ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SIŁA LUCYFERA CIEMNA STRONA COPYWRITINGU


PUZYRKIEWICZ D.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2020, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Siła Lucyfera


Ciemna strona copywritingu

Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich.

Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly'ego, któremu w trakcie przesłuchania wmówiono, że zabił własną matkę. Policja zastała go w domu, gdy siedział otępiały przed zwłokami, bez śladu krwi na sobie ani jakiegokolwiek narzędzia zbrodni. Nie było żadnego powodu, by go oskarżyć o morderstwo, poza tym, że pasował do hipotezy śledczych. Tak poprowadzili śledztwo, że chłopak zaczął sobie "przypominać" sceny zabójstwa. Niewinnego człowieka doprowadzili do przyznania się do zbrodni na własnej matce. Bez przemocy, tortur ani żadnych gróźb! Wystarczyły odpowiednio dobrane słowa...

Zakładam, że nie masz zamiaru nikogo krzywdzić. Jeśli jednak szukasz sposobów na to, by wywierać większy wpływ swoimi słowami - jest pewna szansa, że ta książka Ci w tym pomoże. Niczego Ci nie obiecuję ani nie daję żadnej gwarancji. Wkraczasz bowiem w mroczną sferę osobowości człowieka, w której nie ma sztywnych zasad, są jedynie nieracjonalne pragnienia. Jeśli rozważasz zakup tej książki, zadaj sobie tylko jedno pytanie: czy naprawdę chcesz poznać ciemną stronę copywritingu?

Wstęp (lepiej to przeczytaj) 5 

1. Dlaczego klient nie chce kupować? 11

Bo ma wybór 17
Bo ma czas 30
Bo chce wszystkiego na raz 42
Bo nie widzi wartości 57
Bo to nie dla niego 61
Bo nie piszesz prawdy o produkcie 64
Bo jest mu za dobrze 69
Bo Ci nie ufa (i ma rację) 79
Bo nie czuje wobec Ciebie żadnego zobowiązania 89
Bo myśli racjonalnie 94
Bo widzi lepszą konkurencję 100
Bo ucieka przed prawdą 105

2. SALIGIA 109

Pycha 120
Chciwość 124
Pożądanie 127
Zazdrość 130
Łakomstwo 134
Gniew 137
Lenistwo 141

3. Grzeszna oferta 145

4. Usprawiedliwienie 149

5. Siła okazji 157

6. Diabelnie proste teksty 161

7. Strategia kuszenia 167

8. To nie koniec 173

176 stron, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- ASERTYWNOŚĆ I SZTUKA CELNEJ RIPOSTY
NOLLKE M.

- 30 MINUT DLA INTELIGENTNEJ RIPOSTY
ETRILLARD S.

- TECHNIKI NEGOCJACJI I WYWIERANIA WPŁYWU
CHMIELECKI M.

- 8 DOGMATÓW WYWIERANIA WPŁYWU
KIRSCHNER J.

- 100 KROKÓW DO SZCZĘŚCIA JAK WŁASNYMI SIŁAMI ZMIENIĆ ŻYCIE
KIRSHNER J.

- LIGA NARODÓW WYBRANYCH
BÓGADAŁ-BRZEZIŃSKA A. GAWRYCKI M.F. RED.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022