|
MARIAŻ NAUKI Z PRAKTYKĄ NAJLEPSZE PRAKTYKI ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO W POLSKICH I MIĘDZYNARODOWYCH PRZEDSIĘBIORSTWACH
GOLIK-GÓRECKA G. RED. wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ , rok wydania 2020, wydanie Icena netto: 52.65 Twoja cena 50,02 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Mariaż nauki z praktyką
Najlepsze praktyki
zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych
przedsiębiorstwach
Studia
przypadków
Publikacja ta przedstawia
realizację najlepszych praktyk w procesie wdrażania strategii
marketingowych w wybranych firmach zagranicznych i polskich.
Na
tle teoretycznych rozważań dotyczących istoty, koncepcji i
standardów najlepszych praktyk zobrazowane są strategie
widziane okiem praktyka, teoretyka i analityka w przestrzeni
zarówno rzeczywistej, jak i wirtualnej. Stąd też w
przeprowadzonych analizach uwidacznia się mariaż nauki z biznesem.
Przedstawione
studia przypadków dotyczą różnych branż oraz
przedsiębiorstw zarówno polskich, jak i zagranicznych
analizowanych przez studentów, wykładowców oraz
praktyków.
W części empirycznej pracy jako metodę badawczą wykorzystano studium
przypadku. Analiza badanych przypadków była rzetelna.
Autorom udało się zobrazować zjawiska dobrych praktyk w zakresie
zrządzania marketingiem oraz wskazać, w jakim zakresie te praktyki mają
odzwierciedlenie w teorii marketingu. Autorzy przedstawili
zarówno cele marketingowe, jakie postawiły sobie opisywanie
przedsiębiorstwa, jak również strategie i narzędzia
marketingu wykorzystywane do realizacji tych celów. Studia
pozwoliły na poznanie przypadków skrajnych,
omówiono bowiem przedsiębiorstwa stosujące najlepsze
praktyki w zakresie zarządzania marketingiem. Pozwoliło to na
poszerzenie wiedzy związanej z zarządzaniem i marketingiem
Z recenzji dr hab. A. Żbikowskiej
Wstęp
7
Podziękowania 11
Rozdział I. Pojęcie
i istota, analizy i standardy najlepszych praktyk
13
1.1. Koncepcja, definicje i standardy najlepszych praktyk 14
1.2. Koncepcje analizy i pomiaru najlepszych praktyk w marketingu 18
1.3. „Dobre praktyki” według kanonu i opracowania
Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie 22
Rozdział II.
Studia przypadków najlepszych praktyk zarządzania
marketingiem 27
2.1. Paulina Kowara, Ilona Lipka: Realizacja strategii marketingowych
na przykładzie Pepees S.A. 27
2.2. Rafał Skonieczka: Uwarunkowania strategiczne wdrożenia systemu
e-commerce na przykładzie nowo powstałego przedsiębiorstwa 42
2.3. Ilona Skonieczka: Wybór strategii marketingowej a
źródła finansowania usług w placówce medycznej 53
2.4. Karolina Łęska, Natalia Milczarek: Blitzscaling jako strategia
wzrostu platformy e-commerce na przykładzie firmy Shumee 63
2.5. Monika Morawska, Aleksandra Stefaniak, Magdalena Stolarczyk:
Analityka marketingowa – wartość marki a relacje z klientami
79
2.6. Martyna Rzeźnicka, Kacper Żarski: Jak budować imperium na rynku
chemii budowlanej i skutecznie podtrzymywać status niekwestionowanego
lidera branży? Case study Atlas sp. z o.o. 99
2.7. Wioletta Fabicka: Neuromarketing w procesie pozyskiwania
klientów na przykładzie działań firmy IKEA 120
2.8. Magdalena Skoneczna: Strategie marketingowe start-upów
143
2.9. Justyna Dziedziela: ABB Contact Center – początek
ogromnego doświadczenia i odpowiedź na każde pytanie 156
166
stron, Format: 16.8x24.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|