ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

NAUKI EKONOMICZNE WOBEC WYZWAŃ WSPÓŁCZESNEJ GOSPODARKI


GULAK-LIPKA P. RED.

wydawnictwo: WYD UMK , rok wydania 2020, wydanie I

cena netto: 39.15 Twoja cena  37,19 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nauki ekonomiczne wobec wyzwań współczesnej gospodarki

Zarządzanie – przywództwo – komunikacja


Monografia Nauki ekonomiczne wobec wyzwań współczesnej gospodarki. Zarządzanie – przywództwo – komunikacja to drugi tom rozważań nad bieżącymi problemami gospodarczymi. Zakres książki obejmuje zagadnienia z różnych dyscyplin naukowych, takich jak ekonomia i nauki o zarządzaniu. Zebrane publikacje charakteryzuje aktualność tematu oraz dociekliwość badawcza młodych adeptów nauki.

W części pierwszej, poświęconej ekonomii, zwrócono uwagę na problemy związane z rynkiem pracy nierejestrowanej. W oparciu o skalę zjawiska omówiono strukturę wykonywanej pracy, scharakteryzowano uczestników obszaru nierejestrowanego oraz przedstawiono motywację do podjęcia takiej aktywności. Wśród poruszanych tematów skupiono się także na przywództwie oraz roli inteligencji emocjonalnej wśród managerów i liderów.

W monografii zwrócono ponadto uwagę na aspekty związane z komunikacją marketingową, która w oparciu o real-time marketing jest prezentowana jako efektywny sposób kreowania marki wśród klientów. Przybliżono również tematykę związaną z rozwijającym się i zyskującym na znaczeniu obszarem big data, przede wszystkim jego szansami i wyzwaniami.

Dość obszerny obszar rozważań teoretyczno-empirycznych umożliwił zaprezentowanie wybranych wyzwań, przed którymi stoją organizacje oraz osoby zarządzające nimi. Przedstawione w monografii wnioski zostały oparte na wynikach prowadzonych badań i z pewnością mogą być inspiracją do ciekawej dyskusji oraz dalszych studiów.

Patrycja Gulak-Lipka
Wprowadzenie / 7

Agnieszka Szulc-Obłoza
I. Praca nierejestrowana jako przykład łamania obowiązujących reguł gry / 13

Tomasz Rajfura
II. E motional intelligence in leadership: Systematic literature review / 35

Kamila Skrzypczyńska
III. Rola inteligencji emocjonalnej wspieranej procesem coachingowym w doskonaleniu przywództwa / 57

Jakub Szczepkowski
IV. Real-time marketing jako efektywny sposób kreowania marki wśród klientów XXI wieku / 77

Mariusz Lewandowski
V. Wirtualizacja działań z zakresu komunikacji marketingowej / 93

Joanna Michalak
VI. Szanse i wyzwania analityki big data / 113

132 strony, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022