ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PSYCHOLOGIA NEGOCJACJI MIĘDZY NAUKĄ A PRAKTYKĄ ZARZĄDZANIA


KOWALCZYK E.

wydawnictwo: PWN , rok wydania 2021, wydanie I

cena netto: 56.59 Twoja cena  53,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Psychologia negocjacji

Między nauką a praktyką zarządzania


Książka pt. "Psychologia negocjacji: między nauką a praktyką zarządzania" jest skierowana do szerokiego grona odbiorców i ma na celu ukazanie oraz upowszechnienie osiągnięć psychologii w obszarze negocjacji. Często wiedza z zakresu negocjacji, zwłaszcza ta zawarta w poradnikach, nie jest poparta ustaleniami naukowymi, a zdroworozsądkowymi mitami dotyczącymi negocjacji bądź wynika z indywidulanego doświadczenia autorów tych opracowań. W przygotowywanym opracowaniu, w sposób przystępny, ale oparty na naukowych ustaleniach badawczych zostaną ukazane różne psychologiczne aspekty prowadzenia negocjacji.

Celem jest wskazanie głównych obszarów badawczych oraz powstałych w ich ramach kluczowych ustaleń z zakresu psychologii negocjacji, równocześnie podkreślając zyski, jakie wynikają z aliansu teorii z praktyką zarządzania. Autorka koncentruje się na głównym problemie badawczym: w jaki sposób ustalenia z obszaru psychologii przyczyniają się do doskonalenia negocjacji wykorzystywanych w praktyce i nauce o zarządzaniu i jakości?

Wprowadzenie

ROZDZIAŁ 1
Negocjacyjny elementarz
1.1. Istota negocjacji
1.2. Fazy i ich przebieg
1.3. Strategie i style negocjacji
1.4. Badania nad negocjacjami
1.5. Podsumowanie

ROZDZIAŁ 2
Mechanizmy poznawcze w negocjacjach
2.1. Negocjacje jako proces decyzyjny
2.2. Deformacje spostrzeżeniowe w negocjacjach
2.3. Siła w negocjacjach
2.4. Podsumowanie

ROZDZIAŁ 3
Emocje w negocjacjach
3.1. Esencja emocji
3.2. Procesy decyzyjne a lęk, złość i radość
3.3. Emocje a przebieg negocjacji
3.4. Podsumowanie

ROZDZIAŁ 4
Komunikacja interpersonalna w negocjacjach
4.1. W poszukiwaniu znaczeń pojęcia komunikacja
4.2. Klasyczny podział komunikacji. Przekaz komunikacji werbalny i niewerbalny w negocjacjach
4.3. Modele procesu komunikacji
4.4. Pomiędzy otwartością a manipulacją
4.5. Technika i jej wpływ na komunikację w negocjacjach
4.6. Podsumowanie

ROZDZIAŁ 5
Kompetencje negocjacyjne
5.1. Istota kompetencji negocjacyjnych
5.2. Modele kompetencji negocjacyjnych
5.3. Przykłady miar kompetencji negocjacyjnych
5.4. Budowanie kompetencji negocjacyjnych
5.5. Marka osobista negocjatora i jej asocjacje
5.6. Podsumowanie

ROZDZIAŁ 6
Płeć w negocjacjach zawodowych
6.1. Między biologią a socjalizacją
6.2. Co stymuluje genderowe zachowania w negocjacjach zawodowych?
6.3. Nierówność w wynagradzaniu determinowana płcią
6.4. Podsumowanie

ROZDZIAŁ 7
Kultura a negocjacje - ujęcie syntetyzujące i przekrojowe
7.1. Istota kultury narodowej
7.2. Modele kultury narodowej i ich kontekst negocjacyjny
7.3. Przejawy różnic kulturowych w negocjacjach - przekrój zagadnień
7.4. Podsumowanie

ROZDZIAŁ 8
Różnice kulturowe w negocjacjach w ujęciu szczegółowym
8.1. Negocjacyjny savoir-vivre. Praktyki kulturowe w negocjacjach
8.2. Charakterystyka regionów świata pod względem różnic kulturowych w negocjacjach
8.3. Podsumowanie

Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Spis bloków rozszerzających
Indeks rzeczowy

268 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022