ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING 5.0 TECHNOLOGIE NEXT TECH


KARTAJAYA H. SETIAWAN I. KOTLER P.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2021, wydanie I

cena netto: 59.80 Twoja cena  56,81 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing 5.0

Technologie Next Tech


Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana.

Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych.

Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0. są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych.

Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain.

  Książka pojawiła się w odpowiednim momencie i świetnie wpisuje się w obecne czasy pandemii. Przedłużająca się kwarantanna wprowadzona w wielu krajach zmusiła wiele firm do przyjrzenia się cyfrowym aspektom marketingu. Rozmiar książki czyni z niej również świetny podręcznik dla praktykujących menedżerów.
           - Walter Viera, były przewodniczący International Council of Management Consulting Institutes

  Niezwykle aktualny, a jednocześnie dalekowzroczny wgląd w technologie cyfrowe i ich możliwości transformacji praktyk biznesowych. Marketingowcy, którzy szybciej niż konkurenci zrozumieją, co z sobą niesie ten potencjał i podejmą odpowiednie działania, zapewnią swoim firmom trwałą przewagę rynkową.
           - George Day, profesor emeritus Wharton School przy Uniwersytecie Pensylwanii

  Philip Kotler posiada niezrównaną zdolność nadawania klarowności przeszłości, teraźniejszości i przyszłości marketingu. Zawsze doskonale wie, co powinno przetrwać, a co należy zmienić. Wraz z dwoma współautorami książki odważnie wplata cyfrową technologię w marketingowe myślenie, planowanie i wdrażanie. Pozycja na czasie i ponadczasowa.
           - Kevin Lane Keller, profesor katedry marketingu w Tuck School of Business przy Dartmouth College

CZĘŚĆ I
Wprowadzenie
1. Witamy w marketingu 5.0: Technologia w służbie ludzkości

CZĘŚĆ II
Wyzwania świata cyfrowego
2. Przepaść pokoleniowa: Marketing a pokolenia baby boomers, X, Y, Z i alfa
3. Polaryzacja dobrobytu: Tworzenie społeczeństw inkluzyjnych i zrównoważonych
4. Przepaść cyfrowa: Droga ku technologii osobistej, społecznościowej i doświadczeniowej

CZĘŚĆ III
Nowe strategie dla wspomaganego technologicznie marketingu
5. Organizacja cyfrowa: Jedna strategia nie pasuje do wszystkiego
6. Technologie zaawansowane: Pora na humanoidalne technologie
7. Nowe doświadczenie konsumenckie: Maszyny zachowują zimną krew, ale ludzie mają gorące serca

CZĘŚĆ IV
Nowe taktyki wykorzystujące technologię marketingową
8. Marketing bazujący na danych: Budowanie ekosystemu danych dla lepszego targetingu
9. Marketing predykcyjny: Antycypacja popytu na rynku poprzez działania proaktywne
10. Marketing kontekstowy: Tworzenie spersonalizowanego doświadczenia sensorycznego
11. Marketing rozszerzony: Interakcje ludzkie wspierane technologicznie
12. Marketing zwinny: Operacje na dużą skalę i w szybkim tempie

Podziękowania
O autorach

236 stron, Format: 15.8x23.3cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022