ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ART BRANDING 2


GAŁĄZKIEWICZ I.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2023, wydanie I

cena netto: 119.00 Twoja cena  113,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Art branding 2


Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to sztuka pozostająca w dobrej kondycji, innym razem taka, która ledwo zipie. Zawsze jednak jest ona wyrazicielką ludzkich potrzeb. A ludzie, w przeciwieństwie do rekwizytów, scenografii i atrybutów czasów, w jakich żyją, pozostają niezmienni. I dlatego, nawet jeśli wyrażają jakieś teoretycznie nowe potrzeby, w rzeczywistości kryją się pod tym stare potrzeby ― pierwotne, podstawowe.

Wyszedłszy od takich założeń, autor przygląda się współczesnej sztuce, a także jej przełożeniu na branding i marketing. Potrzeba artyfikacji produkcji masowej, presja bycia kreatywnym i wyrażania się poprzez rzeczy o oryginalnych, zaskakujących formach skutkują tym, że otrzymujemy wyjątkowe produkty, usługi i angażujące marki. Art branding, bazujący na mądrej, twórczej i efektywnej relacji sztuki i biznesu, stał się bardzo ciekawą formą komunikacji. I na tyle powszechną, by warto było zagłębić się w ten świat.

ART BRANDING 2

I. POSZUKIWANIE I OPOWIADANIE

ROZDZIAŁ 1. SZTUKA CENNIEJSZA NIŻ ZŁOTO 2.0
ROZDZIAŁ 2. MEDIUM JEST PRZEKAZEM, A MARKA TO MEDIUM
ROZDZIAŁ 3. ZŁOTE ZGŁOSKI
ROZDZIAŁ 4. POLE WIDZENIA

II. PROTOTYPOWANIE I OBRAZOWANIE

ROZDZIAŁ 5. ŚWIAT MARKI ODBITY W WITRYNACH
ROZDZIAŁ 6. RZECZOWE KINO
ROZDZIAŁ 7. ARTYSTYCZNY WYŚCIG I SZTUKA POLEROWANIA
ROZDZIAŁ 8. NIE MA NIEWINNYCH BARW

III. KLEJENIE I WDRAŻANIE

ROZDZIAŁ 9. MAKARON I DIAMENT
ROZDZIAŁ 10. START, META, METAWERSUM
ROZDZIAŁ 11. ©ARTWERSUM, ®UNIWERSUM, METAWERSUMT
ROZDZIAŁ 12. ORIGINAL FAKE
ROZDZIAŁ 13. VIRGIL ABLOH TU BYŁ (ALE WCZEŚNIEJ BYLI TU INNI)
ROZDZIAŁ 14. ABLOH - KONSTELACJE

IV. CELEM JEST PODRÓŻ (ERGO HESTIA CASE STUDY)

360 stron, 16.5x24.0cm, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022