ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KEY ACCOUNT MANAGEMENT PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI


KAŁUCKI K.

wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2021, wydanie I

cena netto: 83.89 Twoja cena  79,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Key Account Management

Przygotowanie do negocjacji


Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest zazwyczaj konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na wiele lat. Podstawą współpracy między stronami są porozumienia i umowy, które stanowią rezultat przeprowadzonych procesów negocjacyjnych. Dlatego bardzo ważne jest, aby osoby odpowiadające za współpracę z najważniejszymi klientami, czyli key account managerowie (po stronie sprzedażowej) oraz kupcy (po stronie zakupowej) opanowały sztukę negocjacji i zdobyły kompetencje profesjonalnych negocjatorów, bo od tego zależy sukces ich firmy.

Z pomocą w przygotowaniu się do negocjacji i opanowaniu umiejętności niezbędnych na stanowiskach key account managera i kupca przychodzi książka dr. Krzysztofa Kałuckiego. Autor przeprowadził badania, które pozwoliły na opracowanie uniwersalnego modelu przygotowania się do negocjacji w działach zajmujących się współpracą z kluczowymi klientami. W książce przedstawił trzy możliwości zastosowania modelu uniwersalnego i do każdej z nich przypisał warunki wdrożenia.

Książka daje wskazówki dotyczące zarządzania współpracą z najważniejszymi klientami, porządkuje zagadnienia związane z kompetencjami, jakie powinien posiadać współczesny zawodowy negocjator. Przedstawia strategie negocjacyjne i  narzędzia, które ułatwią key account managerom i kupcom odnieść zawodowy sukces.

  Książka Krzysztofa Kałuckiego Key Account Management stanowi bardzo wartościową pozycję na rynku wydawniczym
w Polsce. W sposób kompleksowy porusza niezwykle istotny temat dotyczący przygotowania do negocjacji, które jest kluczowym czynnikiem sukcesu negocjacji; to bardzo ważne zagadnienie jest rzadko poruszane w publikacjach. Autor
w sposób przystępny scharakteryzował proces przygotowania się do negocjacji key account managera i kupca. Interesujące jest spojrzenie na ten proces z tych dwóch stron. W swoich rozważaniach z sukcesem połączył wiedzę teoretyczną, wieloletnie doświadczenie oraz wyniki autorskich badań. Zaletą książki jest opisanie modelu przygotowania się do negocjacji, który z powodzeniem może być wykorzystany w praktyce. Dzięki jego zastosowaniu znacznie zwiększa się prawdopodobieństwo zakończenia negocjacji z sukcesem. Z pełnym przekonaniem polecam książkę negocjatorom chcącym w sposób profesjonalny przygotować się do negocjacji. Jej czytelnikami mogą być również studenci, którzy opanowują tak ważną sztukę negocjacji. Z uwagi na opisanie metodyki badań i zaprezentowanie wyników własnych badań może być również przydatna dla badaczy zajmujących się tą problematyką.

- dr hab. Piotr Wachowiak, prof. SGH

  Niegdyś zaskoczyło mnie porównanie surfingu do wędkowania (Czytelnikowi zostawiam znalezienie podobieństw). Autor książki Key Account Management z kolei trafnie stwierdził, że negocjacje są jak sport: powinny składać się głównie z przygotowania wiodącego do sukcesu w najważniejszym momencie. Być albo nie być wielu firm zależy od relacji z kluczowymi klientami, opartych zazwyczaj na wyniku negocjacji. Autor dzieli się wiedzą i doświadczeniem w tym obszarze, nie ogranicza się do informacji książkowych, przedstawia także wyniki własnych badań. Czas na trening!

- dr hab. Michał Jakubczyk, prof. SGH

  Nareszcie na rodzimym rynku wydawniczym pojawia się książka łącząca praktykę menedżerską z solidną dawką starannie opracowanej wiedzy z zakresu nauk społecznych. Krzysztof Kałucki dokonał niezwykłej fuzji – w przystępny sposób przybliża czytelnikom zasady, jakimi rządzi się proces negocjacyjny w przypadku kluczowych klientów, i jednocześnie proponuje autorski model przygotowania się do negocjacji na stanowiskach key account managera i kupca, oparty na bardzo szczegółowo opracowanych wynikach badań własnych. Gratuluję i polecam!

