|
SŁOWNIK MARKETINGU ANG-POL Z INDEKSEM POL-ANG
COLIN IVANOVIC SŁUPSKI wydawnictwo: WILGA , rok wydania 2000, wydanie I cena netto: 53.00 Twoja cena 50,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Podręczny
przewodnik po terminologii specjalistycznej - nie tylko dla fachowców.
ANGIELSKO-POLSKI
Z INDEKSEM POLSKO-ANGIELSKIM
Kolejny
słownik z serii BIBLIOTEKA PROFESJONALISTY zawierający ponad 6500 haseł i zwrotów z
dziedziny marketingu, dotyczących reklamy, technik sprzedaży i metod badania rynku.
- Przykłady
użycia terminów fachowych w kontekstach.
- Przystępne
definicje, uzupełnione krótkimi informacjami gramatycznymi.
- Cytaty z
pism specjalistycznych całego świata.
- Indeks
polsko-angielski, ułatwiający znalezienie ekwiwalentów słów w obu językach.
- Specjalny
dodatek, zawierający m.in. wzór cennika reklam i analizę SWOT.
- Idealny
dla uczniów szkół marketingu, studentów i zawodowców.
260 stron
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|