ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 59.80 56,81   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

IMPLEMENTACJA STRATEGII ZARZĄDZANIA W PRZEDSIĘBIORSTWIE UJĘCIE SYSTEMOWE


NOGA G.

wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2021, wydanie I

cena netto: 59.80 Twoja cena  56,81 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie

Ujęcie systemowe


Współczesne firmy funkcjonują w skomplikowanych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie dobrej strategii, lecz także skuteczne jej wdrożenie. Implementacji strategii towarzyszy duży stopień złożoności, co powoduje, że przedsięwzięcia mające na celu realizację długofalowych celów często nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Publikacje o strategii dostępne na rynku wydawniczym nie ułatwiają menedżerom zadania, gdyż najczęściej są one poświęcone cząstkowemu, teoretycznemu lub praktycznemu opisowi wybranych zagadnień wdrażania strategii.

Tę lukę stara się wypełnić niniejsza monografia, która proponuje kompleksowe podejście do złożonego problemu wdrażania strategii. Autorka publikacji prezentuje nie tylko dotychczasowy dorobek teoretyczno-metodyczny w zakresie wdrażania strategii, ale także własny ogląd i ocenę tej problematyki, włącznie z modelem implementacji strategii zarządzania. Książka zawiera konkretne metody, które mogą być przydatne w procesie wdrażania strategii w firmach. Przedstawia także koncepcję doboru metod implementacji strategii przy uwzględnieniu warunków otoczenia i innych czynników wpływających na funkcjonowanie organizacji.

Monografia może stanowić cenny przewodnik dla praktyków zarządzania, zwłaszcza menedżerów wyższego szczebla i wszystkich tych, którzy w swojej aktywności zawodowej podejmują trud wdrażania strategii. Skorzystają z niej także studenci kierunków biznesowych. 

Gracjana Noga – doktor nauk o zarządzaniu i jakości, absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Studium Doktoranckiego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Od 2018 roku adiunkt w Katedrze Analiz Strategicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Jej zainteresowania naukowo-badawcze obejmują zarządzanie strategiczne, zarządzanie przedsiębiorstwem w kryzysie, doskonalenie systemów zarządzania. Jest autorką i współautorką publikacji naukowych o zasięgu krajowym i międzynarodowym.

Wstęp

Rozdział 1
Przegląd teoretyczno-metodycznych koncepcji implementacji strategii zarządzania w przedsiębiorstwie
1.1. Wprowadzenie
1.2. Pojęcie strategii i implementacji strategii zarządzania w krytycznym studium literatury przedmiotu
1.3. Analiza badań nad implementacją strategii zarządzania w przedsiębiorstwach
1.4. Wybrane modele implementacji strategii w dorobku zarządzania strategicznego
1.5. Podsumowanie

Rozdział 2
Ujęcie systemowe jako teoretyczno-metodyczna koncepcja implementacji strategii zarządzania w przedsiębiorstwie
2.1. Wprowadzenie
2.2. Założenia systemowego ujęcia implementacji strategii zarządzania w przedsiębiorstwie
2.3. Charakterystyka systemu implementacji strategii zarządzania
2.4. Struktura systemu implementacji strategii zarządzania
2.5. Podsumowanie

Rozdział 3
Identyfikacja systemu implementacji strategii zarządzania w przedsiębiorstwach - wyniki badań empirycznych
3.1. Wprowadzenie
3.2. Założenia koncepcji badań
3.3. Analiza procesu formułowania strategii zarządzania w badanych przedsiębiorstwach
3.4. System implementacji strategii zarządzania w badanych przedsiębiorstwach
3.5. Wnioski wynikające z badań
3.6. Podsumowanie

Rozdział 4
Rekomendowana metodyka systemu implementacji strategii zarządzania w przedsiębiorstwie
4.1. Wprowadzenie
4.2. Koncepcja metodyczna implementacji strategii zarządzania w przedsiębiorstwie
4.3. Dobór metod w systemie implementacji strategii w przedsiębiorstwie
4.4. Dyrektywy wykorzystania systemu implementacji strategii zarządzania w przedsiębiorstwie
4.5. Podsumowanie

Zakończenie
Załącznik
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków

176 stron, 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022