- dr Magdalena Weinmann-Urbańska, MBA, wiceprezes zarządu V-Motors Sp. z o.o., dealera Volvo

  Znakomita książka, która porządkuje wiedzę dotyczącą key account management. Autor, dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu w pracy z kluczowymi klientami oraz obserwacjom licznych procesów negocjacyjnych, przedstawia narzędzia, które pozwolą skutecznie przygotować się do negocjacji, zarówno po stronie zakupowej, jak i sprzedażowej. Jest to lektura niezbędna dla każdego, kto zajmuje się zakupami, sprzedażą i zarządzaniem kluczowymi klientami, oraz dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z negocjacjami strategicznymi.

- Joanna Kobylińska-Sandoval, dyrektor handlowy ds. Produktów Świeżych – Eurocash S.A.

  Krzysztof po raz kolejny przenosi nas w świat, w którym nie ma miejsca na pomyłkę przy stole negocjacyjnym. Key account managerowie i kupcy to profesjonalni negocjatorzy, którzy nieustannie muszą podnosić swoje kwalifikacje zawodowe. Godzinne spotkanie negocjacyjne może być poprzedzone wielotygodniowymi przygotowaniami. Potencjalna pomyłka, trudności komunikacyjne czy niekontrolowane emocje to tylko wybrane zagrożenia przy prowadzeniu negocjacji, które w przypadku współpracy z kluczowymi klientami mogą wpłynąć na fiasko rozmów. Szalenie ważnym aspektem całości przygotowań jest określenie celu i żelazna konsekwencja. Mikstura tych aspektów jest kluczowa dla odniesienia sukcesu.

 - Michał Grochowski, dyrektor Biura Cargo i Poczty, pion handlowy LOT Polish Airlines

dr Krzysztof Kałucki, MBA – praktyk biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży, zarządzaniu kadrą menedżerską i w negocjacjach. Aktywny negocjator biznesowy. Z wykształcenia socjolog (Uniwersytet Jagielloński) oraz absolwent MBA (Polska Akademia Nauk), doktor nauk społecznych ze specjalizacją w negocjacjach (SGH). Wykładowca akademicki, certyfikowany trener biznesu. Prace naukowe i publikacje: książka Key Account Manager (Difin, 2015), publikacje w Zeszytach Naukowych SGH, książka Techniki negocjacyjne (Difin, 2018). Dyrektor zarządzający KAM Instytut.

Od Autora
Wstęp

Rozdział 1. Negocjacje w biznesie
1.1. Istota negocjacji biznesowych
1.2. Uwarunkowania procesu negocjacyjnego
1.3. Przebieg procesu

Rozdział 2. Przygotowanie do negocjacji
2.1. Istota przygotowania do negocjacji
2.1.1. Cel przystąpienia do procesu
2.1.2. Partner negocjacyjny
2.1.3. Miejsce spotkań
2.1.4. Oferta handlowa
2.1.5. Budowa zespołu negocjacyjnego
2.1.6. Czas
2.1.7. Strategia negocjacji
2.1.8. Komunikacja
2.1.9. Posiadanie BATNA
2.2. Czynniki wpływające na przygotowanie do negocjacji
2.3. Badania dotyczące przygotowania się do negocjacji

Rozdział 3. Przygotowanie do negocjacji key account managera i kupca
3.1. Zadania na stanowisku key account managera i kupca
3.2. Kompetencje na stanowiskach key account managera i kupca
3.3. Istota przygotowania do negocjacji prowadzonych przez key account managerów i kupców
3.4. Przebieg przygotowania do negocjacji na stanowisku key account managera i kupca
3.5. Czynniki wpływające na przygotowanie się do negocjacji na stanowiskach key account managera i kupca
3.6. Analiza bibiiometryczna dotycząca przygotowania się do negocjacji na stanowisku key account managera i kupca

Rozdział 4. Podstawy metodyczne prowadzenia badań
4.1. Cele badań
4.2. Założenia badawcze
4.3. Model badawczy
4.4. Założenia badawcze
4.5. Przedmiot badań
4.6. Narzędzia badawcze
4.7. Przebieg badań

Rozdział 5. Przygotowanie do negocjacji w świetle badań własnych
5.1. Przygotowanie do negocjacji w opinii praktyków
5.2. Przygotowanie do negocjacji w opinii ekspertów
5.3. Przygotowanie do negocjacji w opinii studentów
5.4. Uwarunkowania przygotowania do negocjacji na podstawie studiów przypadków
5.4,1. Szczegółowy opis analizowanych procesów negocjacyjnych pod kątem wpływu przygotowania na przebieg i efekt końcowy
5.5. Model przygotowania do negocjacji z kluczowymi klientami
5.6. Uwarunkowania wdrożenia modelu przygotowania do negocjacji z kluczowymi klientami

Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Spis wykresów
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4

348 stron, 14.8x21.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022