|
OCENA KOMPETENCJI METODĄ ASSESSMENT I DEVELOPMENT CENTER
TOKAR J. wydawnictwo: ELIPSA , rok wydania 2020, wydanie Icena netto: 33.00 Twoja cena 31,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Ocena kompetencji metodą
Assessment i Development Center
Autorka przedstawia
tematykę oceny pracownika metodą Assessment Center i Development
Center.
Od lat najwyższą skuteczność w procesie selekcji, sięgającą według
różnych źródeł nawet 80%, daje procedura
Assessment Center. Skuteczność tej metody wynika przede
wszystkich z faktu, że bada ona również kompetencje miękkie,
przez co może wspierać rekruterów w podejmowaniu trafnych
decyzji kadrowych. Na bazie Assessment Center powstało skuteczne
narzędzie szacowania potencjału – Development Center,
które m.in. przez swoją rozbudowaną formułę informacji
zwrotnych dopełnia ten proces oceny.
Autorka, jako teoretyk i praktyk, uczy tej metody oceny od lat i
zachęca również do myślenia o procesie AC/DC jak o
narzędziu, które pełni funkcję motywacyjną, sprzyjającą
samodoskonaleniu.
OD
AUTORA 9
CZĘŚĆ I. PRZED
SESJĄ11
Rozdział 1.
Jak OCENIAMY? Opis metody, wprowadzenie w problematykę11
Rozdział 2. Co
OCENIAMY? Kompetencje jako główne kryterium oceny w procesie
AC/DC37
Rozdział 3. Co
OCENIAMY? Opis kompetencji na potrzeby AC/DC.55
Rozdział 4. Czym
OCENIAMY? Narzędzia wykorzystywane podczas
sesji AC/DC78
Rozdział 5. Gdy
już wiadomo jak, co i czym OCENIAMY. Przygotowanie sesji AC/DC110
CZĘŚĆ II. SESJA122
Rozdział 6. Tu
NIE OCENIAMY – OBSERWUJEMY. Fragment realizacji sesji.122
Rozdział 7. Błędy
OCENY. Ich wpływ na efekt końcowy.154
CZĘŚĆ III. PO
SESJI164
Rozdział 8. Sesja
integrująca OBSERWACJE. Pierwsza OCENA.164
Rozdział 9. Raporty.
Prezentacja OCENY.174
SŁOWNIK.183
BIBLIOGRAFIA.187
190
stron, B5, oprawa miękkaOsoby kupujące tę książkę wybierały także:
- ASSESSMENT DEVELOPMENT CENTER WĄSOWSKA-BĄK K. GORECKA D. MAZUR M.
- TWÓJ PSYCHOLOGICZNY AUTOPORTRET OLDHAM J.M. MORRIS L.B.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|