ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KSIĘGA ADSÓW TWÓJ PRZEWODNIK PO DŻUNGLI SOCIAL MEDIÓW


GEORGIEW F.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2020, wydanie I

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Księga Adsów

Twój przewodnik po dżungli social mediów

Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata...

... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinno. Dawno, dawno temu, w czasach, gdy królowały wielkie portale horyzontalne piszące o wszystkim i skierowane do każdego, firmy wydawały majątki na graficzne banery reklamowe, za których wyświetlanie płaciło się właścicielom owych portali. Potem modne stało się prowadzenie własnych blogów, reklamowanie w sieci Google Adwords, wymienianie się linkami i zbieranie leadów sprzedażowych za pomocą landing page'y.

Te wszystkie narzędzia nadal działają, jednak...

... to nie wystarczy. Jeśli chcesz prowadzić skuteczny marketing online w roku 2020 i w kolejnych latach, musisz szybko zaprzyjaźnić się z mediami społecznymi oraz zaznajomić z formami reklam, jakie te media oferują. Z nich wszystkich najważniejszy jest Facebook i jego młodszy brat - Instagram. To w ich towarzystwie coraz częściej spędzamy wolny czas, to za ich pośrednictwem dowiadujemy się, co słychać u naszych znajomych, to dzięki nim coraz częściej zapoznajemy się z ofertą ulubionych, albo nowych dla nas marek. Jeśli ktoś Ci kiedyś powiedział, że "Facebook nie sprzedaje", włóż tę wypowiedź między bajki - może kiedyś nie, dziś jednak Facebook sprzedaje bardzo skutecznie. O ile oczywiście potrafi się skorzystać z jego prosprzedażowych mocy. Autorzy tej książki potrafią to robić, a swoja wiedzą i umiejętnościami chętnie się z Tobą podzielą.

Od autora (5)
Księga Adsów (5)
Księga Adsów i Księga Adsów 2.0 (8)
Baza Wiedzy (9)

Rozdział 1. Czym jest reklama na Facebooku? Struktura materiału (11)

1.1. Struktura kursu i struktura kampanii (12)
1.2. Reklama na Facebooku dla żółtodziobów (13)

Rozdział 2. Kontekst social mediów 2019/2020 (19)

2.1. Gdzie być w social mediach? Ciemne strony SM i dobór kanału (19)
2.2. Zły wpływ psychologiczny na ludzi (22)
2.3. Silne i słabe strony Facebooka. Czego i jak szybko możemy oczekiwać od tego medium (25)
2.4. Czas i pieniądze - dwie waluty Facebooka (31)
2.5. Przyszłość Facebooka i branży SM - perspektywa od roku do trzech lat (34)

Rozdział 3. Planowanie i strategia (41)

3.1. Strategia - komu to potrzebne (41)
3.2. Określenie typu odbiorcy - stworzenie persony (43)
3.3. Określenie grupy docelowej z wykorzystaniem narzędzi Facebooka (60)
3.4. Co i jak komunikować? Mapowanie drogi konsumenta (68)
3.5. Praca na harmonogramie treści (72)
3.6. Stworzenie strategii komunikacji (81)

Rozdział 4. Cel i struktura kampanii (99)

4.1. Od klasyków marketingu do wyboru celu reklamowego (99)
4.2. 59 pomysłów na cele reklamowe (108)
4.3. Wyznaczanie KPI (114)
4.4. Na jakiej podstawie Facebook segmentuje grupy odbiorców (119)
4.5. Struktura kampanii i CBO (123)

Rozdział 5. Zestaw reklam (129)

5.1. Targetowanie: geolokalizacja, wiek, płeć, język (+ kampanie międzynarodowe) (129)
5.2. Targetowanie: zainteresowania, dane demograficzne, zachowania (135)
5.3. Targetowanie: niestandardowe grupy odbiorców + remarketing (143)
5.4. Targetowanie: podobne grupy odbiorców (145)
5.5. Targetowanie: zawężanie i wykluczanie, połączenia (147)
5.6. Potencjalny zasięg i szerokość targetowania (151)
5.7. Dobór umiejscowienia (159)
5.8. Budżet i harmonogram (164)
5.9. Ręczne ustawianie ofert, przyspieszone wyświetlanie, optymalizacje i opcje dodatkowe (168)

Rozdział 6. Reklama (kreacja) (173)

6.1. Psychologia newsfeedu a działanie algorytmu (173)
6.2. Zatrzymanie uwagi - zasady projektowania grafiki SM (176)
6.3. Podtrzymanie uwagi - techniki copywriterskie (181)
6.4. Wywołanie akcji - projektowanie CTA (185)
6.5. ABC copywritingu. Jak zwiększyć zaangażowanie i obniżyć CPC (190)

Rozdział 7. Bonusy (203)

7.1. Business Manager. Jak ogarnąć konta reklamowe i płatności klientów (203)
7.2. Rozliczenia i metody płatności (205)

208 stron, 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022