|
ROLA MIEJSCE I ZNACZENIE ZARZĄDZANIA INSTYTUCJAMI PUBLICZNYMI W KREOWANIU JAKOŚCI ŻYCIA ASPEKT ZARZĄDCZY
WAŚNIEWSKI J. RED. wydawnictwo: WUG , rok wydania 2020, wydanie Icena netto: 40.50 Twoja cena 38,48 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Rola, miejsce i znaczenie
zarządzania instytucjami publicznymi w kreowaniu jakości życia
Aspekt
zarządczy
Monografia składa się z
dwóch tomów. Pierwszy z nich pt. Aspekt zarządczy
jest poświęcony rozważaniom dotyczącym kwestii zarządzania.
Czytelnik
odnajdzie tu odniesienia do szeroko rozumianego zarządzania, w
szczególności spraw pracowniczych mających wpływ na
efektywne realizowanie powierzonych zadań. Odrębny obszar
problemów stanowi problem marki, myślenia strategicznego, a
także podejścia Public Service Improvement.
W drugim tomie zatytułowanym Aspekt instytucjonalny zostały zgromadzone
artykuły odnoszące się do aspektów instytucjonalnych
organizacji publicznych nakierowanych na sektor samorządowy,
rolno-spożywczy, edukacyjny oraz ochrony zdrowia.
Wstęp
Dominika Bąk-Grabowska
Partycypacja
pracownicza w warunkach zatrudnienia niestandardowego
Agata Borowska-Pietrzak
Analiza
źródeł redukcji poczucia satysfakcji zawodowej w publicznych
instytucjach kultury
Beata Buchelt
Możliwości
adaptacji zarządzania talentami w polskich szpitalach
Mirosław Czapiewski
Organizacyjno-prawne
uwarunkowania dialogu społecznego w organizacjach publicznych -
procedury
Marek Ćwiklicki
Kamila Pilch
Ewolucja
nurtów badawczych brandingu miejsca
Tomasz Dryl
Zarządzanie
zaufaniem do wizerunku marki placówki medycznej
Aldona Frączkiewicz-Wronka
Karolina Szymaniec-Mlicka
Identyfikacja
strategii i praktyk wspierających implementację koncepcji PSM w
praktyki działalności organizacji publicznych
Kazimierz Jaremczuk
Jeremi Jaremczuk
Przesłanki
ewolucji zarządzania
Tomasz Kawka
Uwarunkowania
zarządzania kapitałem ludzkim w publicznych instytucjach kultury
Joanna Litwin
Czynniki
kształtujące poziom satysfakcji z pracy urzędników - studium
przypadku
Wojciech Machel
Rola
myślenia strategicznego w implementacji koncepcji New Public Management
Jędrzej Strumiłło
Natalia Jagodzińska
Pomiar
jakości usług instytucji publicznych zmodyfikowaną metodą Servqual
Aleksandra Szafran
Charakterystyka
modeli wsparcia zarządzania projektami na uczelniach wyższych w Polsce
Piotr Walentynowicz
Jarosław Szreder
Motywowanie
pracowników organizacji publicznych do angażowania się w
procesy ciągłego doskonalenia - wnioski w oparciu o wyniki badań
empirycznych w przedsiębiorstwach
204
strony, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|