ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SEO JAKO ELEMENT STRATEGII MARKETINGOWEJ TWOJEJ FIRMY


CENGIEL P.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2020, wydanie I

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać na różnych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online. Ponadto stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to lepszych i sprytniejszych strategii promocyjnych marki - takich, które przyciągną nowych klientów.

Właśnie te kwestie z obszaru e-commerce stanowiły pretekst do napisania tej książki. Podkreśla ona istotę prowadzenia kampanii SEO jako nieodłącznego elementu każdej strategii marketingowej w sieci. Pozwala zrozumieć podstawowe aspekty związane z pozycjonowaniem. Sięgając po nią dowiesz się, w jaki sposób pozyskać ruch z wyszukiwarki na podstawie określonych przez Ciebie słów kluczowych, zwiększających popularność Twojej strony lub sklepu internetowego. W efekcie uzyskasz większą konwersję i osiągniesz cele biznesowe, które wyznaczyłeś swojej firmie lub których musisz dowieść jako pracownik działu związanego z marketingiem internetowym. Ponadto nauczysz się analizować aspekty techniczne istotne przy dostosowywaniu strony lub sklepu internetowego do fraz, pod którymi powinny być widoczne. Wykonasz audyt SEO i w prosty sposób poprawisz znalezione błędy. Poznasz zasadność tworzenia i publikowania wartościowych treści, a także dowiesz się, jak istotne jest prowadzenie bloga internetowego. A wszystko to w konkretnym celu: zwiększenia widoczności Twojego serwisu w wyszukiwarce Google.

  • Poznaj narzędzia potrzebne w pracy każdego pozycjonera
  • Znajdź słowa kluczowe, które pozyskają nowych klientów z wyszukiwarki Google
  • Przeanalizuj swój serwis dzięki audytowi SEO
  • Zoptymalizuj swoją witrynę pod kątem wymagań algorytmów Google
  • Pozyskaj wartościowe linki pozycjonujące do swojego serwisu
  • Opublikuj wartościowy content, który zwiększy widoczność Twojego serwisu w Google
  • Przeanalizuj dane dotyczące Twoich użytkowników
  • Przygotuj raporty z wynikami skuteczności Twoich działań SEO
  • Na koniec poznasz najpopularniejsze narzędzia, które wykorzystuję podczas prowadzenia kampanii SEO dla swoich klientów. Rolą tych rozwiązań jest ułatwienie pracy każdemu pozycjonerowi, który ma za zadanie przeanalizować witrynę pod kątem występowania błędów związanych z treścią i ze słowami kluczowymi, z linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym, z prowadzeniem strategii link building, a także z przygotowywaniem raportów prezentujących wyniki pozycjonowania.

Podziękowania 9

Rozdział 1.Wyszukiwarka Google - miejsce twojej kampanii SEO 11

Podstawowe pojęcia dotyczące pozycjonowania 11
W jaki sposób zwiększyć widoczność firmy w internecie? 14
Wskazówki, które pomogą określić idealny profil Twojego klienta 22
Dlaczego warto wykorzystać usługę pozycjonowania? 23
Algorytmy wyszukiwarki Google - co warto o nich wiedzieć? 25

Rozdział 2. Zacznij od słów kluczowych - analiza fraz 29

W jaki sposób trafić do odpowiedniej grupy docelowej? 29
W jaki sposób wybrać odpowiednie słowa kluczowe? 34
Słowa kluczowe z długim ogonem 39

Rozdział 3. Wykonaj analizę swojego serwisu - audyt SEO 43

Na czym polega audyt i dlaczego warto go przeprowadzić? 43
Elementy, które należy wziąć pod uwagę podczas audytu 44

Rozdział 4. Dostosuj swój serwis - optymalizacja SEO 55

Najważniejsze elementy na stronie internetowej 55
Jak powinno wyglądać odpowiednie linkowanie wewnętrzne? 60
Responsywność, czyli zadbaj o urządzenia mobilne 63
W jaki sposób zoptymalizować kartę produktu w sklepie? 66
Przekierowanie 301 - czym jest i kiedy z niego korzystać? 71
Optymalizacja strony internetowej pod frazy lokalne 74
Optymalizacja strony typu one-page 79

Rozdział 5. Pozyskuj linki pozycjonujące - link building 83

Na czym polega usługa link buildingu? 83
Podstawowe metody pozyskiwania linków pozycjonujących 84
Zaawansowane metody pozyskiwania linków pozycjonujących 90

Rozdział 6. Publikuj wartościowe treści - content marketing 97

Dlaczego dobra treść jest ważniejsza od linków pozycjonujących? 97
O czym pamiętać podczas tworzenia treści? 99
Czy posiadanie bloga jest konieczne? 105
W jaki sposób aktualizować treści na stronie internetowej? 107
W jaki sposób przygotować treści do umieszczenia w sklepie internetowym? 109

Rozdział 7. Weryfikuj ważne informacje - analiza danych 117

Google Search Console 117
Google Analytics 131

Rozdział 8. Wykorzystaj odpowiednie narzędzia w swojej pracy 143

Wizytówka w "Google Moja Firma" 143
Google Tag Manager 145
Google Data Studio 148
Google Trends 149
Google Keyword Planner 150
AnswerThePublic 151
Ubersuggest 152
Keyword Tool 153
Senuto 154
Semstorm 155
SurferSEO 157
SEMrush 158
Ahrefs 159
MajesticSEO 161
Yandex.Metrica 162
Screaming Frog SEO Spider 165
Sitebulb 166
SEO SpyGlass 167
Clusteric Auditor 168
SEOptimer 169
Stat4Seo 170
WebPozycja 171
SeoStation 171
OnCrawl 173
DeepCrawl 174
Copyscape 175
Brand24 177
SentiOne 178

184 strony, 16.0x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022