ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BIZNESPLAN JAK GO BUDOWAĆ I ANALIZOWAĆ


OPOLSKI K. WAŚNIEWSKI K.

wydawnictwo: CEDEWU , rok wydania 2020, wydanie VI

cena netto: 50.60 Twoja cena  48,07 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Biznesplan

Jak go budować i analizować

Książka niniejsza napisana została z myślą o tych, którzy muszą sprawdzić mniej lub bardziej złożone problemy menedżerskie, w tym założenie lub roz­wój własnego przedsiębiorstwa, do podstawowego pytania:

Pokazano tu, na praktycznych przykładach konkretnych przedsiębiorstw, jak stosować metody planowania biznesowego w różnych sytuacjach i dla różnych celów.

Wprowadzenie 5

Rozdział 1
Na co komu potrzebny biznes plan, czyli kto to jest przedsiębiorca i czego może oczekiwać 7

Rozdział 2
Definicja i funkcja biznes planu oraz podstawowe pojęcia związane z jego konstruowaniem 23

Rozdział 3
Analiza otoczenia na potrzeby biznes planu 49
3.1. Prognozowanie sprzedaży na podstawie analizy rynku i konkurencji 49
3.2. Analiza i prognoza cen na potrzeby biznes planu 62
3.3. Krótki przewodnik po badaniach rynku 68

Rozdział 4
Analiza ryzyka na potrzeby biznes planu. Konstruowanie scenariuszy wydarzeń 79
4.1. Asy Przestworzy sp. z o.o. - prezentacja przypadku 80
4.2. Identyfikacja obszarów ryzyka biznesowego na przykładzie firmy Asy Przestworzy 85
4.3. Wariantowe scenariusze w obszarach ryzyka 88
4.4. Ryzyko finansowe związane z kapitałem obrotowym 96

Rozdział 5
Określanie wartości firmy i poszczególnych jej składników na podstawie biznes planu 101
5.1. Zdyskontowana wartość strumienia gotówki jako kryterium wyceny wartości firmy oraz czynniki kształtujące tę wartość. Analiza przypadku firmy Barwy Orientu 101
5.2. Zdyskontowana wartość strumienia wypłat jako uniwersalna metoda oceny rozwiązań biznesowych - analiza przypadku Supra Computers 112

Rozdział 6
Biznes plan jako instrument decyzji menedżerskich 121

Rozdział 7
Horeca Machines sp. z o.o. - pełna analiza przypadku planowania biznesowego 137
7.1. Punkt wyjścia, czyli: co zamierzamy robić? 137
7.2. Otoczenie rynkowe i jego analiza 139
7.3. Plan sprzedaży i jego konsekwencje 146
7.4. "Dopinanie" rachunku wyników i bilansu 149

Bibliografia 157

158 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022