|
SZKOŁA PRZYJAZNA KREATYWNOŚCI CZYNNIKI SUKCESU
FAZLAGIĆ J. wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2022, wydanie Icena netto: 68.40 Twoja cena 64,98 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Szkoła przyjazna kreatywności
Czynniki sukcesu
Szkoła przyjazna
kreatywności to najnowsza książka znanego w Polsce eksperta i
propagatora nowoczesnych metod zarządzania szkołą. Każdy nauczyciel,
dyrektor szkoły, badacz zajmujący się edukacją czy pracownik
administracji oświatowej znajdzie w tej książce olbrzymią liczbę
cennych i praktycznych porad odnośnie do tego, jak organizować pracę
szkoły w XXI wieku w epoce sztucznej inteligencji oraz dojścia do głosu
pokoleń Z i Alfa. Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak
zrozumieć kreatywność uczniów i jak się o nią troszczyć.
Wiedza i umiejętności, które są propagowane w tej książce,
nie są nauczane ani na studiach nauczycielskich, ani na większości
szkoleń dla nauczycieli. Książka będzie także bardzo przydatna rodzicom
zainteresowanym wychowywaniem kreatywnych dzieci.
Wstęp
1. Istota i rodzaje
kreatywności
Wprowadzenie
1.1. Definicja i sposoby rozumienia kreatywności
1.2. Rodzaje kreatywności
1.3. Mity i nieporozumienia dotyczące rozumienia kreatywności
Podsumowanie
Rekomendacje, wnioski i zachęty do refleksji dla nauczycieli
2. Teorie i modele
opisujące kreatywność
Wprowadzenie
2.1. Teorie wyjaśniające istotę kreatywności
2.2. Istota procesu kreatywnego
2.3. Proces twórczy a sztuczna inteligencja
Podsumowanie
Rekomendacje, wnioski i zachęty do refleksji dla nauczycieli
3. Cechy kreatywnych
uczniów
Wprowadzenie
3.1. „Wzorowy uczeń” w epoce sztucznej inteligencji
3.2. Zasoby osobiste związane z kreatywnością
3.3. Zachowania i działania charakterystyczne dla osób
kreatywnych
3.4. Domeny kreatywności
Podsumowanie
Rekomendacje, wnioski i zachęty do refleksji dla nauczycieli
4. Motywowanie do
kreatywności
Wprowadzenie
4.1. Teorie motywacji
4.2. Co motywuje do kreatywności?
4.3. Tworzenie klimatu szkoły sprzyjającego kreatywności
Podsumowanie
Rekomendacje, wnioski i zachęty do refleksji dla nauczycieli
5. Organizacja szkoły
przyjaznej kreatywności
Wprowadzenie
5.1. Kreatywność a wiedza encyklopedyczna w szkole
5.2. Czy warto mierzyć kreatywność uczniów w szkole?
5.3. Metody pomiaru kreatywności
5.3. Dalsze metody wspierania rozwoju kreatywności uczniów w
czasie zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych
5.4. Pomiar kreatywności uczniów w systemie edukacji
Podsumowanie
Rekomendacje, wnioski i zachęty do refleksji dla nauczycieli
6. Działania na rzecz
rozwoju kreatywności uczniów w polityce oświatowej
Wprowadzenie
6.1. Na czym polega innowacyjność w sektorze edukacji?
6.2. Polityka oświatowa a edukacja na rzecz rozwoju kreatywności
6.3. Profil absolwenta polskiej szkoły przyjaznej kreatywności
Podsumowanie
Rekomendacje, wnioski i zachęty do refleksji dla nauczycieli
Zakończenie
Spis tabel, ramek i schematów
Bibliografia
Pamięć i (nie)obecność. Wspomnienie Profesor Wity Szulc
Wybrane książki Profesor Wity Szulc
258 stron, Format:
16.0x23.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|