|
SIŁA LUCYFERA CIEMNA STRONA COPYWRITINGU
PUZYRKIEWICZ D. wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2020, wydanie Icena netto: 39.90 Twoja cena 37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Siła Lucyfera
Ciemna strona copywritingu
Grzech
nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem
głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się?
Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo
silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje
słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje
klientów, urzędników, czytelników i
bliskich.
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie
uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne
słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na
człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia
osiemnastoletniego Petera Reilly'ego, któremu w trakcie
przesłuchania wmówiono, że zabił własną matkę. Policja
zastała go w domu, gdy siedział otępiały przed zwłokami, bez śladu krwi
na sobie ani jakiegokolwiek narzędzia zbrodni. Nie było żadnego powodu,
by go oskarżyć o morderstwo, poza tym, że pasował do hipotezy
śledczych. Tak poprowadzili śledztwo, że chłopak zaczął sobie
"przypominać" sceny zabójstwa. Niewinnego człowieka
doprowadzili do przyznania się do zbrodni na własnej matce. Bez
przemocy, tortur ani żadnych gróźb! Wystarczyły odpowiednio
dobrane słowa...
Zakładam, że nie masz zamiaru nikogo krzywdzić. Jeśli jednak szukasz
sposobów na to, by wywierać większy wpływ swoimi słowami -
jest pewna szansa, że ta książka Ci w tym pomoże. Niczego Ci nie
obiecuję ani nie daję żadnej gwarancji. Wkraczasz bowiem w mroczną
sferę osobowości człowieka, w której nie ma sztywnych zasad,
są jedynie nieracjonalne pragnienia. Jeśli rozważasz zakup tej książki,
zadaj sobie tylko jedno pytanie: czy naprawdę chcesz poznać ciemną
stronę copywritingu?
Wstęp (lepiej to przeczytaj) 5
1.
Dlaczego
klient nie chce kupować? 11
Bo ma wybór 17
Bo ma czas 30
Bo chce wszystkiego na raz 42
Bo nie widzi wartości 57
Bo to nie dla niego 61
Bo nie piszesz prawdy o produkcie 64
Bo jest mu za dobrze 69
Bo Ci nie ufa (i ma rację) 79
Bo nie czuje wobec Ciebie żadnego zobowiązania 89
Bo myśli racjonalnie 94
Bo widzi lepszą konkurencję 100
Bo ucieka przed prawdą 105
2.
SALIGIA 109
Pycha 120
Chciwość 124
Pożądanie 127
Zazdrość 130
Łakomstwo 134
Gniew 137
Lenistwo 141
3. Grzeszna
oferta 145
4. Usprawiedliwienie
149
5. Siła
okazji 157
6. Diabelnie
proste teksty 161
7. Strategia
kuszenia 167
8. To
nie koniec 173
176
stron, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękkaOsoby kupujące tę książkę wybierały także:
- ASERTYWNOŚĆ I SZTUKA CELNEJ RIPOSTY NOLLKE M.
- 30 MINUT DLA INTELIGENTNEJ RIPOSTY ETRILLARD S.
- TECHNIKI NEGOCJACJI I WYWIERANIA WPŁYWU CHMIELECKI M.
- 8 DOGMATÓW WYWIERANIA WPŁYWU KIRSCHNER J.
- 100 KROKÓW DO SZCZĘŚCIA JAK WŁASNYMI SIŁAMI ZMIENIĆ ŻYCIE KIRSHNER J.
- LIGA NARODÓW WYBRANYCH BÓGADAŁ-BRZEZIŃSKA A. GAWRYCKI M.F. RED.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|