|

KAPITAŁ RELACYJNY SEKTORA USŁUG SZKOLENIOWYCH
SMOLSKA M. wydawnictwo: CEDEWU , rok wydania 2024, wydanie Icena netto: 89.00 Twoja cena 84,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Kapitał relacyjny sektora usług szkoleniowych
Niniejsza książka stanowi
kompendium wiedzy na temat kapitału relacyjnego sektora usług
szkoleniowych, adresowane zarówno do środowiska
akademickiego, jak i szerokiego grona praktyków zarządzania
zainteresowanych omawianą tematyką.
„Monografia
stanowi próbę kompleksowego ujęcia zagadnień kapitału
relacyjnego badanych przedsiębiorstw rynku usług szkoleniowych. Treść
tego dzieła w istotny sposób poszerza dostępne dotąd zasoby
wiedzy w przedmiotowym obszarze tematycznym, przyczyniając się tym
samym do propagowania idei kształtowania kapitału relacyjnego
przedsiębiorstw szeroko pojętego sektora usług rozwojowych. Uważam, że
książka jest adresowana do szerokiego grona profesjonalnych
czytelników. Użyteczna będzie zarówno dla
naukowców, doktorantów, studentów, jak
i praktyków zarządzania chcących pogłębić omawianą tematykę.
Wobec powyższego, oryginalność i przydatność praktyczna recenzowanego
przeze mnie dzieła wydaje się oczywista".
dr hab. inż. Joanna
Kałkowska, prof. PP, fragment recenzji
„Recenzowana
monografia jest wartościową pozycją, która
zarówno może stanowić inspirację dla przyszłych badaczy
omawianej problematyki, jak i posiada wiele wątków
aplikacyjnych, w tym rekomendacji możliwych do wykorzystania w
działalności biznesowej".
dr hab. Justyna
Łapińska, prof. UMK, fragment recenzji
Wstęp 7
Rozdział 1
Kapitał relacyjny w
ujęciu teoretycznym 15
1.1. Kapitał relacyjny jako element kapitału intelektualnego 15
1.2. Pojęcie i znaczenie kapitału relacyjnego w świetle wybranych
teorii 18
1.3. Elementy składowe kapitału relacyjnego 26
1.4. Korzyści dla przedsiębiorstwa z budowania kapitału relacyjnego 31
Rozdział 2
Znaczenie kapitału
relacyjnego dla funkcjonowania przedsiębiorstw na rynku usług
szkoleniowych 43
2.1. Zaufanie jako podstawa kapitału relacyjnego 43
2.2. Kształtowanie kapitału relacyjnego w procesie zarządzania
relacjami z interesariuszami 56
2.3. Analiza, pomiar i monitoring kapitału relacyjnego przedsiębiorstw
świadczących usługi szkoleniowe 65
2.4. Kwantyfikacja funkcjonowania przedsiębiorstw świadczących usługi
szkoleniowe i rola kapitału relacyjnego w tym procesie 72
Rozdział 3
Metodyka badań własnych
77
3.1. Wyzwania rynku usług szkoleniowych 77
3.2. Przedsiębiorstwo szkoleniowe jako podmiot badań 86
3.2.1. Charakterystyka przedsiębiorstw świadczących usługi szkoleniowe
w Polsce 87
3.2.2. Charakterystyka przedsiębiorstw świadczących usługi szkoleniowe
w województwie zachodniopomorskim 95
3.3. Ogólne założenia badawcze 101
3.4. Procedura badań oraz zastosowane metody badawcze 106
Rozdział 4
Kapitał relacyjny
badanych przedsiębiorstw świadczących usługi szkoleniowe - wyniki badań
ilościowych 119
4.1. Analiza wyników badania kapitału relacyjnego na grupie
przedsiębiorstw w badaniu ilościowym właściwym 119
4.1.1. Charakterystyka badanych przedsiębiorstw szkoleniowych w
województwie zachodniopomorskim 119
4.1.2. Kapitał relacyjny badanych przedsiębiorstw 123
4.1.3. Ocena funkcjonowania badanych przedsiębiorstw 140
4.2. Weryfikacja empiryczna wpływu kapitału relacyjnego na
funkcjonowanie badanych przedsiębiorstw 148
Rozdział 5
Doskonalenie relacji
przedsiębiorstw świadczących usługi szkoleniowe 163
5.1. Doskonalenie relacji przedsiębiorstw szkoleniowych - wnioski z
badań jakościowych 163
5.2. Kształtowanie relacji w dobie pandemii COVID-19 - wnioski z badań
jakościowych uzupełniających 188
5.3. Potencjał relacji przedsiębiorstw szkoleniowych - dyskusja
wyników badań ilościowych oraz jakościowych 194
5.4. Koncepcja doskonalenia relacji przedsiębiorstw świadczących usługi
szkoleniowe 203
5.5. Wnioski oraz rekomendacje z przeprowadzonych badań dla praktyki
biznesu 207
Zakończenie 211
Bibliografia 215
Spis rysunków 232
Spis wykresów 233
Spis tabel 235
Załączniki 239
O Autorce 255
255 stron, Format:
16.5x23.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|