ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA W ZESPOŁACH JAK MOTYWOWAĆ LUDZI DO EFEKTYWNIEJSZEJ PRACY


SĘDZIMIR T.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2023, wydanie I

cena netto: 67.00 Twoja cena  63,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Budowanie zaangażowania w zespołach

Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy


Psychologia w służbie Twojego biznesu

Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie mógłby zlecić swojemu zespołowi, robi sam, bo przecież "nikt tak dobrze jak ja...". Co niestety bywa prawdą - wielu szefów zauważa, że ich pracownicy nie są odpowiednio zaangażowani w realizowanie powierzonych im zadań.

Skąd się bierze brak zaangażowania zespołu w pracę? Jakie mechanizmy psychologiczne i socjologiczne stoją za oporem i zniechęceniem? W jaki sposób radzić sobie z tymi zjawiskami, aby zmieniać postawy, zachowania i nawyki zatrudnionych? Jak wiele w procesie budowania zaangażowania podwładnych zależy od ich przełożonego? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tej książce.

Autor podszedł do zagadnienia budowania zaangażowania zespołów z uwzględnieniem najnowszych odkryć z zakresu coachingu, psychologii humanistycznej i pozytywnej, dialogu motywującego, wreszcie - psychologii behawioralnej i poznawczo-behawioralnej.

WSTĘP

1. JAK WDRAŻAĆ ZMIANY PRZEZ ŁAGODZENIE OPORU ZATRUDNIONYCH?

2. OGÓLNY ZARYS METOD PSYCHOLOGICZNEGO ODDZIAŁYWANIA NA LUDZI W BIZNESIE

3. JAK KOMUNIKOWAĆ TREŚCI, ABY PRACOWNICY CHCIELI SŁUCHAĆ I WDRAŻAĆ ZMIANY W ŻYCIE?

4. TWORZENIE WARUNKÓW DO PRZYJMOWANIA INFORMACJI ZWROTNEJ

KLIMAT KOMUNIKACJI
POZYCJE ŻYCIOWE
WYTYCZNE FEEDBACKU

5. PRZEKAZYWANIE ZADAŃ W MOTYWUJĄCY SPOSÓB

PODEJŚCIE MIĘKKIEGO COACHINGU
PODEJŚCIE TWARDEGO COACHINGU

6. CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA ADAPTOWANIE SIĘ DO ZMIAN PRZEZ PRACOWNIKA

REEDUKACJA, CZYLI POKONYWANIE BARIERY DYSONANSU POZNAWCZO-EMOCJONALNEGO
MOTYWACJA POZYTYWNA VS. MOTYWACJA NEGATYWNA
NAGRADZANIE WYSIŁKU, A NIE WYNIKÓW

7. PRACA Z PERCEPCJĄ PRACOWNIKA

PROCESY PERCEPCJI
POZYTYWNY DIALOG WEWNĘTRZNY
WYOBRAŹNIA
PRZYZWYCZAJENIA
ZMIANA OGRANICZAJĄCYCH PRZEKONAŃ

8. DIALOG MOTYWUJĄCY

PODSTAWOWA ŚCIEŻKA PROWADZĄCA W ROZMOWIE Z ZATRUDNIONYM
ODZWIERCIEDLENIA
PODSUMOWANIA
JĘZYK ZMIANY I JĘZYK PODTRZYMANIA
JĘZYK PRZYGOTOWAWCZY I JĘZYK MOBILIZUJĄCY
JĘZYK PODTRZYMANIA

9. PERSPEKTYWA BEHAWIORALNA

OD CZEGO ZACZĄĆ BUDOWANIE NAWYKÓW?
JAK UTRWALIĆ ZACHOWANIA I NAWYKI?
METODY PRACY Z NAWYKAMI
OBSERWACJA PLUS NATYCHMIASTOWE WZMOCNIENIA
INSTRUKTAŻ LUB SZKOLENIE, NASTĘPNIE OBSERWACJA PLUS NATYCHMIASTOWE WZMOCNIENIA
MODELOWANIE ZACHOWANIA, OBSERWACJA PLUS NATYCHMIASTOWE WZMOCNIENIA
EKSPERYMENT BEHAWIORALNY, OBSERWACJA PLUS NATYCHMIASTOWE WZMOCNIENIA

10. PERSPEKTYWA POZNAWCZO-BEHAWIORALNA

EKSPOZYCJA
HABITUACJA
SYSTEMATYCZNA DESENSYTYZACJA
TECHNIKA IMPLOZYWNA
MODELOWANIE ZACHOWAŃ
SAMOINSTRUOWANIE
RACJONALNA SAMOANALIZA

11. ZAKOŃCZENIE

ODPOWIEDZI DO TESTÓW

248 stron, 14.0x20.8cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022