ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 39.90 37,91   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MISTRZ SPRZEDAŻY W CZASACH KRYZYSU


BEDNARSKI A.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2020, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu

Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: „Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety”. I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wielka przeszkoda w realizacji planów sprzedaży. Ba, kryzys to zagrożenie dla egzystencji wielu firm!

Z drugiej strony są branże, przedsiębiorstwa, pojedynczy biznesmeni, a także handlowcy, dla których kryzys to czas rozkwitu. Ponieważ oferują ludziom coś, co jest im niezbędne. Albo coś, co zwiększa ich poczucie bezpieczeństwa. Albo po prostu byli w stanie dotrzeć do klienta i przekonać go, że akurat ich produkt lub usługa jest tym, co w kryzysie przyda się szczególnie. Sytuacja kryzysu bowiem wymaga nie tylko znajomości narzędzi i technik sprzedażowych. Skuteczni sprzedawcy mają je oczywiście opanowane do perfekcji bez względu na okoliczności, ale dysponują czymś jeszcze - kreatywnością, która pozwala im twórczo się do nich adaptować.

Prawda jest taka, że na to, co się dzieje, nie mamy większego wpływu, ale mamy wpływ na to, co jesteśmy w stanie zrobić, a przez to także na efekty, jakie uzyskamy.

Arkadiusz Bednarski - trener i praktyk sprzedaży. W swojej 20-letniej karierze przeszedł drogę od handlowca, przez kierownika i dyrektora sprzedaży, po członka zarządu spółki prawa handlowego. Jest autorem koncepcji budowy sieci sprzedaży, przyczynił się do rozwoju wielu firm. Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia sprzedażowe w kraju i za granicą. Od 20 lat jest trenerem, przeszkolił ponad 12 tysięcy osób z 23 krajów.

Absolwent Wydziału Zarządzania i Technologii Żywności Akademii Morskiej w Gdyni oraz studiów na kierunku negocjacje i mediacje w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.

Autor licznych publikacji prasowych oraz 14 książek, w tym kilku bestsellerów — wśród nich Mistrza sprzedaży, który doczekał się już trzech wydań.

Wstęp 9

Piszę zarówno do kobiet, jak i do mężczyzn 12
Produkt to nie tylko produkt 12
Handlowcy i sprzedawcy 12

Rozdział 1. Klient ten sam, a jednak inny 15

Klient musi mieć problem lub widzieć wyraźne korzyści, które Twój produkt mu przyniesie 18
Klient może zaakceptować cenę, jaką oferujesz, i formę finansowania zakupu, którą mu zaproponujesz 24
Klient jest w stanie podjąć decyzję 25
Klient powinien Cię akceptować 29

Rozdział 2. Właściwe podejście 31

Wizerunek firmy (marki), produktu 43
Właściwa postawa 44
Wiedza produktowa, branżowa i o stanie gospodarki 47
Argumentowanie, przekonywanie i empatia 52

Rozdział 3. Łatwiejsze zakupy 61

Nie przekazuj zbyt wielu informacji 65
Ogranicz liczbę opcji do wyboru 66
Bądź dyspozycyjny, łatwo dostępny i odpowiadaj na zapytania jak najszybciej 67
Upraszczaj proces zakupowy 68
Po zakupie skontaktuj się z klientem 69
Jak wpływać na decyzje? 70
Zwiększanie ilości działań w zakresie poszukiwania i pozyskiwania klientów 73
Zmiana sposobu prowadzenia rozmowy handlowej 76
Poczucie kontroli 80
Wyznacz swój cel i BATNĘ 82
Przewiduj zachowania i argumenty oraz koryguj swoje działania 84

Rozdział 4. Wpływ i zrozumienie 91

Zrozum 93
Okazuj empatię 95
Odzwierciedlaj 97
Nawiązuj 98
Przytaczaj przykłady 100
Sugeruj 102
Dawaj do myślenia 108
Negacje 109
Operatory 111
Cierpienie i przyjemność 114

Rozdział 5. Powrót telefonu 117

To, czego nie widać, jest o wiele bardziej widoczne, niż może się wydawać 121
Czas na rozmowę 126
Jak rozmawiać w dobie kryzysu 129
Informacje o kliencie 130
Cele 131
BATNA 132
Treść rozmowy 135
Schemat rozmowy 141
Scenariusz rozmowy 143
Zastrzeżenia 145

Rozdział 6. Nie daj się! 147

Działania i efekty 162
Wizja 178

Rozdział 7. Zawsze jest sposób 181

Redefinicja problemu - metoda "dlaczego" 192
Benchmarking 196
Mapy myśli 196
Metoda inwentaryzacji - sporządzanie listy atrybutów 202

208 stron, 14.0x21.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022