ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZAWÓD COPYWRITER ZACZNIJ ZARABIAĆ NA PISANIU


CICHOCKI M.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2020, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zawód: copywriter


Zacznij zarabiać na pisaniu

Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom wymyślenie nazwy marki, produktu lub usługi.

Możliwości pracy z komercyjnym słowem pisanym są praktycznie nieograniczone, albo inaczej - ogranicza je zapotrzebowanie zleceniodawcy i wyobraźnia piszącego... oraz oczywiście jego kompetencje.

By zostać copywriterem, nie trzeba kończyć studiów kierunkowych ani posiadać odpowiednich zaświadczeń, certyfikatów lub świadectw odbycia kursów. Tyle że w copywritingu jak w życiu - jeden robi to lepiej, drugi gorzej.

Ten, kto potrafi skutecznie żonglować słowami, będzie dobrze zarabiał na pisaniu, a ten, którego teksty nie będą dobre, skończy w tłumie setek innych copywriterów.
A co to znaczy "skutecznie" i jak pisać skuteczne teksty? Dowiesz się, sięgając po tę książkę!

Z książki dowiesz się:

  • Kim jest copywriter?
  • Jak przygotować się do pracy copywritera?
  • Jak sprawnie poprawić warsztat pisarski?
  • Jak skutecznie sprzedawać słowem w dobie marketingowego szumu?
  • Jak mądrze pozycjonować treści w internecie?
  • Jak dobrze zarabiać na copywritingu i prowadzić copywriterski biznes?

Wstęp 5

Rozdział 1. Zawód: copywriter 7

Kim jest copywriter? 7
Rodzaje copywritingu 9
Rynek copywriterski w Polsce 15
Niski próg wejścia do branży - błogosławieństwo czy przekleństwo? 17

Rozdział 2. Jak przygotować się do pracy copywritera? 21

Każdy może zostać copywriterem 21
Cechy dobrego copywritera 26
Czy studia kierunkowe są niezbędne? 32
Chcesz się przebranżowić? Zrób to z głową 33

Rozdział 3. Warsztat pracy 39

Ludzie nie czytają, oni skanują 39
Idealne formatowanie 46
Pisz jak dobry copywriter 52
Pozwól tekstom leżakować 59
Metoda otwartych i zamkniętych drzwi 60
Przydatne narzędzia w pracy copywritera 61

Rozdział 4. Copywriter musi umieć sprzedawać 71

Poznaj klienta swojego klienta 71
Język korzyści 74
Zapoznaj się z AIDĄ 76
Call to Action 79
Nie używaj słowa "nie" 81
3 x CO 82
Sprzedawaj obietnice 83
Storytelling 86
Klątwa wiedzy 87
Metoda gumowej kaczuszki 90
Zasada KISS - Keep It Simple, Stupid 91

Rozdział 5. Copywriter musi znać zasady SEO 93

O słowach kluczowych słów kilka 93
Jak szukają użytkownicy? 94
Frazy kluczowe typu short tail i long tail 95
Copywriting mobilny 97
Wyszukiwanie głosowe 99
Odpowiadaj na pytania 101
Analiza i dobór fraz kluczowych 102
Mądre rozmieszczanie fraz kluczowych 107
Jaka jest odpowiednia długość treści? 110
W tekstach SEO liczy się użyteczność 112

Rozdział 6. Zarabiaj na copywritingu 113

Wyspecjalizuj się 113
Gdzie szukać klientów? 115
Czego klienci oczekują od copywriterów? 118
Dobry wizerunek to podstawa 119
Wykorzystaj społeczny dowód słuszności 122
Brief, czyli nie trafiaj kulą w płot 124
10 żelaznych zasad dobrego copywritera 127
Copywriterskie stawki - no to ile zaśpiewać klientowi? 129
Zakończenie? A może początek? 133

Chcesz dalej rozwijać swój copywriterski warsztat i stawać się #lepszymcopywriterem? 134

136 stron, Format: 14.0x20.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022