|
KSIĘGA ADSÓW TWÓJ PRZEWODNIK PO DŻUNGLI SOCIAL MEDIÓW
GEORGIEW F. wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2020, wydanie Icena netto: 49.00 Twoja cena 46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Księga Adsów
Twój przewodnik
po dżungli social mediów
Firma
w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata...
... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej
biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż
dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinno.
Dawno, dawno temu, w czasach, gdy królowały wielkie portale
horyzontalne piszące o wszystkim i skierowane do każdego, firmy
wydawały majątki na graficzne banery reklamowe, za których
wyświetlanie płaciło się właścicielom owych portali. Potem modne stało
się prowadzenie własnych blogów, reklamowanie w sieci Google
Adwords, wymienianie się linkami i zbieranie leadów
sprzedażowych za pomocą landing page'y.
Te wszystkie narzędzia nadal działają, jednak...
... to nie wystarczy. Jeśli chcesz prowadzić skuteczny marketing online
w roku 2020 i w kolejnych latach, musisz szybko zaprzyjaźnić się z
mediami społecznymi oraz zaznajomić z formami reklam, jakie te media
oferują. Z nich wszystkich najważniejszy jest Facebook i jego młodszy
brat - Instagram. To w ich towarzystwie coraz częściej spędzamy wolny
czas, to za ich pośrednictwem dowiadujemy się, co słychać u naszych
znajomych, to dzięki nim coraz częściej zapoznajemy się z ofertą
ulubionych, albo nowych dla nas marek. Jeśli ktoś Ci kiedyś powiedział,
że "Facebook nie sprzedaje", włóż tę wypowiedź między bajki
- może kiedyś nie, dziś jednak Facebook sprzedaje bardzo skutecznie. O
ile oczywiście potrafi się skorzystać z jego prosprzedażowych mocy.
Autorzy tej książki potrafią to robić, a swoja wiedzą i umiejętnościami
chętnie się z Tobą podzielą.
Od
autora (5)
Księga Adsów (5)
Księga Adsów i Księga Adsów 2.0 (8)
Baza Wiedzy (9)
Rozdział 1. Czym
jest reklama na Facebooku? Struktura materiału
(11)
1.1. Struktura kursu i struktura kampanii (12)
1.2. Reklama na Facebooku dla żółtodziobów (13)
Rozdział 2.
Kontekst social mediów 2019/2020
(19)
2.1. Gdzie być w social mediach? Ciemne strony SM i dobór
kanału (19)
2.2. Zły wpływ psychologiczny na ludzi (22)
2.3. Silne i słabe strony Facebooka. Czego i jak szybko możemy
oczekiwać od tego medium (25)
2.4. Czas i pieniądze - dwie waluty Facebooka (31)
2.5. Przyszłość Facebooka i branży SM - perspektywa od roku do trzech
lat (34)
Rozdział 3.
Planowanie i strategia (41)
3.1. Strategia - komu to potrzebne (41)
3.2. Określenie typu odbiorcy - stworzenie persony (43)
3.3. Określenie grupy docelowej z wykorzystaniem narzędzi Facebooka (60)
3.4. Co i jak komunikować? Mapowanie drogi konsumenta (68)
3.5. Praca na harmonogramie treści (72)
3.6. Stworzenie strategii komunikacji (81)
Rozdział 4. Cel
i struktura kampanii (99)
4.1. Od klasyków marketingu do wyboru celu reklamowego (99)
4.2. 59 pomysłów na cele reklamowe (108)
4.3. Wyznaczanie KPI (114)
4.4. Na jakiej podstawie Facebook segmentuje grupy odbiorców
(119)
4.5. Struktura kampanii i CBO (123)
Rozdział 5.
Zestaw reklam (129)
5.1. Targetowanie: geolokalizacja, wiek, płeć, język (+ kampanie
międzynarodowe) (129)
5.2. Targetowanie: zainteresowania, dane demograficzne, zachowania (135)
5.3. Targetowanie: niestandardowe grupy odbiorców +
remarketing (143)
5.4. Targetowanie: podobne grupy odbiorców (145)
5.5. Targetowanie: zawężanie i wykluczanie, połączenia (147)
5.6. Potencjalny zasięg i szerokość targetowania (151)
5.7. Dobór umiejscowienia (159)
5.8. Budżet i harmonogram (164)
5.9. Ręczne ustawianie ofert, przyspieszone wyświetlanie, optymalizacje
i opcje dodatkowe (168)
Rozdział 6. Reklama
(kreacja) (173)
6.1. Psychologia newsfeedu a działanie algorytmu (173)
6.2. Zatrzymanie uwagi - zasady projektowania grafiki SM (176)
6.3. Podtrzymanie uwagi - techniki copywriterskie (181)
6.4. Wywołanie akcji - projektowanie CTA (185)
6.5. ABC copywritingu. Jak zwiększyć zaangażowanie i obniżyć CPC (190)
Rozdział 7.
Bonusy (203)
7.1. Business Manager. Jak ogarnąć konta reklamowe i płatności
klientów (203)
7.2. Rozliczenia i metody płatności (205)
208
stron, 17.0x24.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|