|
KOMPETENCJE CYFROWE I ICH CYFROWY ROZWÓJ
PLEBAŃSKA M. wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2023, wydanie Icena netto: 67.25 Twoja cena 63,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Kompetencje cyfrowe i ich cyfrowy rozwój
Książka poświęcona jest analizie
roli kompetencji cyfrowych we współczesnym świecie, a w tym
kontekście zasadności rozwoju w e-edukacji.
W publikacji przedstawiono historię, przyczyny powstania edukacji
cyfrowej w kontekście społecznym i gospodarczym, historię rozwoju
światowej e-edukacji oraz na tym tle powstanie, a także
rozwój polskiej e-edukacji. Publikacja prezentuje wyniki
prac badawczych autorki poświęconych roli kompetencji cyfrowych w
społeczeństwie oraz wpływowi i roli edukacji cyfrowej na ich
rozwój. Monografia prezentuje początki edukacji cyfrowej w
Polsce, pierwsze konferencje poświęcone tej tematyce, produkty edukacji
cyfrowej, modele i programy edukacyjne online, ich potencjał oraz
kierunki rozwoju.
Wstęp
Rozdział 1. Od kamiennej
tabliczki do mobilnego komputera
1.1. Małpa ze smartfonem
1.2. Wiedza to potęga
1.3. Od krosna do sztucznej inteligencji, czyli pięć fal rewolucji
przemysłowych
Rozdział 2. Rola
kompetencji przyszłości we współczesnym świecie
2.1. Współczesny cyfrowy świat
2.2. Rozwój kompetencji cyfrowych w Polsce i na świecie
Rozdział 3. Kompetencje
przyszłości oraz kompetencje cyfrowe w świetle opinii młodych
pracowników – wyniki badań
3.1. Kompetencje przyszłości oraz kompetencje cyfrowe młodych
pracowników w kontekście rynku pracy
3.2. Kompetencje przyszłości oraz kompetencje cyfrowe młodych
pracowników – wyniki autooceny
Rozdział 4. Kompetencje
cyfrowe i ich rola w świecie przyszłości
4.1. Kompetencje cyfrowe – przegląd definicji
4.2. Kompetencje cyfrowe – przegląd popularnych modeli
Rozdział 5. Kompetencje
cyfrowe i ich rozwój z wykorzystaniem technik i narzędzi
e-learningowych w obliczu pandemii COVID-19 i zmian, które
wywołała – wyniki badania
5.1. Technologie wykorzystywane w edukacji online w czasie pandemii
COVID-19
5.2. Analiza czynników wpływających na wybór
dostawcy szkoleń e-learningowych w czasie pandemii COVID-19
5.3. Tryby i narzędzia pracy w czasie epidemii COVID-1
5.4. Kompetencje cyfrowe pracowników po okresie pandemii
COVID-19
5.5. Cyfrowe działania rozwojowe preferowane przez
pracowników po okresie pandemii
5.6. Porównanie wykorzystania narzędzi e-learningowych w
latach 2018–2021
5.7. Główne wnioski uzyskane z badania
Podsumowanie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Załączniki
222 strony, B5,
oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|