|
WYWIERANIE WPŁYWU NA LUDZI PSYCHOLOGIA PERSWAZJI
CIALDINI R.B. wydawnictwo: GWP , rok wydania 2023, wydanie Icena netto: 186.60 Twoja cena 177,27 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Wywieranie wpływu na ludzi
Psychologia perswazji
Nowa, zaktualizowana
i rozszerzona wersja światowego bestsellera!
Co oddziałuje na nasze decyzje? Co sprawia, że przystajemy na czyjąś
propozycję? Jak przekonać kogoś do swoich racji? Dlaczego prośba
wyrażona w jeden sposób zostaje odrzucona, a sformułowana
nieco inaczej okazuje się skuteczna? Jak się obronić przed nieetycznymi
próbami wywierania wpływu? W najnowszym wydaniu Wywierania
wpływu na ludzi, zaktualizowanym i wzbogaconym o wiele nowych treści,
Robert B. Cialdini tłumaczy to w błyskotliwy, kompleksowy i niezwykle
obrazowy sposób.
Kultowy bestseller został
poszerzony o mnóstwo nowych badań, spostrzeżeń i
przykładów.
Wybitny ekspert w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji wyjaśnia,
kiedy i dlaczego ludzie mówią „tak”.
Pokazuje także, jak korzystać z tej wiedzy w sytuacjach
zarówno biznesowych, jak i codziennych w uczciwy, etyczny
sposób. Przedstawia pozornie zawiłe mechanizmy w niezwykle
jasnej i angażującej czytelnika formie. To prawdziwy majstersztyk dla
wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność w
biznesie oraz w relacjach.
W książce opisano siedem
reguł wpływu społecznego. Wszyscy w jakimś stopniu stosujemy te reguły
oraz podlegamy ich oddziaływaniu w codziennych interakcjach –
nie zawsze o tym wiedząc. Zmienne i wciąż przyspieszające tempo
współczesnego życia nierzadko uniemożliwia nam staranną
analizę i podejmowanie przemyślanych decyzji. Niesamowity postęp
technologiczny pociągnął za sobą także przyrost informacji, wiedzy i
możliwości wyboru. Coraz częściej zdajemy się na automatyczne działanie
i drogę na skróty. Dlatego tak ważne są zrozumienie
mechanizmów wywierania wpływu oraz opanowanie umiejętności
korzystania z nich i reagowania na różnego rodzaju
nieuczciwe praktyki.
W książce coś dla siebie znajdą zarówno ci,
którzy chcą wpływać na innych, jak i ci, którzy
pragną zrozumieć, jak inni wpływają na nich.
Książka
Roberta B. Cialdiniego stanowi rezultat prawie czterdziestu lat badań
nad czynnikami, które oddziałują na ludzkie zachowania.
Omówione w niej reguły perswazji należą do kanonu
obowiązującego w ekonomii, psychologii czy marketingu. Autor zwraca
uwagę na wykorzystywanie tych reguł w różnych celach, nie
zawsze etycznych. Opisane przez niego techniki są fundamentalne dla
zachowań człowieka i psychologii perswazji. Ta książka to obowiązkowa
lektura dla przedstawicieli biznesu, jak również dla
każdego, kto chce zrozumieć mechanizmy wywierania wpływu na decyzje
podejmowane przez ludzi.
dr inż. Jacek
Kotarbiński
Kotarbinski.com
Czy
światowa biblia sprzedaży i zarządzania, którą przed laty
opracował najwybitniejszy psycholog społeczny naszych
czasów, może być jeszcze lepsza? Okazuje się, że może, jeśli
jej autor uwzględni jedną z omówionych przez siebie
najpotężniejszych reguł – społeczny dowód
słuszności. W najnowszym wydaniu „Wywierania wpływu na
ludzi” Robert B. Cialdini uaktualnił historie
osób, które albo same zastosowały
poszczególne techniki, albo doświadczyły ich zastosowania na
sobie, i opatrzył to swoim komentarzem – komentarzem
największego autorytetu w dziedzinie perswazji. Dzięki temu książka
zyskała niezwykle praktyczny wymiar. Tak postępują najwięksi wirtuozi.
Jarosław Świątek
neuropsycholog,
redaktor naczelny portalu Psychologia-spoleczna.pl, założyciel Szkoły
Inteligencji Emocjonalnej
Robert
B. Cialdini z właściwą sobie swadą, a zarazem dbając o naukową precyzję
i rzetelność, oprowadza nas po świecie wpływu społecznego. Prezentuje
zarówno klasyczne, jak i najnowsze teorie oraz badania
empiryczne. Nie chce przy tym uczyć nas manipulowania innymi ludźmi.
Chce, abyśmy potrafili rozpoznać manipulację i jednocześnie w uczciwy
sposób, efektywnie wywierać wpływ na innych. Nie piszę:
przeczytaj i sprawdź, czy mu się to udało. Ponieważ jestem pewien, że
tak właśnie będzie, napiszę: przeczytaj i przekonaj się, że mu się to
udało.
prof. dr hab. Dariusz
Doliński
Uniwersytet SWPS
544 strony, Format:
17.0x23.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|