ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 61.85 58,76   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

CZUJESZ CZYLI O KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ I SPRZEDAŻY SKIEROWANEJ DO KOBIET WSTĘP DO GENDER MARKETINGU


PAWLIKOWSKA K. POLESZAK M.

wydawnictwo: CEDEWU , rok wydania 2023, wydanie IV

cena netto: 61.85 Twoja cena  58,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Czujesz czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet

Wstęp do gender marketingu


Celem publikacji "CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek.

Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększenia udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania.

Publikacja pomoże Czytelnikowi w przygotowaniu:

- strategii komunikacji z rynkiem oraz koncepcji sprzedaży towarów/usług do wybranej grupy docelowej kobiet poprzez praktyczne wykorzystanie kobiecych kodów komunikacji;

- audytu - polegającego na porównaniu aktualnego stanu swojej organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta oraz marketingu i komunikacji rynkowej z aktualnymi oczekiwaniami rynku, a także trendami w ramach female economy;

- szkolenia - skierowanego do specjalistów z działów sprzedaży, obsługi klienta, marketingu i komunikacji mającego na celu podniesienie efektywności komunikacji z konsumentkami oraz zwiększenia sprzedaży.

Nie jest to książka wyłącznie dla marketerów, ale dla wszystkich osób zainteresowanych zmianami ekonomiczno-społecznymi, jakie zachodzą w dzisiejszym świecie. To także zbiór informacji dla tych, którzy są ciekawi rozwiązań realizowanych na podstawie badań naukowych, stanowiących nieocenione źródło informacji i inspiracji oraz umożliwiających sprawne i efektywne operowanie na dynamicznie zmieniającym się globalnym rynku, którego jesteśmy integralną częścią.


Spis treści:

Zamiast przedmowy

Rozdział 1
Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne
1.1. Dlaczego komunikacja i sprzedaż skierowane do kobiet? - zmiany spoteczno-ekonomiczne na świecie
1.2. Różnice w postrzeganiu świata i komunikacji u kobiet i mężczyzn
1.3. Płeć kulturowa (psychologiczna)
1.4. Female Economy a Womenomics

Rozdział 2
Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu
2.1. Co to jest gender marketing?
2.2. Potencjał i charakterystyka nowego rynku
2.3. Kobieta jako grupa docelowa w komunikacji zewnętrznej - segmentacja konsumentek
2.4. Kobiece kody komunikacji - CZUJESZ?
2.5. Proces zakupowy konsumentek - ogólne założenia
2.6. 4R

Rozdział 3
Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet
3.1. Różnice i podobieństwa w procesie zakupowym kobiet i mężczyzn
3.2. Zasady sprzedaży skierowanej do kobiet
3.3. Jak to robimy w praktyce, realizując potrzeby konsumentki?
3.4. Przegląd przestrzeni sprzedaży na przykładzie sklepu
3.5. Jak to robimy w praktyce, realizując pragnienia konsumentki?
3.6. Szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta
3.7. W trakcie sprzedaży - praktyczne rady
3.8. Utwierdź konsumentkę w przekonaniu, że dobrze wybrała

Aneks: Szkolenie dla sprzedawców - przykład

Bibliografia


194 strony, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022