ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZASADA NAJNIŻSZEJ ENERGII DLACZEGO NAM SIĘ NIE CHCE I JAK TO WYKORZYSTAĆ W KOMUNIKACJI ZARZĄDZANIU MARKETINGU I SPRZEDAŻY


SŁOTWIŃSKI M.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2023, wydanie I

cena netto: 55.35 Twoja cena  52,58 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zasada najniższej energii

Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży


Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać?

Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii – powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ta niepozorna tendencja okazuje się mieć niebagatelne znaczenie dla naszej komunikacji, kształtowania dobrych i złych nawyków, dla sposobu, w jaki łączymy się w grupy i pary, sprzedajemy i kupujemy, w jaki projektujemy nasze otoczenie, zarządzamy swoimi zespołami, ale też w jaki podlegamy zarządzaniu jako podwładni.

Dzięki analizie tego zjawiska dowiesz się między innymi:
  • Jak drogą najmniejszego oporu poprowadzić klienta do decyzji o kupnie.
  • Jak reklamować, by być zauważonym i skłonić do działania.
  • W jaki sposób ustalać zasady, które będą przestrzegane.
  • Jak kształtować nawyki swoje i innych.
  • W jaki sposób formułować pytania, by uzyskać prawdziwą i precyzyjną odpowiedź.
  • Czemu łatwiej jest być szefem despotą i czemu warto nim jednak nie być.
  • Jak szybko dostać odpowiedź na email. 
Przy okazji odkryjesz, co naprawdę sprzedajemy, kiedy pracujemy, czemu pierścionek zaręczynowy powinien kosztować dwie wypłaty i dlaczego warto stosować emotikony. A także: co ma wspólnego tresura psów z codzienną rozmową z bliskimi oraz kiedy i dlaczego warto pomyśleć o zmianie pracy.

To książka dla każdego, kto chce doskonalić swoje zdolności komunikacyjne i sprzedażowe oraz umiejętności przywódcze i strategiczne lub też pragnie lepiej zrozumieć motywacje stojące za ludzkimi decyzjami. Została napisana zgodnie z zasadą, którą opisuje – tak by łatwiej było kontynuować czytanie niż je przerwać: jest podzielona na krótkie rozdziały i podrozdziały, bogata w obrazowe przykłady, odniesienia, historie i ciekawostki, a także uzupełniona o notatki ułatwiające powrót do najważniejszych zagadnień i wniosków.

Michał Słotwiński – menedżer, lider i ekspert od ponad dziesięciu lat związany z branżą contact center. Zafascynowany sztuką skutecznej komunikacji. Obsługą klienta, sprzedażą, wsparciem rekrutacji oraz badaniami rynku zajmuje się na rynkach polskim, czeskim i słowackim. W przeszłości recenzent poetycki i teatralny oraz kompozytor muzyki teatralnej. Zasada najniżej energii jest jego debiutem. Wcześniej publikował między innymi w magazynie literackim „Odra”.

Wstęp
Jesteśmy po prostu leniwi?

1. Sprzedaż i marketing
1. Efekt czystej ekspozycji
2. Technika "kosztowne >>nieŽ"
3. Technika "wspólna droga"
4. Technika "nie ma problemu"
5. Marketing

2. Zarządzanie
1. Koszt przeciwko kosztowi
2. Rządy twardej ręki i ślepe posłuszeństwo
3. Zarządzanie i przywództwo
3.1. Właściwe przywództwo, niedostatki zarządzania
3.2. Właściwe zarządzanie, niedostatki przywództwa
3.3. Jednoczesne niedostatki przywództwa i zarządzania
3.4. Coś nie działa - i co dalej? (czyli naprawa nieświecącej lampy poprzez wymianę uszczelek pod zlewem)
4. Trenuj ciężko, walcz łatwo 5- Organizacja własnej pracy

3. Komunikacja
1. Wejście i wyjście
2. Kto pyta dobrze, nie błądzi
3. Ramowanie
4. Modelowanie zachowań
5. Dyscyplina i kształtowanie nawyków
6. W biurze czy z domu?

4. Myślenie

5. Rynki
1. Pożądanie niedostępnego - energia a cena
2. Kosztowny sygnał
3. Transakcje z udziałem energii

6. Nowy faktor

Podsumowanie, notatki
Bibliografia

184 strony, Format: 14.0x22.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022