy¿sze stwierdzenia sprawiaj± wra¿enie podstawowych prawd dotycz±cych dzisiejszego ¶rodowiska pracy. W rzeczywisto¶ci jednak s± k³amstwami.

Guru od wzmacniania mocnych stron pracowników i autor bestsellerów Marcus Buckingham oraz szef dzia³u przywództwa
i inteligencji zespo³owej Ashley Goodall pokazuj±, ¿e za ka¿dym razem, gdy pojawiamy siê w pracy, stykamy siê z tymi samymi wielkimi oszustwami: zniekszta³ceniami, fa³szywymi za³o¿eniami i b³êdami my¶lowymi, które prowadz± nieuchronnie do dysfunkcji i frustracji.

Za pomoc± wci±gaj±cych historii i wnikliwych analiz autorzy ujawniaj± istotne prawdy, które my¶l±cy i otwarci przywódcy szybko doceni±: o tym, ¿e najwiêksze znaczenie maj± si³a i spójno¶æ zespo³u, a nie kultura firmy; ¿e powinni¶my mniej siê skupiaæ na odgórnym planowaniu, a bardziej na dostarczaniu pracownikom wiarygodnych, aktualnych informacji; ¿e zamiast próbowaæ synchronizowaæ cele pracowników, powinni¶my d±¿yæ do wywo³ania w¶ród nich poczucia celowo¶ci i znaczenia wykonywanej pracy; ¿e ludzie nie chc± byæ ci±gle oceniani, ale zale¿y im na ¿yczliwej uwadze.

Obalaj±c mity dotycz±ce przywództwa, planowania i równowagi w ¶wiecie korporacji, Buckingham i Godall kwestionuj± konwencjonaln± wiedzê na temat ¶wiata biznesu. Dziêki temu ka¿dy czytelnik tej ksi±¿ki mo¿e staæ siê lepszym pracownikiem, ale przede wszystkim lepszym liderem.

Wprowadzenie

K£AMSTWO 1. Dla ludzi ma znaczenie to, w jakiej firmie pracuj±

K£AMSTWO 2. Najlepszy plan prowadzi do sukcesu

K£AMSTWO 3. Najlepsze firmy kaskaduj± cele

K£AMSTWO 4. Najlepsi s± pracownicy wszechstronni

K£AMSTWO 5. Ludzie potrzebuj± informacji zwrotnej na swój temat

K£AMSTWO 6. Ludzie potrafi± wiarygodnie oceniaæ innych

K£AMSTWO 7. Ludzie maj± potencja³

K£AMSTWO 8. Najwa¿niejsza jest równowaga miêdzy prac± a ¿yciem prywatnym

K£AMSTWO 9. Przywództwo to co¶ konkretnego i namacalnego

Prawdy

DODATEK A. Globalne badanie zaanga¿owania przeprowadzone przez ADPRI

DODATEK B. Siedem rzeczy, które wiemy na pewno w Cisco

Podziêkowania
O autorach

288 stron, Format: 15.8x23.3cm, oprawa miêkka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytu³ polskojêzyczny lub anglojêzyczny jest aktualnie na pó³ce ksiêgarni.

 
Wszelkie prawa zastrze¿one PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022