ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

INNOWACJE A STRATEGIE MARKETINGOWE PRZEDSIĘBIORSTW


POTWORA D. POTWORA W.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2020, wydanie I

cena netto: 95.60 Twoja cena  90,82 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw

Publikacja przedstawia z jednej strony rolę doskonalenia technologicznego, z drugiej - umiejętne dostosowanie do warunków rynkowych.

Zaletą monografii jest m.in. unikalność - na tle dotychczasowego dorobku - przykładów, które wykorzystano do udowodnienia tez, postawionych we wstępie. Oprócz prezentacji udanych połączeń (w strategiach rozwoju wybranych przedsiębiorstw) orientacji rynkowej i orientacji na innowację (macierz ICON), w monografii zaprezentowana została koncepcja umożliwiająca uświadomienie czytelnikowi trudności wynikających z nieprzyjęcia ścisłych definicji precyzujących obszar wiedzy naukowej, jaką jest zarządzanie. Narracja o innowacjach w kontekście działań marketingowych pozwala na podejście, które nie tylko zachowuje wymóg rygoru metodologicznego, ale charakteryzuje się pragmatyzmem i ma wyjątkowy walor dydaktyczny i poznawczy.

Wstęp

Część pierwsza. POJĘCIE I RODZAJE INNOWACJI – DYLEMATY METODOLOGICZNE

1. Innowacje – uwagi terminologiczne
2. Tajemniczy mistrzowie – Stegu
3. Atrybuty innowacji – zmiana i wdrożenie
4. Tajemniczy mistrzowie – Explomet
5. Studium przypadku – wynalazek – przypadek czy innowacja?

Część druga. ORIENTACJA NA INNOWACJE VERSUS ORIENTACJA RYNKOWA PRZEDSIĘBIORSTW

1. Ewolucja marketingu – raz jeszcze
2. Tajemniczy mistrzowie – Kler
3. Marketing a współczesne wyzwania procesów zarządczych
4. Tajemniczy mistrzowie – Stelmach
5. Atrybuty innowacji – nowość – ujęcie marketingowe
6. Studium przypadku – zaskakująco nowoczesne praktyki marketingowe?

Część trzecia. PRZEDSIĘBIORSTWO W BURZLIWYM OTOCZENIU

1. Tajemniczy mistrzowie – Chespa
2. Przedsiębiorstwo a rynek – komentarz do macierzy Ansoffa
3. Tajemniczy mistrzowie – Piomar i Gniotpol
4. Atrybuty innowacji – dodatnia suma korzyści

Część czwarta. MODELE BIZNESOWE – INNOWACJE W PRZESTRZENI SPOŁECZNEJ

1. Granice marketingu
2. Macierz ICON – wymiary praktyczne
3. Tajemniczy mistrzowie – Park Naukowo-Technologiczny w Opolu
4. Społeczny wymiar innowacji – atrybuty innowacji
5. Studium przypadku – MovieBird

Zakończenie
Bibliografia
Noty o autorach

390 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022